famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pycha píše: Rubi> mv agusta by měla řadit bez i dolů
Sakra a to se dozvím až po roce ježdění.... Nojo čopry takové fičury nemají,tak to nevím.Mám obavu,že o té motorce vím absolutní prd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: Sakra a to se dozvím až po roce ježdění.... Nojo čopry takové fičury nemají,tak to nevím.Mám obavu,že o té motorce vím absolutní prd.
Hele bacha na to, musíš mít příplatkový EAS (quickshifter) a nejsem si jist, jestli verze pro B800 už uměla řazení dolů. Takže nejdřív radši projít manuál. Když zkusíš řadit dolů bez spojky bez EAS 2.0, tak to může skončit dost blbě . Mírným překvapením počínaje a přetočeným motorem konče.
Jináč prej ten QS funguje dobře v horní třetině otáček pod plným plynem, prostě okruhová pomůcka. Uživatelé si na to stěžovali, že je to nespolehlivý a nefunguje to. Nakonec zjistili, že chyba byla v uživateli - 3 tisíce a čtvrt plynu. Prostě stejně jako zbytek motorky to funguje nejlíp, když jedeš na krev.
Nedaří se mi dohledat podrobnosti o EAS 2.0, netušíte někdo jak je to s tím řazením dolů? To to samo zvýší otáčky motoru, jakože vrkne plynem?