Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 86
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 03:44 | Nahoru | #1
A zajímavé je i hodnocení v motokatalogu, člověk by řekl, že když už nic, tak by třeba ta NC 750 X mohla být alespoň pohodlná motorka, jenže pohodlí a cestování má hodnoceno skoro jako Hornet

Naposledy editováno 22.06.2016 03:45:39

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 06:23 | Nahoru | #2
Ty to vážně nevíš? Tím esem je přeci spotřeba a ideální motorka pro vybouřené pohodové motorkáře.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 07:22 | Nahoru | #3
Smysl je takový, že se prostě postaví levná motorka, udělá se kolem toho aura dokonalosti, naláká skupina vymaštěnců kterým se nasypou do hlavy připravené fráze (krouťák vocpoda, spotřeba především, pro vybouřené klidné důchodce) a ono se to tak nějak bude prodávat. A aby se to podpořilo, nastaví se cenovka 120 tis. Když se kolem toho udělá halooo, tak se to zdraží na 170.
Komunita vymaštěnců je hotová, takže se pak teprve točej kšefty.
Kvalitu nebo nějaké schopnosti v tom nehledej. Ani jakýkoliv technický pokrok. Je to jen byznys.

Nejlepší jsou ti frajeři co využívají oné zvýšené ceny. Za 120 to tenkrát v 2012 koupili a za 120 to nyní prodávají

http://www.motoinzerce.cz/hledat.php?keywords=NC+700&keywordsloc=nazev&razeni=cenaa&moto=1&prodej=prodej&x=0&y=0

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 07:30 | Nahoru | #4
Chvilku vydrž, Dráťa ti to vysvětlí, až se tu ukáže Co místo řešení blbostí raději jít jezdit?

Nebo si od někoho půjčit Motohouse 6/2016. Tam o tom mají článek

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 07:46 | Nahoru | #5
kubacech> Díky tomu nadpisu jsem si ten díl Motohouse nekoupil a další ani kupovat nebudu

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 07:59 | Nahoru | #6
60 Nm se ti zdá malej krouťák?? A kolik na motorce potřebuješ, a k čemu? Není tak dávno doba, kdy běžný auta měly kolem 100 Nm.
Transalp a Deuville maj úplně jiný motory, než NC - jsou to V, původně 600 z osmdesátých let. Jejich přednost je jinde, než v ohromujícím výkonu. S motorem v NC vůbec nijak nesouvisejí.

Je zajímavý, jak se posunujou názory lidí, když byly Transalp nebo Afrika nový, byly považovány za to nejlepší, co v kategorii je. Honda Revere - předchůdce Deuvilla byl jeden z nejoblíbenějších motocyklů střední třídy. Výkon těm strojům rozhodně nechyběl. Dneska každý potřebuje 100 koní, minimálně.

Taky věčná debata o NC je taky zajímavá - asi o ní v Hondě nevědí, protože kdyby pro ně byly rozhodující názory českých motorkářů, tak by museli spáchat harakiri.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 08:02 | Nahoru | #7
Mám dojem, že smysl téhle motorky je vyvolávat hate vlákna na motorkářích.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 08:18 | Nahoru | #8
Mufiozo> zmysel tie modely maju. Predavaju sa vyborne, vidim ich jazdit v okoli Brna a aj v okoli Prahy. Podla mna su modely 750 dost univerzalne stroje. Co sa tyka vykonu - ja mam moto s 45kW a manzelka 37kW. A nemam pocit, ze by to nestacilo. Proste je to o tom co po moto chces. A neodpustim si podotknut - majitelia tych NCciek robia pre buduci vyvoj motoriek a znacku Hujda daleko viac nez ty, pretoze kupuju nove stroje a potom ma honda love na to aby vyvyjala veci nove (napr Africa Twin).. tu si nasledne mozes kupit. Ty pre buducnost znacky so strojom z druhej/tretej/stvrtej ruky mocnerobis, takze by si nemal moc kritizovat. Ja som v tej istej pozicii, takze som rad za akukolvek novinku

nc750 by som si nekupil, nesedelo sa mi na nej dobre. Ale CB500X si viem pokojne predstavit. A ked dojazdim XJcko, tak uvidi co to bude. Ale bude to nieco nove A takto mozno podobne uvazuje mnozstvo majitelov NC. Proste maju pokrk otrieskanych starych vran s nejasnou historiou. Chcu nieco nenarocne a univerzalne. Na jazdenie do prace, na kochacku, na cestovanie. Splni to aj Vstrom / Versys ale kazdy si predsa kupi to co chce ze ano. A predajne cisla hovoria jasno

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 08:20 | Nahoru | #9
chlapi, zas je November?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 08:21 | Nahoru | #10

kubacech píše: Chvilku vydrž, Dráťa ti to vysvětlí, až se tu ukáže Co místo řešení blbostí raději jít jezdit?

Nebo si od někoho půjčit Motohouse 6/2016. Tam o tom mají článek


By mě zajímalo, kolik ten článek stál. A nebo jestli už je jeho rodina v pořádku zpátky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 08:39 | Nahoru | #11

MartinNTV píše: 60 Nm se ti zdá malej krouťák?? A kolik na motorce potřebuješ, a k čemu? Není tak dávno doba, kdy běžný auta měly kolem 100 Nm.


Tak...ptát se, k čemu na motorce krouťák, je asi trochu zbytečný, ne? Motorka je především o zrychlení, ovladatelnosti, fun-factoru...využívání motorky jenom jako dopravního prostředku z A do B je přežitek z dob, kdy krouťák běžnýho auta kolem 100 Nm bylo hodně veliký sci-fi...

Btw, není tak dávno doba, kdy jsme si chodili zatelefonovat do budky před panelák, vyhřívání zadního okna bylo za příplatek a ženský se neholily....uznej sám, že to asi nebyl nejlepší argument

MartinNTV píše: Je zajímavý, jak se posunujou názory lidí, když byly Transalp nebo Afrika nový, byly považovány za to nejlepší, co v kategorii je. Honda Revere - předchůdce Deuvilla byl jeden z nejoblíbenějších motocyklů střední třídy. Výkon těm strojům rozhodně nechyběl. Dneska každý potřebuje 100 koní, minimálně.


Jasně, ale to je dneska překonaný..už sme prostě jinde. Za komančů bylo považovanej za to nejlepší Žigulík...tswe, mám takovej dojem, že si trochu zaspal dobu

100 koní je, neřekl bych minimální, ale optimální výkon

MartinNTV píše: Taky věčná debata o NC je taky zajímavá - asi o ní v Hondě nevědí, protože kdyby pro ně byly rozhodující názory českých motorkářů, tak by museli spáchat harakiri.


a tady už jenom opravím - páchá se seppuku

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 08:57 | Nahoru | #12
selkie> Tak tak.

Ale nejde ani tak o krouťák a o výkon tady, ale o to (ale to je snad jasné, ne??? ) že Hondí konkurence tam má motorky, oproti kterým je pořizování si NCéčka poněkud podivné. Třeba taková Yamaha už v prodejnosti Hondu, alespoň v bazaru na Motorkářích, předběhla

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:00 | Nahoru | #13
Ne dobu jsem nezaspal, já jen, že 60 Nm není málo, 100 koní je možná optimální, ale poznal jsem v životě hodně málo lidí, který to s nima fakt uměj.
Ono hodně lidí má naprosto zkreslený představy o tom, co to je výkon a co je krouťák a k čemu to je dobrý. Pro rychlost 100 km/h stačí 10-12 kW, pro 130 km/h 20 kW, tedy pro udržování těchto rychlostí.
Pokud má někdo potřebu jezdit 200 v městě, samozřejmě potřebuje aspoň 70 kW. Ale plno lidí soudí, že pohybovat se v provozu takovými rychlostmi není úplně ok. Plno lidí taky na motorce chce cestovat, a ti se pak ptají co to je fun-factor? K čemu to je dobrý? Dá se na tom někam dojet?
Motorka, která má 60 Nm při 2 000 ot./min. je na cestování úplně v pohodě. Po zadním na trojku, ani 250, ale jezdit nebude, to je pravda. Ovšem takový požadavky na motorku má málokterý dospělý člověk.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:14 | Nahoru | #14
MartinNTV> mm...a pak ti se 40 kW jezdí jako auta, zaberou mnohem víc místa a doprava se tím pádem zpomaluje

A když na těch 20 kW navěsíš bágly a batoha, tak potřebuješ alespoň 30 kW a ejhle, koupíš NC
70 kW proto, abych mohl jezdit dvě stě v městě? Ne...70 kW proto, abych se bavil.

No, na fun-factor se dá cestovat taky...do cíle přijedeš vysmátej a utahanej tak, že nemáš sílu honit místní baby a neničit tak snahy místních chlapců o kopulaci.

Tou poslední větou si to zazdil úplně jenom proto, že Tebe to nebaví, nebo to spíš neumíš, tak jsou ti, který to baví, nedospělí...hele, že ty sleduješ zprávy na TV Nova a budeš jedním z přispěvovatelů na novinky.cz? Jinak si to nedovedu vysvětlit....

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:22 | Nahoru | #15
Majitelé Nc nenamáhejte se, střelci a samozvaní "praví motorkáři" to stejně nepochopí, tak proč výhody proti konkurenci znovu opakovat. V jediném mají pravdu, že ceny těhle felicií motosvěta (myslim v dobrém ) jsou u nynějších funglovek nadsazené. Nejprve stály 135t naháč, 150tkč kapotka (takže bazarníci nepřeháněj seikosi) a to bylo naprosto v pořádku.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:24 | Nahoru | #16
 
Je to světové spiknutí. Hondě jakožto největšímu světovému výrobci motocyklů bohužel ještě pořád nedošlo, že se zbytečně zabývá průzkumem trhu a potřeb svých zákazníků, když by stačilo řídit se podle pár skutečných odborníků soustředěných v malé zemičce v srdci Evropy a vyskytujících se hlavně na českých motorkářských fórech.

Honda a pohříchu i další světoví výrobci se "nám" stále až dosud řídí fakty a empirií, a zatvrzele se mylně domnívají, že:

- primárním smyslem větších výrobní sérií JAKÉHOKOLIV MOTOCYKLU nebo AUTA je udržení nebo zlepšení si pozice na trhu a pokud možno zisk výrobce plus importérů a na ně navázaných lokálních prodejců a značkových servisů

- sekundárním smyslem je pak co nejširší uspokojování potřeb kupujících

A že všechny dobré rady a ostatní nezištně poskytované těžce nabyté vědomosti včetně moudra o komunitách vymaštěnců apod. na českých motorkářských fórech jsou jen zbytečné řeči.

Podle Hondy je ale prý přesto v pořádku, že kterýkoliv opravdový český motorkář mající tu potřebu si může do kterékoliv motorky virtuálně kopnout - v rámci péče o zákazníka vysoce vážená firma Honda upřímně vítá, že se mu tím uleví.

Z toho všeho je zřejmé, že Honda je nepoučitelná a přes všechny dobré rady odborníků nám tvrdošíjně ta NCčka vyrábí, prodává a směje se nám drze do očí.

Mělo by se proto v osvětě proti NC přitvrdit!!

Máňa říkala, že aby to bylo směroplatný, vlajkonoši by měli zorganizovat sepsání protestní petice. A po získání aspoň 10 podpisů ji poslat na Maltézské náměstí č. 6 přímo Jeho Excelenci panu Yamakawovi, velvyslanci Japonska v ČR.
 

