Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

18.10.2013 v 18:56 | Nahoru | #1

assassin píše: Andelck: ja to ani ted nepochopil, ja bych taky radši jel jednou měsíčně s maserati nez kazdej vikend oktavkou :)



tak to kecáš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

18.10.2013 v 21:09 | Nahoru | #2

Stev píše: tak to kecáš



Proc myslis?

AndělCK: videl si někdy bmw e36? :) me se proste auta z te soby libi. Quatroporte jejich vlajková loď, to myslím nevypadalo v zádné generaci spátne. Říct o tom popelnice a nalestena bída ve srovnání s oktavkou...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist