globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: power commander
19.11.2013 v 21:04
Zdravím ve spolek, dnes jsem na svojí motorku nainstaloval nově koupený power commander. Když jsem chtěl motorku poprvé nastartovat, tak motor točí, ale nenaskočí. Jakobý power commander blokoval zapalování. Do power commanderu jsem nahrál pouze mapu, nic víc jsem tam nedával, ani jsem se nikde v nastavení nic nedělal. Může mi někdo poradit jak to zprovoznit?

Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek power commander

19.11.2013 v 21:12 | Nahoru | #1
Máš dobře zapojený konektor na mínis baterky z power commanderu?
Nebo nepoškodil se ti někde?

Naposledy editováno 19.11.2013 21:12:18

(reakce na) power commander

19.11.2013 v 21:59 | Nahoru | #2
babynek> konektor mám zapojená správně, jinak by power commander nesvítil

1 reakcí na tento příspěvek power commander

20.11.2013 v 05:49 | Nahoru | #3
Mě se to taky jeví jako špatně zacvaklý konektor. Třeba někde u vstřiků. Na zx10r se mi toto stalo když jsem pouze sáhnul na Vehicle Down Senzor

(reakce na) power commander

20.11.2013 v 08:02 | Nahoru | #4
Rebel83> konektory jsem prošel, i jsem je rozpojil a znovu zapojil, na baterku je to správně připojený, jakmile zapnu klíč ve spínačce, tak commander normálně najede. Když je PC připojený k počítači, není tam někde v menu možnost uzamčení commanderu? Jinak už nevím v čem by mohl být problém...

1 reakcí na tento příspěvek power commander

20.11.2013 v 08:05 | Nahoru | #5
naco ti je comander na zx12ku ved to ma brutalny vykon aj bez toho na tie nase super cesty.

1 reakcí na tento příspěvek power commander

20.11.2013 v 08:10 | Nahoru | #6
A hlásí ti to chybu FI?

(reakce na) power commander

20.11.2013 v 10:04 | Nahoru | #7
rogyze> protože jsem tam dal akrapoviče a bez commanderu to nedělá dobrotu

(reakce na) power commander

20.11.2013 v 10:05 | Nahoru | #8
Rebel83> kdepak neukazuje to žádnou chybu, jen nefunguje zapalování a nefunguje klakson....jakmile odpojím commander, tak stroj nastartuje a klakson troubí..

1 reakcí na tento příspěvek power commander

20.11.2013 v 10:49 | Nahoru | #9
Tak jsi neco spatne zapojil, kdyz ti nejde ani klakson

(reakce na) power commander

20.11.2013 v 11:01 | Nahoru | #10
dakarista> jenže jamile odpojím commander tak klakson jde, nic jinýho odpojovat nemusím, jsou to jen dvě svorkovnice. takže to děla ten commander, jen nevím jak to ostranit

power commander

20.11.2013 v 11:20 | Nahoru | #11
Dve? ja koukal do navodu a je tam toho vic a take zapojit jeden pol na baterku

power commander

20.11.2013 v 11:46 | Nahoru | #12
Máš do toho Commanderu připojené nějaké příslušenství přes ten bílý konektor (napájení z baterie, quickshifter, apod.)? Poku ano, zkusil bych zkontrolovat umístění PINů toho konektoru. Můžeš mít zapojený kabel do PINu k quickshifteru a pak PC III blokuje zapalování jako by neustále dostával signál od quickshifteru - tím pádem by byl nekonečný killtime. Mně se to takhle právě stalo - měl jsem připojené napájení přes externí 9V baterku a s tím připojeným konektorem to nešlo nastartovat.

power commander

20.11.2013 v 21:58 | Nahoru | #13
čau bude to znít blbě ale dokud je počasí tak bych vzal krabičku sedl na brko a jel stým za chlápkem co to dělá a má v tom praxi a bude to šlapat za pár minut já jsem na elektriku taky vůl a právě proto to dělám takto

1 reakcí na tento příspěvek power commander

23.12.2013 v 14:23 | Nahoru | #14
akrapy a powerkommander na 12 jsem mel pres 205 koníku pak dej vedet Dane cus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander

10.1.2014 v 20:29 | Nahoru | #15
E-34>Já mám Micron včetně svodů,KN a powercommander a je to 203 oslíků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander

10.1.2014 v 20:51 | Nahoru | #16

loguran píše: E-34>Já mám Micron včetně svodů,KN a powercommander a je to 203 oslíků.

můžeš těch 203 hp nějak prokázat, třeba grafem?
DK Racing "pouze" 178 hp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander

11.1.2014 v 15:43 | Nahoru | #17
Rebel83> Jo, to je běžný - tady má každej s laďákem, PC a K&N filtrem 200 koní. Třeba je to možný, nechci se přít. Já měl Busu v DK Moto na změření výkonu a postavení mapy do PC na míru a po výměně vaček, výfuků, úpravě airboxu s K&N filtrem jsem na 197 koních a to se jedná o výkon motoru - po přepočítání ztrát. Vím co to zabralo času a od té doby se mi několikrát potvrdilo i u jiných strojů, že 1 PS vyjde zhruba na 2000 Kč. Proto ty zázračný nárůsty koní / kilowatt po banálních výměnách laďáků apod. beru s rezervou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander

11.1.2014 v 19:28 | Nahoru | #18

Smrči-GSX-F píše: Rebel83> Jo, to je běžný - tady má každej s laďákem, PC a K&N filtrem 200 koní. Třeba je to možný, nechci se přít. Já měl Busu v DK Moto na změření výkonu a postavení mapy do PC na míru a po výměně vaček, výfuků, úpravě airboxu s K&N filtrem jsem na 197 koních a to se jedná o výkon motoru - po přepočítání ztrát. Vím co to zabralo času a od té doby se mi několikrát potvrdilo i u jiných strojů, že 1 PS vyjde zhruba na 2000 Kč. Proto ty zázračný nárůsty koní / kilowatt po banálních výměnách laďáků apod. beru s rezervou.

To já tomu taky nevěřím. Já na ZX6R 08 hodně draze zaplatil necelých 12 kW
Vyhnat výkon na zx12r o 46kW je dle mě bez turba nereálné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander

11.1.2014 v 19:44 | Nahoru | #19
Rebel83> Moje slova. V předposledních ČMN byl chlapík s Busou, co měl PC III a komplet Akrapa a prý má na staré Buse 200 koní na kole. To by znamenalo zhruba 220 koní na motoru - naprosto nereálný bez přeplňování nebo nějakýho big-bore kitu. Hned jsem si říkal, že by mohl napsat ještě tu pohádku o karkulce...

(reakce na) power commander

11.1.2014 v 19:58 | Nahoru | #20

Smrči-GSX-F píše: Rebel83> Moje slova. V předposledních ČMN byl chlapík s Busou, co měl PC III a komplet Akrapa a prý má na staré Buse 200 koní na kole. To by znamenalo zhruba 220 koní na motoru - naprosto nereálný bez přeplňování nebo nějakýho big-bore kitu. Hned jsem si říkal, že by mohl napsat ještě tu pohádku o karkulce...

1 reakcí na tento příspěvek power commander

29.1.2014 v 20:47 | Nahoru | #21
Kawaaki ZX-12R
MOTOR
typ řadový čtyřválec
kapalinou chlazený
DOHC, 16 ventilů
vrtání zdvih 83 x 55.4mm
zdvih. objem 1199 ccm
kompres. poměr 12.2 : 1
plnění motoru vstřikování Denso
4 x 46 mm
max. otáčky 11 500 ot. / min
ŠASI
rám hliníkový, páteřový monokok
přední závěs 43 mm upside-down
plně nastavitelná, 120 mm
zadní závěs centr.. nastavitelná jednotka
zdvih kola 140 mm
přerní brzda 2 x 320 mm kotouč
šestipístek
zadní brzda 230 mm kotouč
dvoupístek
ROZMĚRY
rozvor 1450mm
výška sedla 820 mm
such. hmotnost 213 kg
objem nádrže 19 litrů

VÝKON

výkon 190 k/10500 ot./min
točivý moment 134 Nm/7500 ot./min

Akrap i se svody , powercomandr 205 ps ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander

30.1.2014 v 05:30 | Nahoru | #22

E-34 píše: Kawaaki ZX-12R
MOTOR
typ řadový čtyřválec
kapalinou chlazený
DOHC, 16 ventilů
vrtání zdvih 83 x 55.4mm
zdvih. objem 1199 ccm
kompres. poměr 12.2 : 1
plnění motoru vstřikování Denso
4 x 46 mm
max. otáčky 11 500 ot. / min
ŠASI
rám hliníkový, páteřový monokok
přední závěs 43 mm upside-down
plně nastavitelná, 120 mm
zadní závěs centr.. nastavitelná jednotka
zdvih kola 140 mm
přerní brzda 2 x 320 mm kotouč
šestipístek
zadní brzda 230 mm kotouč
dvoupístek
ROZMĚRY
rozvor 1450mm
výška sedla 820 mm
such. hmotnost 213 kg
objem nádrže 19 litrů

VÝKON

výkon 190 k/10500 ot./min
točivý moment 134 Nm/7500 ot./min

Akrap i se svody , powercomandr 205 ps ...



Tak to je argument jak hovado
Hodnoty opsané někde z netu navíc asi krapet špatně. I v servisním manuálu je nejsilnější verze se 181 ps a nejčastější se 178 ps.
I malé dítě ví, jak Kawa své údaje o výkonu nadhodnocuje a přidává si nějaký ty koňe a krouťáky. Navíc to jsou hodnoty na motoru, tudíž na kole a tím pádem v reálu dost jiné.

Pokud ten výkon neprokážeš grafem, tak toto je z tvé strany stále plácání do větru

Chápu, ono to vypadá drsněji říci, že jezdím na potvoře co má 200 koní, než na stroji co má jen 160 hP

(reakce na) power commander

30.1.2014 v 19:24 | Nahoru | #23
Rebel83> ja nikde ale nerekl ,ze todle jsou nejake udaje z brzdy nebo tak nejak .. ano je to z netu stazene a jsou to komplet udaje k teto motorce ..
Nehodlám tu chytračit jelikož moto již nemám ... kazdopadne vim ze akrapovice + powercomander stal 50 tácu a nárust je tam samozrejmne i znát ne jen slyset ..
už si nejsem jistej jak to tam bylo u teto motorky ale 180 ps zhruba to melo normal na 190 si se dostal kdyz se otevrela nad urcite otacky a slo tam vice vzduchu nebo jak .. rikam uz nevim jak to bylo .. jestli melu tak se omlouvam ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander

30.1.2014 v 19:44 | Nahoru | #24
Rebel83> Aspoň někdo, kdo jezdí na Kawě uzná, jak to doopravdy je... Ale když jsme u grafů, to je taky dost relativní "důkazní prostředek"...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander

30.1.2014 v 19:47 | Nahoru | #25

BlackSabbath píše: Rebel83> Aspoň někdo, kdo jezdí na Kawě uzná, jak to doopravdy je... Ale když jsme u grafů, to je taky dost relativní "důkazní prostředek"...

já třeba tomu grafu z DK věřím. Taky jsem leta jezdil pocitově na 636 co měla mít 120 kobyl přičemž realita byla 106

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) power commander

30.1.2014 v 19:51 | Nahoru | #26

Rebel83 píše: já třeba tomu grafu z DK věřím. Taky jsem leta jezdil pocitově na 636 co měla mít 120 kobyl přičemž realita byla 106


A jak to jelo... Já jsem si nechal motorku měřit na dvou brzdách a pokaždé to vyšlo trošku jinak, takže to je na delší diskuzi...

(reakce na) power commander

30.1.2014 v 20:13 | Nahoru | #27

BlackSabbath píše: A jak to jelo... Já jsem si nechal motorku měřit na dvou brzdách a pokaždé to vyšlo trošku jinak, takže to je na delší diskuzi...



proto já neměřim nic, a pokuď to jede, neřešim to, a je mi fuk zda mám 150 nebo 160 koníků, stejně poznám kulový
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
volna dosticka v brzdici Tokico 6x [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja lenkochal 34 12.5.2024 v 15:27 lenkochal
vola trubky prednej vidlice Kawasaki ZX-12R Ninja lenkochal 23 12.5.2024 v 15:20 lenkochal
Alternator/regulator nabijanie Kawasaki ZX-12R Ninja lenkochal 5 8.10.2023 v 16:31 zdenysrx6
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Knoty na lepení pneu [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja, Kawasaki ZX-10 riderr3 46 18.7.2022 v 11:18 kawapavel


TOPlist