1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?
Rozdíl v ročnících u ST je zásadní od roku 2006, kdy byla změněna řídící jednotka.
Moje osobní zkušenost po 40.000 km. Ovladatelnost je i v kolonách, ale člověk se hodně nadře. V létě je pro mě utrpení dostat se z Brna když je teplo, jakmile projedu kolem končící cedule města na okresku, začíná nirvána
- V dešti na ST nezmokneš, pokud se necouráš v koloně a nebo nestojíš na semaforu. (mokré pouze špičky bot a helma).
- S vrchní kufrem se opravdu ST při vyšších rychlostech vlní když je více větrno. Je to spíše o pocitu, je třeba si zvyknout.
- Kufry jsou oproti FJR o level dál jak prostorem, tak uživatelským zpracováním při manipulaci
- dlouhodobá spotřeba na cestách 5,8 litrů
- motor je nesmrtelný, natočí přes s klidem přes 400.000.
- jinak jsem sám nevěřil, je to neuvěřitelně ovladatelná motorka, když je v pohybu!
Suma sumáru, ST patří mezi nejovladatelnější cesťáky(na míle daleko např. před GTR), před ním je pouze BMW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kotouče na FJR 1300 Yamaha FJR 1300 | FJRPEPA | 20 | 6.5.2024 v 21:29 Pedl |
Honda ST1300 Pan European Honda ST 1300 Pan European | dumas74 | 14 | 20.4.2024 v 16:08 Fueltank |
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 | Fitipaldi33 | 10 | 2.4.2024 v 20:58 Iceman111 |
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 | Wolf33 | 20 | 26.3.2024 v 18:02 Wolf33 |
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 | Wolf33 | 35 | 25.3.2024 v 13:30 assassin |