bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kterou z nich.
Zdravím.
Jakou by jste brali z těchto dvou:Hyosung GV 250 Aquila,nebo Yamaha XV 250 Virago.
Hyosung má najeto 28000km a Viraga kolem 42000km(kolik najede motor km u Virago 250ccm)
která se hodí líp do města.Cesta do práce a zpět celkem 40km.(Praha)Virážka je chopper a Hyosung cruiser)Mi se líbí víc Hyosung, je mohutnej a k mojí váze 110kg a 173cm bych na něm nevypadal jak čmelák na bonbonu.A je lepší na cesty ne?
Co těch 28000km nebude to problem.Kolik se najede na Hyosungu.Ale Virago bude asi víc
mrštnější a líp se ovládat ne?To je dilema
Dík.

http://www.motorkari...0-aquila-555010.html


http://motorky.bazos...ha-XV-250-Virago.php

http://motorky.bazos...ha-XV-250-Virago.php
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 12:28 | Nahoru | #31

callowsick píše: generalizování je dobrý jenom pro předsudky a předsudky jsou výsadou omezenců.

nic ve zlým.



Co vy cinolestici si nevymyslite za blaboly. Trochu me to pripomina dobu, kdy majitele skodovek 100-120 vikendove lestili a utahovali sroubky a tvrdili jak ta jejich skodovenka je super auto, ze tamhle ta sracka z italie je hned rezava a co ta skodovka vyjede , kolik se do ni vejde. Pravda byla trosku nekde jine, ono nic jinyho nebylo a kdyz bylo tak se zavidelo, italsky auta skutecne dost rychle rezly, ano skodovka vyjela vic ne trabant, ale na tech gumach co tam byly to nema cenu hodnotit. A ano do skodovky hadicovky se skutecne veslo hodne chladici kapaliny.

Az % najezdej cinsky a korejsky motorky aspon pulku toho co ty vami zatracovani japonci vyrabeny v evrope tak se pojdte o necem bavit. Ale momentalne je to proste jak kdyz 18ti letej kluk s mokrejma papirama keca mamince do rizeni, Pak mu maminka slusne odpovi " az toho najezdis tolik co ja jsem toho nacouvala tak me do toho kecej chlapce"

Naposledy editováno 15.10.2013 12:29:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 15:19 | Nahoru | #32

gugo píše: Co vy cinolestici si nevymyslite za blaboly. Trochu me to pripomina dobu, kdy majitele skodovek 100-120 vikendove lestili a utahovali sroubky a tvrdili jak ta jejich skodovenka je super auto, ze tamhle ta sracka z italie je hned rezava a co ta skodovka vyjede , kolik se do ni vejde. Pravda byla trosku nekde jine, ono nic jinyho nebylo a kdyz bylo tak se zavidelo, italsky auta skutecne dost rychle rezly, ano skodovka vyjela vic ne trabant, ale na tech gumach co tam byly to nema cenu hodnotit. A ano do skodovky hadicovky se skutecne veslo hodne chladici kapaliny.

Az % najezdej cinsky a korejsky motorky aspon pulku toho co ty vami zatracovani japonci vyrabeny v evrope tak se pojdte o necem bavit. Ale momentalne je to proste jak kdyz 18ti letej kluk s mokrejma papirama keca mamince do rizeni, Pak mu maminka slusne odpovi " az toho najezdis tolik co ja jsem toho nacouvala tak me do toho kecej chlapce"



ale moudrý muži, já nepíšu nic o čínskejch motorkách (hele, řekni nám už o tom traumatu, co ti udělal nějakej číňan, že tě to tak bere ) a o korejskejch jsem se snažil postavit fakta proti prázdnejm doměnkám.

co mi přijde omezený, jsou 1000x otřepaný klišé, naučený pravdy a považování vlastních pocitů "že se někde něco děje, jak si myslím" za nezvratný fakta.
Že na to často narážím ve spojitosti s čínskejma motorkama je asi logický vzhledem k tomu, na čem jezdím.

taky bys mi mohl ukázat, kde povyšuju Kentuse na nějaký přední příčky? (viz ten lehce vykloubenej příklad se škodovkama).
Vyjadřuju se většinou ve smyslu, že pro mě má právě skvělej poměr cena/hodnota a že mi ta motorka prostě sedla. Dá se to pochopit tak, jak je to napsaný?

dál bys mi mohl ukázat, kde zatracuju japonce?

abych dotáhnul reakce na tvůj text: máš páru o tom, kolik motorky typu Hyosung, Kymco, ale třeba i tvý oblíbený číny najedou mimo ČR? Kolik miliónů těhle bestií tam lítá po silnicích-nesilnicích, jak starý ty kousky bejvaj a jakej maj asi život (a servis)?
věděl jsi třeba,že Hyosungy jsou v Korei ve službách ozbrojenejch složek?
jsi si jistej, že jsou to samý nejetý, každejch pět kiláků vysypaný pelechy?

