bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
26.11.2013 v 13:43
Zdravím všechny a žádám Vás prosím o radu jak povolit matici sekundárního kolečka.Tohle téma tu už je ale..zakoupil jsem zánovní celou řetězovou sadu 525 se zlatým řetězem za hubičku a vyhořel jsem na demontáži sekundárního kolečka.Podložka která brání k případnému povolení povolení matice jsem pěkně rozklepal do rovna a použil ořech na matici která je hned za čtyřhranem.Vzal jsem si na větší páku i metrovou trubku aby síla byla větší jenže..po několikátém pokusu jsem ohnul celý nástavec ořechu a matice pořád drží jak přibytá Na zařazené jedničce,natáhnutém řetězu a sešláplé brzdě mi to stále při mém snažení o povolení prokluzuje na rychlosti.Jediné co už mě napadá je jen vzduchová pistol ale to bych musel do servisu nebo motodílny.Za každou radu navíc budu rád a předem díky.Vkládám zde i foto nástavce aby mi tady nějaký chytrák nepsal že mám malou páku.PS:při své výšce 186cm a váze 115kg si troufám říct,že nějakou tu sílu mám










1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

27.11.2013 v 15:58 | Nahoru | #1

heavyrun píše: Mícháš jabka s hruškama. Jednička ti ujednoduší práci tím že ti zvedne otáčky (já vím, říkám to blbě, nevím jak jinak to vysvětlit), takže když povoluješ tento šroub je lepší mít šestku z důvodu toho, že šestka usnadňuje práci méně než jednička a tím lépe slouží k zablokování (pokud máš zmáčklou brzdu)

Když motorku roztláčíš, tak tam nemáš zablokovanej mechanismus, ale na jedničku máš vyšší otáčky motoru, tím pádem vyšší odpor při jeho roztáčení. Jedná se o něco jiného, ale pánové tohle jsou základy fyziky, a vážně si připadám divně aby vás o nich poučoval sedmnáctiletej kluk



ale ono to funguje obracene. Takze ty zaklady fyziky to chce priste vic studovat a mene chodit za skolu. Ono totiz prevodove soukoli v opacnem smeru pouziti funguje obracene

Pri povolovani je potreba aby tam byla jednicka (vice potrebne sily na roztoceni toho hnaciho kolecka)

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

28.11.2013 v 13:16 | Nahoru | #2

dakarista píše: ale ono to funguje obracene. Takze ty zaklady fyziky to chce priste vic studovat a mene chodit za skolu. Ono totiz prevodove soukoli v opacnem smeru pouziti funguje obracene

Pri povolovani je potreba aby tam byla jednicka (vice potrebne sily na roztoceni toho hnaciho kolecka)



Na to není potřeba fyzika.Stačí zařadit jedna a tlačit a pak šestku a postup opakovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist