Téma: Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
 
13.11.2013 v 21:20
Nazdar.
Řešim takovej problém. Dneska sem byl s kamarádem v autobazaru, koupit jeho první auto. Zpátky sem to nově koupený řídil já. Po 8mi kilometrech sem zjistil, že mu nefungujou brzdy. Lépe řečeno to z jedný trubičky stříkalo ven do vzdálenosti skoro dvou metrů.
Prodejce o tom musel určitě vědět, ale žádnou vadu nám nezmínil. Normálně nás nechal v tom autě odjet. Smluvně se nemáme o co opřít, protože ve smlouvě je uvedeno, že je auto určeno na náhradní díly a ve všech kolonkách popisujících stav auta (motor, převodovka, řízení, brzdy, elektroinstalace) je uvedeno nefunkční. Navíc je ve smlouvě jako kupní cena uvedeno 1000kč. Auto ale stálo 6...
Potřeboval bych poradit, jak se domoci buďto vrácení peněz, nebo proplacení opravy brzd. Zatím nás napadlo tam přijít a pohrozit, že pokud nám nevrátí prachy nebo nezaplatí opravu, udáme ho na finančním úřadě. U podpisu smlouvy sem byl já, kupující a další kamarád.
Má to podle vás šanci na úspěch? Když sem tam kupoval auto já tak sem za něj taky zaplatil o 7k víc, než bylo uvedeno ve smlouvě.


Díky za každou radu.
Anketa: máme šanci dostat prachy?
jasně
2%
4
ne
3%
7
jste šulini
93%
225
ža železo jsou 5kč/kg
2%
6

1 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!

24.11.2013 v 17:42 | Nahoru | #1
Tak zaprvé, kastle je M-ko tak tomu budem radši říkat M-ko, pač slovo užovka ve spojení s tímto autem (širokým) mi způsobuje žaludeční potíže.
105-ka i 120-ka byly užovky, i později M-ka. Obě měli 4-rychlostní převodovku. Do užovky se dala namontovat dodatečně 5-ti rychlostní převodovka leda po úpravě středového tunelu, a kastlíku baterky. M-ka už tuto úpravu měly z výroby, takže u nich není nutno "řezat a vařit plechy".
Hipíku, pokud si myslíš, že tomu rozumíš, pak si o těchto autech nejdřív přečti alespoň uživatelský, když už ne dílenský manuál. Určitě se dovíš mnoho nových užitečných věcí

(reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!

24.11.2013 v 22:40 | Nahoru | #2

skodovak píše: Tak zaprvé, kastle je M-ko tak tomu budem radši říkat M-ko, pač slovo užovka ve spojení s tímto autem (širokým) mi způsobuje žaludeční potíže.
105-ka i 120-ka byly užovky, i později M-ka. Obě měli 4-rychlostní převodovku. Do užovky se dala namontovat dodatečně 5-ti rychlostní převodovka leda po úpravě středového tunelu, a kastlíku baterky. M-ka už tuto úpravu měly z výroby, takže u nich není nutno "řezat a vařit plechy".
Hipíku, pokud si myslíš, že tomu rozumíš, pak si o těchto autech nejdřív přečti alespoň uživatelský, když už ne dílenský manuál. Určitě se dovíš mnoho nových užitečných věcí



Má pravdu ten chlapec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist