globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100
24.11.2013 v 12:54
Ahoj,rozmýšlím se na moto do města a nějaký to projetí okolo (určitě motard nebo nějaky hybrid :D ) Prahy asi :D,viz. jsem vybral tyto motky v názvu tématu papíry mam rok zatím jsem sedlal jen pujceny BMW f650 cely tento rok,a chtěl byc hsi pořídit vlastní.Mé názory co jsem tak pochytil z netu, výkonem by snad stačilo to LC4 ale trochu se bojím pohodlnosti motorky když na ní budu dřepět delší dobu, 990 smc se mi dosti líbí ,ale u té se zase bojím docela váhy páč už to je kus :D a nakonec Ducati.Ta mi přijde hrozně sexy a jinak nevim :D,chtěl byc hznám váše názory jakékoliv,řikám zkušeností mám teprv rok,ale nejsem žádnem magor co to honí tak bych se nebál moc tý kubatury snad.Jinak počítám s koupí ojeté moto tak do cca 150k,díky za jakékoliv odpovědi díky :)
Anketa: Jaká?
KTM LC4 640 SM
26%
5
KTM 990 SMC
16%
3
Ducati Hypermotard 1100/1100 S
11%
2
Ducati Hypermotard 796
47%
9

3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

24.11.2013 v 13:57 | Nahoru | #1
To je celkem jedno. Ostrej (nad)litrovej dvouválec je na naučení jako první motorka ideální. To je jasný, že to máš v hlavě srovnaný a budeš na tom jezdit pomalu, vždyť tyhle motorky jsou jak dělaný na jízdu "kochačku". No a když vezmeš za plyn, tak ti aspoň vítr usuší razítko na řidičáku, ne?

(reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

24.11.2013 v 14:01 | Nahoru | #2

Dráťa píše: To je celkem jedno. Ostrej (nad)litrovej dvouválec je na naučení jako první motorka ideální. To je jasný, že to máš v hlavě srovnaný a budeš na tom jezdit pomalu, vždyť tyhle motorky jsou jak dělaný na jízdu "kochačku". No a když vezmeš za plyn, tak ti aspoň vítr usuší razítko na řidičáku, ne?



Taky názor

(reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

24.11.2013 v 16:52 | Nahoru | #3

Dráťa píše: To je celkem jedno. Ostrej (nad)litrovej dvouválec je na naučení jako první motorka ideální. To je jasný, že to máš v hlavě srovnaný a budeš na tom jezdit pomalu, vždyť tyhle motorky jsou jak dělaný na jízdu "kochačku". No a když vezmeš za plyn, tak ti aspoň vítr usuší razítko na řidičáku, ne?

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

Skvělá odpověď, děkuji! 24.11.2013 v 16:53 | Nahoru | #4
U jednovalce necekej ze to bude pohodlny na dlouhy trasy, ale do mesta OK. Ovsem problem s uloznym prostorem, defaultne tam nic nebyva.
Z tehle 3 muzu posoudit akorat 640 LC4, kdyz uz tak na to co ches duke II, ktm 990 znam akorat adventure.
U duka mas pocit ze sedis na kole, ale pod sebou mas motor co je opravdu hravej, prijemne hravej.
Hlavne bych si byt tebou ujasnil jestli chces 2valec nebo jednovalec a pak bych postupoval dal. Protoze treba vcera jsem jezdil na duku dneska jsem testoval kamaradovu adventure 950 a co se tyka toho odpichu je to zhruba nastejno, ale samozrejme to chovani to je nebe a dudy.

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

Skvělá odpověď, děkuji! 24.11.2013 v 18:58 | Nahoru | #5
Něco ti zkopíruju, co jsem psal o HYM jinde a neboj, není to žádné peklo:
Tak mašina tahá od 4000 otáček hodně slušně,
až mě to zarazilo, zvyklej ze šestky, kde se do 12000 nic nedělo..
Je to výborně ovladatelný, baví mě jezdit i pomalu a poslouchat ten zvuk.
Nejlíp se cejtí v utažených vracečkách, kde to na poslední chvíli zlomíš
až drhneš boty.. To je na tý mašině to nej.. Na jedničku jdeš na zadní snad
jen myšlenkou. Koupil jsem komfortní sedlo a okamžitě změna k lepšímu i na
dálnici, kde trpí zadek. Ale jinak se na dálnici nedá, vítr se opírá do celého
těla a je fakt nepříjemný.. Když chci něco přeletět, tak zalehnu a 190 letím,
ale i tak to na ty rychlosti není. Ta mašina na přelety není stavěná..
Teď ho sice prodávám, protože chci klasický posed, jinak k ní nemám výhrad
a jsem naprosto spokojenej..

