v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...
LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...
Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...
Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?
díky za objasnění
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG
Stev píše: tak to kecáš
Proc myslis?
AndělCK: videl si někdy bmw e36? :) me se proste auta z te soby libi. Quatroporte jejich vlajková loď, to myslím nevypadalo v zádné generaci spátne. Říct o tom popelnice a nalestena bída ve srovnání s oktavkou...
assassin píše: Proc myslis?
AndělCK: videl si někdy bmw e36? :) me se proste auta z te soby libi. Quatroporte jejich vlajková loď, to myslím nevypadalo v zádné generaci spátne. Říct o tom popelnice a nalestena bída ve srovnání s oktavkou...
4. generece Maserati Quattroporte byla taková rozpočtovka. Řidil jsem to. Člověk od toho čeká daleko více. Hlavně kvalita zpracování je tragická. Ale co čekat od Fiatu, který přímo řídil výrobu. Později to dostalo pod křídla Ferrari a pak už to zaze jde k lepšímu.