Snažím se o nějaké úpravy motoru, ale aby motor zůstal z venku origo, kdyby jste měli nějaký nápad, budu jen a jen rád. Dík Sláva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálků, jiné úpravy
Tom-H píše: V dnešní době s doporučuje leštit jenom výfukovej kanál a by se vněm neusazoval karbon, na leštěnym povrchu v přepouštěcím kanálu může kondenzovat palivo, které potom vytváří kapky směsi a pak motor nemá tolik hladký chod. Je to napsaný v knize od Grahama Bella: Two Stroke Performance Tuning.
Tak zrovna tohle je ptákovina.Vždy když jsme upravovali motory na pionýru,se leštili přepouštěcí a hlavně sací kanál a výfukový se nechával drsný,jelikož při výplachu se směs zpomalila a neutekla jí většina do výfuku.Byla by dobrá klapka ,ale to už se změní vzhled,karburátor Bing,otevřené sání,snížená hlava,upravená klikovka,také jsme dělali na píst po obvodu na soustruhu upichovacím nožem malé asi 0,3 mm hluboké zářezy asi 10 mm od sebe,aby se v nich držel olejový film a je pravda že se motor nikdy nekousl.Těch úprav je moc,ale výsledek je minimální k tomu,aby to o nějaký razantní kus lépe jelo,navíc zkrátíš životnost motoru.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
pincek netáhne na trojku Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr, Ja... | dom_burda | 13 | 12.3.2024 v 19:51 kasssy |
Jawa 50 indukční cívka [1, 2] Jawa 50/05, Jawa 50/05 Sport | Pivo86 | 49 | 24.2.2024 v 19:42 Milos1 |
Ulomený kousek pístu Jawa 05 Jawa 50/05 | Katalyzátor | 18 | 29.11.2023 v 00:40 motovlk |
co za výplet Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr | dom_burda | 15 | 26.11.2023 v 18:42 Milos1 |