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

Skvělá odpověď, děkuji! 24.11.2013 v 19:22 | Nahoru | #6
jooo jedna lepsi nez druha na ty ucely pro ktere to chces. Do mesta a okoli ti staci dvaca skutr pokud mermomoci chces motarda tak co takovy DR-Z 400? ta te potaha vic nez dost...
pokud mas zkusenosti z pujcenyho f650 tak to uz musis byt sakra profesional

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

Skvělá odpověď, děkuji! 24.11.2013 v 19:23 | Nahoru | #7
Na "šontání" bych bral jednovál.Ty dvouvály jsou sice podstatně pohodlnější,ale do města oceníš lehkost jednoválu.

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

Skvělá odpověď, děkuji! 24.11.2013 v 19:45 | Nahoru | #8
sice jsem se pár měsíců zpátky zbláznil do superduka ale doporučim ti hypermotarda. už jsem měl tu čest se na něm jedno odpoledne povozit a určitě bych se toho nebál.. ta motorka je prostě skvělá má dobrej podvozek, pružnej motor a určitě se na ní dá i rozjezdit s menšíma zkušenostma.. pokud nejsi pako, tak si zvykneš rychle a bude tě to na ní bavit stejně jako mě








KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

24.11.2013 v 21:03 | Nahoru | #9
Z tebou vybraných motorek jasně Ducati Krásná, zábavná, pohodlná, hodná i dravá zároveň..Baví mě na ní vše, je to vážně úžasnej stroj

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

24.11.2013 v 21:48 | Nahoru | #10
Pokud chceš pohodlnou šikovnou a relativně zábavnou motorku do města, být tebou bych šel do XT 660Z Tenere. Má sice ještě o trochu nižší výkon než LC4, ale ve městě stačí bohatě a pokud mimo město nechceš zase moc spěchat, poslouží dobře. Rozhodně je velmi pohodlná, méně agresivní, spolehlivá, úsporná, levnější. Je to lehký, dobře ovladatelný stroj, nevýhoda samozřejmě je, že na tom bude méně zábavy než na těch KTM nebo hypermotardech...
Ideální jako vždy, najít si pár kousků v okolí a vyzkoušet, tak zjistíš nejvíce .
Ještě by se ti také mohla líbit Husqvarna Nuda 900, nádherná motorka, do výkonu dost, dobře ovladatelná, rozhodně není tuctová, nová za 190, takže v bazarová pod 150 bude...

Naposledy editováno 24.11.2013 21:50:09

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

24.11.2013 v 21:54 | Nahoru | #11
mno a co ktm 990 smt ty me prijdou jako celkem univerzalni stroje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 08:53 | Nahoru | #12
WHTRDR> tak SMT není zrovna drobek na motání do města, což je hlavní požadavek zadavatele vlákna, a do 150tis. bych to taky neviděl
Hypermotard 1100 za mně do města taky nevhodný
město a blízké okolí, za mně KTM 690 Duke

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 09:42 | Nahoru | #13
jednobuch bude na mesto vykonove uplne stacit, mimo mesto nebo ve dvou se hodne rychle dostanes na vykonovou hranici motorky. O to vetsi sranda s tim bude ve meste nebo na zakroucene okresce. U Duke II mas koule skoro nad prednim kolem, sedis tam jak na hajzlu, ale ma to vybornou ovladatelnost! Oproti tomu je LC4 640 SM docela rozdil v ovladatelnosti. Nicmene porad je to to nejlepsi co muzes koupit. Jako u vsech LC4 640tek doporucuju ihned po koupi vymenu oleje a rolen vahadel ventilu, jsou poddimenzovane a je zadelano na velkej problem. Dlouhe cesty jsou na tom v pohode, kdyz to nebudes tavit porat 150, tak je to OK. Sam jsem na LC4 dal 350km v kuse a v pohode. Motorka to vydrzi, zalezi na tobe.

D HM je snad jeste mensi nez DUKE II, a to uz je co rict, ja (194cm) jsem se na to skladal velice obtizne, ale nejel jsem na tom.

950/990SM (R/C) je uplne jinej level nez jednovalce, vaha +cca 20-30kg, vykon i kroutak luxusni, kdyz to potrebujes, je to tam. Vykoupene spotrebou - 8-13l + nejakej ten olej, me bere 0.3-0.4l/1000km. Zere to vic gumy ale jizda na tom je super. Pokud na to mas prachy, kup to!

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 09:44 | Nahoru | #14
Jo ridicak rok.... Aha, takze Yamaha XT 660, nebo LC4 SM!

na dvouvalce to asi nebude

(reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 10:07 | Nahoru | #15

KubaLC8 píše: Jo ridicak rok.... Aha, takze Yamaha XT 660, nebo LC4 SM!

na dvouvalce to asi nebude



Proc ne dvouvalec ? Tedy pravda ze on tady ma litrove dvoucalce, ale tak jestli neumi tak mu pod prdeli ujede voboje

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 10:13 | Nahoru | #16
jako prvni motorku bych takhle silneho motarda rozhodne nedoporucoval.

(reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 10:30 | Nahoru | #17
KubaLC8> No ja bych mu jako prvni motorku ani jednovalcoveho ziveho motarda typu duke nedoporucoval.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 10:54 | Nahoru | #18
lepsi nez stokonove hovado na ktere prestupuji lidi z erjednapycovole

(reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 11:03 | Nahoru | #19
KubaLC8> To je fakt, kdyz pod tim necha nohy, tak to neni tak tezky .

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 11:05 | Nahoru | #20
Presne to jsem myslel :D

(reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 11:59 | Nahoru | #21

KubaLC8 píše: jednobuch bude na mesto vykonove uplne stacit, mimo mesto nebo ve dvou se hodne rychle dostanes na vykonovou hranici motorky...


To seš zvyklej furt na plnej?Kolik má ta motorka výkon,že jsi rychle na hranici?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 15:04 | Nahoru | #22
A ty jsi na tom nekdy jel?

(reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 15:08 | Nahoru | #23
KubaLC8> Kdo na cem ?

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 15:45 | Nahoru | #24
Anti na necem

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 17:41 | Nahoru | #25
Na tomhle ne.Jinak bych se neptal.Ale nepředpokládám že to má dvacet koní.

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 18:05 | Nahoru | #26
to nema, to je pravda

(reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 20:10 | Nahoru | #27

Palomoto píše: WHTRDR> tak SMT není zrovna drobek na motání do města, což je hlavní požadavek zadavatele vlákna, a do 150tis. bych to taky neviděl
Hypermotard 1100 za mně do města taky nevhodný
město a blízké okolí, za mně KTM 690 Duke


mno ale zase hezky ovladatelny do mesta a i mimo mesto se to neztrati a vzdalene to motard pripomina

KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

25.11.2013 v 22:58 | Nahoru | #28
Swarak> Mel jsem Duka 690, das dopredu 15-ti zubove retezove kolecko a ve meste to bude pohoda, akorat to nepojede pres 190 ale to snad neni potreba, pro zacatek treba muzes prepnout mapu na Rain a je to krotka masina. Pro vyjizdky kolem komina uplne v pohode a neni s nim nuda. Navic je poskladany z kvalitnich dilu (kola Marchesini, riditka Renthal, ...) Spotreba do 5 l. Pro okoli obcas prekvapeni, jak to jede, protoze vypada na 125-ku, jak je docela maly Pak jsem presel na HM1100 a ten rozdil v projevu a vykonu je citit, je ale i o neco malo tezsi, nicmene obe motky jsou lehkonozky. S HM se da jezdit do prace ale i na okruhu, nejen motardovy, klidne i Most, pokud nechces lamat nejake okruhove casy. Projev HM je ale o dost hrubsi nez u Duka. Pro oba ti prachy, co mas v polstari pripravene, budou stacit. Preji stastny vyber!

(reakce na) KTM LC4 640 SM / 990 SMC / Ducati Hypermotard 1100

26.11.2013 v 20:57 | Nahoru | #29

Dráťa píše: To je celkem jedno. Ostrej (nad)litrovej dvouválec je na naučení jako první motorka ideální. To je jasný, že to máš v hlavě srovnaný a budeš na tom jezdit pomalu, vždyť tyhle motorky jsou jak dělaný na jízdu "kochačku". No a když vezmeš za plyn, tak ti aspoň vítr usuší razítko na řidičáku, ne?



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist