Pataton> Mám k Tobě jeden dotaz.Když jsi měnil píst,doufám,že jsi si zjistil ovalitu válce a stupeň vyběhání,tedy opotřebování válce,ale ne na horní hraně válce,Na prostředku a spodku válce.Jelikož jsi použil nový píst do vyběhaného válce,navíc jsi otevřel jednotku na vyšší výkon,do toho jsi nechal chudou směs a nevyměnil svíčku,jelikož dvoutakty jsou na svíčky sakra háklivý,stalo se to co se stalo.chlapi nenadávejte mu,chybama se člověk učí a sáhněte si do svědomí,kdo v mládí netunil pionýra,aby mu to lépe jelo.Je pravda,že doba tunění pionýrů je dávno pryč,teď tu jezdí jiné stroje,ale to nemění,že to někdo nezkusí tunit.Jen do toho NSR není píst i s kroužky za hubičku a musíš si připlatit.pokud ti za sebe můžu poradit,udělej nový nikasil,pístní sadu,nechej si poladit karburátor od někoho kdo ví kam sahá a bude Ti to jezdit jak má.A dlouho,tedy pokud to nebudeš jen honit a zanedbávat údržbu.Holt chybami se člověk učí.