globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: změna sekundárního převodu
29.10.2013 v 10:16
Zdarec motorkáři, blíží se konec sezony nebo snad už sezona skončila a tak přemýšlím co upravit na Hondě na příští rok. První věc by byla změna sekundárního převodu. Použil bych o 1 ZUB větší kolečko na výstupu z převodovky a motorka více vužila 5 rachlostní stupeň p 6tka tolik netočila kolem 100km/h. Druhá věc by byla zvýšení předního plexi. Při výšce 190cm bych osobně bral vyšší s ohnutou odtrhovou hranou.
Pokud stím má někdo zkušenosti napište díky

změna sekundárního převodu

29.10.2013 v 11:20 | Nahoru | #1
1) budeš moci s větším pastorkem - byť o zub - ještě použít standardní délku řetězu?
2) už takhle je pětka poslední využitelný kvalt mimo dálnici, šestka v podstatě jen udrží rychlost...a ve dvou po dálnici ani to ne
3) co tím chceš dosáhnout? rozdíl ve spotřebě bude neměřitelný, rozdíl otáček malý (v 5.000 třeba 300 toček) a na pětku jde jezdit 50-160 už tak, tak netuším co myslíš "aby motorka více využila pětku"

Naposledy editováno 29.10.2013 11:48:12

2 reakcí na tento příspěvek změna sekundárního převodu

29.10.2013 v 18:20 | Nahoru | #2
Kdybych se nebál, že se do mě zase (jako vždycky) všichni majitelé NC pustí, řekl bych, že problém je jasnej, je to líný, nejede to. A ani s větším hnacím to podle mě nedohoní ani tu novou hondí pětistovku. Ale raději budu mlčet a nechám si to pro sebe...

(reakce na) změna sekundárního převodu

29.10.2013 v 19:01 | Nahoru | #3
Dráťa> No ještě,že tak

změna sekundárního převodu

29.10.2013 v 21:33 | Nahoru | #4
tady mas neco k tem prevodum ;)

http://www.gearingcommander.com/

(reakce na) změna sekundárního převodu

30.10.2013 v 13:54 | Nahoru | #5

Dráťa píše: Kdybych se nebál, že se do mě zase (jako vždycky) všichni majitelé NC pustí, řekl bych, že problém je jasnej, je to líný, nejede to. A ani s větším hnacím to podle mě nedohoní ani tu novou hondí pětistovku. Ale raději budu mlčet a nechám si to pro sebe...



a je ti jasne, ze kdyz das prevod vic do rychla, tak to bude jeste linejsi a nejspis ti klesne i maximalka...

1 reakcí na tento příspěvek změna sekundárního převodu

30.10.2013 v 14:23 | Nahoru | #6
To já jsem spíš uvažoval opačným směrem a zub ubrat,bylo by to svižnější a ta šestka mi příjde moc na těžko,takže by jí to trochu pomohlo a byla by víc využitelná i jinde než na dálnici.Akorát mě na druhou stranu odrazuje fakt,že jednička a dvojka jsou dost krátké rychlosti a tím by se ještě zkrátily.Takže to asi nechám tak,jak to vymysleli v Hondě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna sekundárního převodu

30.10.2013 v 20:30 | Nahoru | #7
keto> Ale když zmenšíš hnací kolečko, tak ti klesne maximálka. Budeš pak moct jet po dálnici? Já myslim, že na dálnici může jen stroj, kterej jede minimálně 50 km/h.

(reakce na) změna sekundárního převodu

31.10.2013 v 11:37 | Nahoru | #8
Dráťa> Měl by sis osvěžit znalosti,na dálnici je minimální konstrukční rychlost 80km/h a na druhou stranu to může paradoxně u slabého stroje a těžkého převodu maximálku zvýšit Ono u NC700 se na šestku na omezovač nedostaneš,nemá to dost síly ,možná s větrem v zádech a z kopce

1 reakcí na tento příspěvek změna sekundárního převodu

31.10.2013 v 13:22 | Nahoru | #9
Cože, ono už to není tak, že na dálnici nesmí vozidlo, které není schopné udržovat konstatní rychlost minimálně 50 km/h? No jo no, autoškola je daleko... Mimochodem, to je smutnej příběh, o tý síle NC...

(reakce na) změna sekundárního převodu

31.10.2013 v 21:24 | Nahoru | #10

Dráťa píše: Cože, ono už to není tak, že na dálnici nesmí vozidlo, které není schopné udržovat konstatní rychlost minimálně 50 km/h? No jo no, autoškola je daleko... Mimochodem, to je smutnej příběh, o tý síle NC...



Ahoj; pokud se to zase nějak neměnilo, mělo by to bejt takhle:





1 reakcí na tento příspěvek změna sekundárního převodu

31.10.2013 v 21:35 | Nahoru | #11
Sakryš, to jsou změny, to radši ani nechci vědět. Ještě se tam dočtu, že dvojitá plná se nesmí přejíždět, že na okreskách se smí maximálně 130 a zprava se nepředjíždí ani když levej pruh ucpou plechovkáři snažíce si dokázat, jak jim to jejich tédéíčko jede.

(reakce na) změna sekundárního převodu

1.11.2013 v 08:02 | Nahoru | #12
Dráťadíky za názory, jedinej kdo se pořádně zamyslel je mariano, ten dal pro a proti. Jinak diskuze o ničem. O spotřebu nejde takhle je slušná a že dráťa říká že je líná na cestu do práce cca 40km a zpět to stačí. Copak tady jde jezdit trochu svižněji když silnice jsou japonského stylu "samajama".
díky a zdarec >
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC 700S vs 193 cm Honda NC 700S Taufa007 19 9.1.2024 v 15:49 puffybodie
Naked / supermoto na A2 Honda NC 700S, KTM Duke 390, Yamaha MT-07 Pefan 4 30.3.2023 v 17:53 CloudJumper
Skvela zkusenost [1, 2, 3, 4] Honda NC 700S JiriHanke 108 15.3.2022 v 06:27 foxdive
Smysl nových modelů Honda NC 700 a ... [1 ... 92, 93] Honda NC 700X, Honda NC 700S, Honda CTX 700, Honda N... Mufiozo 2775 21.9.2020 v 21:03 MedWed
Honda NC 700 S [1, 2, 3] Honda NC 700S milda666 76 8.6.2020 v 14:35 selkie


TOPlist