...snad je to všechno, z čeho jsi se mě snažil nařknout (vysvětli mi proč? ).

co tu pravidelně hájím je často výhodnej poměr ceny a hodnoty u NE-mainstreamovejch značek.

Jenže kdo se rozhoduje hlavně podle "starýho dobrýho osvědčenýho", asi si koupí Transalpa (naprosto nic proti tý motorce snad jen tvůj kus měl smůlu na majitele ).

ne každej se ale bojí spolehnout na vlastní úsudek. ne každej chce jít s davem.

btw. kolik má nalítáno tvůj Alp? patnáct let krát minimálně patnáct tisíc km ročně - má fakt 225 000km ?

jinak se měj mysliteli a bacha na číňany, určitě tě sledujou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 15:34 | Nahoru | #33
callowsick> Tak kdyz vemem konkretne Kymco a podivam se na www.mobile.de kde inzeruje pulka Evropy, dej si tam vybrat Kymco od 250 ccm vejs . Na motorku nenarazis vsechno jsou skutry.

Se zbytkem tebou zminovanych znacek bych to videl pomerove uplne stejne.

Cinolestisi je mnozne cislo, ne vse co jsem tam psal bylo urceno tve osobe.

Kdyz uz jsme u toho usudku, pokud si kupujes jetou motorku vzdy se spolehas na vlastni usudek nebo na usudek toho koho si tam vemes jako "dozor".

KOlik ma nalitano Alp netusim ja nanem nalital cca 50 tkm predtim mel 40 tkm, takze mozna ze ma naliano tak 140 tkm. Prines nejaky kymco co ma nalitano 100 tkm na puvodni rozvodaky, bez GO motoru a muzem se bavit dal.

(reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 15:57 | Nahoru | #34

DirtyHarry píše: "Japonec nakonec" byl slogan majitelů H + D a od těch to i beru. Každopádně raději bych "starou, veteránskou" a - léty prověřenou virážku než nějaká kim-ir-senova vozítka . A propo - v zahraničních půjčovnách k vidění viraga jsou, korejci nee.


Ono takovýhle výroky vymejšlej závistivci. Suzuki naser si do ruky a kupa dalších.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 16:32 | Nahoru | #35

gugo píše: callowsick> Tak kdyz vemem konkretne Kymco a podivam se na www.mobile.de kde inzeruje pulka Evropy, dej si tam vybrat Kymco od 250 ccm vejs . Na motorku nenarazis vsechno jsou skutry.

Se zbytkem tebou zminovanych znacek bych to videl pomerove uplne stejne.

Cinolestisi je mnozne cislo, ne vse co jsem tam psal bylo urceno tve osobe.

Kdyz uz jsme u toho usudku, pokud si kupujes jetou motorku vzdy se spolehas na vlastni usudek nebo na usudek toho koho si tam vemes jako "dozor".

KOlik ma nalitano Alp netusim ja nanem nalital cca 50 tkm predtim mel 40 tkm, takze mozna ze ma naliano tak 140 tkm. Prines nejaky kymco co ma nalitano 100 tkm na puvodni rozvodaky, bez GO motoru a muzem se bavit dal.



Kolik % z jejich produkce vyvezou do EU? kolik zůstane v Asii? já to nevím, ale německá inzerce nemusí bejt ideální měřítko.
a vůbec mi to přijde spíš marketingová otázka, než kvalitativní, takže jestli to mělo bejt argumentační kladivo, do mý hloupý hlavy mě nezasáhlo no třeba to nějak rozvedeš.
tady neuškodí si připomenout "první skútr Kawasaki", kterej je technicky spřízněnej (je to v článcích tady) s Kymco.
Kymco dlouhodobě vyrábělo motory pro Hondu, mimochodem...
Hyosung zase pro Suzuki a je pěknejch pár let se Sůzou spřízněnej korporačně...

no hele jinak jo, ojetý motorky jsem vždycky prohlížel já. Nejsem zas takovej zelenáč, jak si někdo může myslet (....na základě předsudku z mý aktuální motorky... ).
kdybych si Kentuse neměl možnost důkladně prohlídnout, nekoupil bych ho (ten byl novej).

narychlo sehnanej příklad:
jeden Hyosung s kilem
asi neva, že to má víc jak 2x menší motor, než tvoje motorka, co?

vůbec s těma nájezdama - jsem soudnej člověk.
od Kentuse neočekávám, že dá kilo.
kupoval jsem to s tím, že jestli motor po třiceti půjde srát, tak prostě půjde.
pořád to finančně vychází dobře a nejsem trubka, abych čekal od zboží v základní cenový hladině vlastnosti něčeho 5x dražšího.

vím, co chci a co mi může tahle motorka nabídnout. Mě třeba původní rozvoďák ve 100 tisících slzy dojetí nevyžene - mám jiný kritéria výběru (a OHV motor )

Kterou z nich.

15.10.2013 v 17:22 | Nahoru | #36
Je zase fakt, že spolužák si koupil před třemi lety taky nějakou Kentoju (tak nějak to je). Dal za ni 10 klacků, namotáno měl 8tis km a 4 roky stará. Udržba nulová, olej snad ani ještě neměnil. Místo vyměny celé řetězovky koupil řetěz za 400 stovky. Když mu to nejde, jede na půl s vymáčklou spojkou a zatím furt jezdí a ještě se mu to nerosypalo. Možná náhoda, možná natrefil na lepší kus, ale jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 17:49 | Nahoru | #37
callowsick> Cejtis vtom odkazu co si poslal tu radost ze se to podarilo, neco jako kdyz Amici pristali na mesici nebo Lajka zastekala z vesmiru ?

Proste neni to bezne, ze se toho ta motka dozije. Proste ty prachy nekde musi byt videt, bud voseres vstupy nebo vystupni kontrolu ale nekde ty prachy usetrit musis.
Samozrejme u jiznich korejcu jsou s kvalitou nahoru. Kdyz srovnam treba strep Hyundai getz a jeho nastupce I20 tak je to nesrovnatelny ono seto taky dela tady zejo .

Koncim debat, nebavi me to necht si kazdy koupi co chce, ja si jdu koupit KTM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 18:01 | Nahoru | #38
s gugem to nemá cenu, vidí to jen černobíle (japonec=super, ostatní azie=sračka). Nějak mu nedochází, že se to dělí na více kategorií dle ceny-komponent-konkrétní značky (země původu již nerozhoduje, low-endový maloobjemový japonec je vyráběn na stejné lince, jako sesterská čína)

třeba 125:
-nejvyšší kvalita: duke 125
-rozpočtovky: ybr 125, sym wolf 125, kymco pulsar 125
-slušná čína: keeway rkv 125 (až sem se to dá v klidu doporučit)
-průměrná čína: yuki sport 125
-nebezpečná čína: (nepamatuju se název, praskal tomu rám)

Od malého vzducháče ani neočekávám nájezd jako u vodníka600, je potřeba porovnávat porovnatelný, např. ybr vs pulsar, lišit se to nebude. Čínská 250tka v prototypu jawy najela 80tkm bez nějakých znatelných problémů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 18:12 | Nahoru | #39
bledemon> Co ma objem spolecnyho z najezdem. Znam konkretne YBRko co nalitalo 200 tkm.
Jestli je yuki prumerna cina tak te buh.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 18:28 | Nahoru | #40
gugo> fakt nevíš?
Malý objem stráví většinu svého provozu ve vysokých otáčkách a na krátkých trasách=častých startech. Že dal nějaký dálkový cestovatel 200tkm na jednom brku nic neznamená. Nějaké cb500 dalo zase 400tkm.
když vezmeš 100kusů ybr a 100kusů bmw650 na běžné použití, hádej kdo bude mít větší průměrný nájezd.
Yuki umí až 3 stupně kvality, dle konkrétní továrny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 18:37 | Nahoru | #41
bledemon> To YBR o kterym mluvim jezdil messik po Praze. nebavim se prumernem najezdu, ale o zivotnosti. Prumernej najezd YBR bude samozrejme nizkej diky cilovy skupine.
KOnkretne konstrukcne ybr125 bude mit vyssi zivotnost nez bmw650, protoze ten motor je predpotopne jednoduchej.
Kuci uz me to neba, kupte si co uznate za vhodne, a jezdete si jak chcete je me to u zadele.

1 reakcí na tento příspěvek Kterou z nich.