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:32 | Nahoru | #17
nezabúdajte že motor má len krútiaci moment, výkon sa vypočítava dodatočne zo vzorca. Ncčkový motor má možno krútiaci moment v nízkych otáčkach nejaký, ale výkon bude malý vzhľadom na to, že je to automobilový motor, ktorý sa nerád krúti (f vo vzorci je vždy malé).






takže kydy ako krúťak v nízkych otáčkach sú možno fajn, ale tak pre traktor, ktorý sa potrebuje vyhrabať z blata. Nie pre motorku. Alebo... ako pre koho, niekto má rád traktorové vlastnosti pri motorke, sme rôzni a táto debata je zas oničom. Najväčšieho mám aj tak ja

Naposledy editováno 22.06.2016 09:35:34

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:32 | Nahoru | #18
bledemon> protože čím víc ty výhody budete opakovat, tím pravděpodobněji přijdete na to, jaká je to blbost

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:33 | Nahoru | #19
Mufiozo> smekám tohle bude výživný vlákno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:51 | Nahoru | #20
Komorerth> čísla predaje hovorí jasno o tom, že:

1.) spousta lidí nemá vkus
2.) spousta lidí nemá ambice
3.) spousta lidí řeší hlavně cenu
4.) spousta lidí řeší provozní náklady

Jenže, kluku zlatá, o tomhle fakt motorky nejsou. Motorku si máš užít a ne počítat spotřebu to je pak strašně nudnej život

Naposledy editováno 22.06.2016 10:00:15

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 09:57 | Nahoru | #21

bledemon píše: ....................... těhle felicií motosvěta.................


Jo to je přesně ono! Holt někdo rát Felinu a Michala Davida a někdo Saaba a Davida Bowieho, takže každému co jeho jest, jediný rozdíl je, že vkus mají jen ti druzí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 10:02 | Nahoru | #22

selkie píše: By mě zajímalo, kolik ten článek stál. A nebo jestli už je jeho rodina v pořádku zpátky...



to jsem si pri cteni taky rikal . Bylo by zajimave , kdyby chlapci z MH mohli psat clanky o skutecnych pocitech ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 10:06 | Nahoru | #23
kilix> co máš proti kroutáku odspodu a motoru jako z traktoru? I ten má svůj fun faktor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 10:18 | Nahoru | #24

Veverčák píše: to jsem si pri cteni taky rikal . Bylo by zajimave , kdyby chlapci z MH mohli psat clanky o skutecnych pocitech ..

no jo, jenže to za ně složenky nezaplatí, bohužel.

Nejsmutnější na tom je, že pokud nemáš kapitál jak menší země, tak nemůžeš psát objektivní testy, jelikož po napsání skutečnosti už ti nikdo nic nepůjčí, takže všechno musíš kupovat. A abych se k tý nejsmutnější věci teda dostal, tak to je ta, že ty lidi podle toho kupují...co jsem kdy četl za testy, tak sem se nikde nedočet - to je mrdka, to nekupujte, ale vždycky nějaký pozitivum (aspoň to nežere....díly nestojí tolik....je to levný....nenáročný...hovna, prostě). A to mi vlastně potvrdil i Daart, když nesměl psát reálný recenze, vlastně směl, ale korektor to zkorektoval do hezký podoby, takže i největší mrdka z toho vyšla velmi dobře.

Smutná realita

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 10:24 | Nahoru | #25
A vám příjde, že se to nějak liší od běžně prodávané provenience třeba aut, nebo spotřebičů obecně ? Oni nepotřebujou "fajnšmekry" ...který ještě vlastně ani nemaj prachy. Potřebujou něco, co je průměrný a od základu vytvořený jen pro first-sell moment (aftermarket už nikoho nezajímá), něco co není na hraně a nikdo od toho nic zásadního - kromě dopravy z bodu A do bodu B - nežádá. Kia, Hudlay, Škoda Rapid, Dacia Duster ... bude to jezdit 200-300tkm... a bude tě to vozit. Pak ještě uděláš PR kolem elektroniky a ekologie jak psal Seikos... a masy se hrnou... " já já já...chci bejt taky motorkář když už je to dostupný" ...
Hoši Honda s tímhle tahem udělala díru do světa ... makreting jako prase... není umění prodat 5 Agust 1090 RR do roka za 700táců... umění je prodat 20.000 NC, NCXsek za 170.000 ... ehm...tedy takhle se to dnes chápe

Dovi> tvůj elaborát , jenž má být vtipný...jen dokazuje že už i pro tebe je diktát výrobce vyhovující. Jako když nám pan Železný říkával..." ...to není o nás, ty pořady, to si přejet vy , diváci... vy je chcete " ...protože stádo ví hovno co chce...stádo tomu nerozumí...nechápe jak sterilně se dají věci vyrábět...nechápe, že honbou po levných produktech se vlastně vývoj zabíjí... že si záměrně nechává servírovat věci jenž už dávno nejsou testovaný v cyklech jako dříve...ale omnoho kratších. Že to vlastně trh nechce, ale "stačí " mu to. Chápu Hondu že si z lidí co se jen chtějí vízt na vlně "motorkaření" udělají portfolio pro prodej tohodle produktu.
Ono to, že Britney Spears a Justina Biebera poslouchaj masy...a jejich céda se prodávaj ... z nich nedělá boh vie jaký umělce... ale každému co si zaslouží ... já si raději poslechnu Zeppeliny a Floydy ...ty si jezdi klidně na Lucce Vondráčkový

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 10:27 | Nahoru | #26
- na predvadzackach NC mam najazdene 200km
- a nemozem nato povedat nic zle..., dokonca aj ten FUN faktor tam je....

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 10:35 | Nahoru | #27
Mě se líbí, že největší kecy mají vždycky ti, kteří by na to nikdy ani nesedli (a proto na tom neseděli), za to ale stoprocentně ví, že je to motorka úplně na hovno

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 10:39 | Nahoru | #28
TomanPCM> víš...ono tohle je vždycky dost daný tím, co má dotyčný odjeto a hlavně na čem všem ...rozuměj tím šířku záběru ... jel.
Pokud svou zkušenost opíráš o poznatky z Japonské čtyřky výrobců chápu to...a to co píšeš je určitě upřímně míněný poznatek.

Skůtr mýho táty má velkej fun factor ... jedinej skůtr na kterým jsem jel 170km/h bez problému... a je praktickej...a moc nežere.
No a pak se jdi svízt na Grisu, na Monsteru, na 998mě, na Agustě 675, na Street/ Speed Kryplu ... a vrať se a řekni...

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 10:41 | Nahoru | #29

ynzha píše: Mě se líbí, že největší kecy mají vždycky ti, kteří by na to nikdy ani nesedli (a proto na tom neseděli), za to ale stoprocentně ví, že je to motorka úplně na hovno



a ze ty tak dobre vis, kdo na cem sedel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

22.6.2016 v 10:41 | Nahoru | #30
ynzha> není na hovno... poskytuje službu, levnou službu. Je to kombinace mnoha kompromisů za to, že lidi chtějí jezdit levně.
Nic víc ani nic míň
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 86
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha MT 07 rok 2017 nebo 2018 Honda NC 750S, Yamaha MT-07 Lajty 2 19.10.2018 v 18:46 Sylver
NC 750X - ukazatel stavu paliva Honda NC 750X Yura 2 14.9.2018 v 16:10 Yura
NC750X [1, 2, 3, 4] Honda NC 750X sekáčmagor 92 14.9.2018 v 12:48 Lad22
servisní manuál v češtině Honda NC 700X Kafusos 1 5.9.2018 v 10:33 MartyR
Automat nebo manuál [1 ... 10, 11] Honda VFR 1200X Crosstourer, Honda NC 750X, Honda NC... art007 330 28.8.2018 v 23:11 radi5

TOPlist