15.10.2013 v 18:48 | Nahoru | #42
nevěřim, že to dal bez výbrusu (u rotaxu vodníka bych tomu věřil). Také bych debatu ukončil, ale uznej, až bude někdo někde paušalizovat - nekupujte nikdy žádnou suzuki, jejich model TL1000 měl problémy, taky se ozveš

(reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 18:57 | Nahoru | #43
bledemon> Urcite suzuki je sracka

(reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 19:20 | Nahoru | #44

gugo píše: callowsick> Cejtis vtom odkazu co si poslal tu radost ze se to podarilo, neco jako kdyz Amici pristali na mesici nebo Lajka zastekala z vesmiru ?

Proste neni to bezne, ze se toho ta motka dozije. Proste ty prachy nekde musi byt videt, bud voseres vstupy nebo vystupni kontrolu ale nekde ty prachy usetrit musis.
Samozrejme u jiznich korejcu jsou s kvalitou nahoru. Kdyz srovnam treba strep Hyundai getz a jeho nastupce I20 tak je to nesrovnatelny ono seto taky dela tady zejo .

Koncim debat, nebavi me to necht si kazdy koupi co chce, ja si jdu koupit KTM



o pocitech majitele bychom asi mohli spekulovat, ale zas by to k ničemu nevedlo.

užij si KTMku a ať ti najede alespoň těch 150
jaká to bude?

(reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 19:30 | Nahoru | #45
2stroke> To možná budu, nikdy jsem totiž na pořádném větším Japoncovi vlastně nejel a taky očekávám, že to bude asi v určitém směru něco trochu jiného , ale věř mi, že nikdy nebudu mít hloupé předsudky a odborné názory založené na ničem.

Jinak nemůžu nic než souhlasit s callowsick. To, že některé korejské/čínské značky aktivně spolupracují s těmi Japonskými už samozřejmě nikdo nevidí, stejně, jako že společnosti jako Kymco, Hyosung, nebo Daelim už něco mají za sebou (Daelim - 1939, Hyosung - 1957, Kymco - 1963).

Hlavně že to jsou kim-čong-ilovi hydroskunky, to je na tom nejdůležitější

Naposledy editováno 15.10.2013 19:38:01

(reakce na) Kterou z nich.

15.10.2013 v 19:30 | Nahoru | #46
[quote=gugo]bledemon>
KOnkretne konstrukcne ybr125 bude mit vyssi zivotnost nez bmw650, protoze ten motor je predpotopne jednoduchej.

sorry, ale to je zase perla, to se nedá...jakože náporem vzduchu chlazenej motor, co musí mít z výroby znatelně větší tolerance a jeho pracovní teplota kolísá podle podmínek má lepší šance na život, než motor, kterej je v kabátu regulovanýho vodního chlazení?
že by míň třecích ploch u rozvodu s hrníčkama (báwo) bylo poruchovějších než vahadla YBRka?
že by sítko a odstředivka udržely olej v lepší čistotě, než výměnnej mikrofiltr u báwa?
že by motor s kratšíma převodama měl větší šance než s delšíma (kolikrát víc se asi YBRka otočí na 100 000km?)

já nevím, no...

Kterou z nich.

15.10.2013 v 19:59 | Nahoru | #47
Tady furt někdo nadává na čínské mrdky. Nevím, jednu mám možná doma, ale za 15 tisíc je to skvělá mašinka, která mě doveze kam potřebuju. Že jsou některé díly míň kvalitní vím sám, nepotřebuju aby mi tu někdo nadával do čínoleštičů atp. Já na tom jezdím, já vím jak se s tím jezdí, a že někdo prohlásí, že se kupující nemusí bát udržované korejské, čínské, nebo třeba mongolské, když chcete, "mrdky", snad není důvod to tady zasírat tím, že si někdo myslí, že všechny číny jsou špatné. Možná celkově jejich kvalita je nižší, to jsem ochotný uznat, ale když víš jak se o to starat, tak se starej a jezdi. Podle mě motorka jak motorka, Čína, Japonsko, Itálie, Německo atd.

Jestli je ten Hyosung v dobrém stavu, klidně do něj běž. Taky se mi vzhledově líbí víc, ale ani na jednom jsem nejel, takže to je vše, co můžu hodnotit. Jen z vlastní zkušenosti vím, že i čína může být dobrá v rámci možností.

2 reakcí na tento příspěvek Kterou z nich.

17.10.2013 v 11:25 | Nahoru | #48
KDYŽ TO ZHODNOTÍM VELMI POVRCHNĚ A STATISTICKY SPOČÍTÁM NA FORU POMĚR POSRANÝVH ČÍNANU A JAPONCU TAK ČÍNA JE JASNÁ VOLBA

(reakce na) Kterou z nich.

17.10.2013 v 12:13 | Nahoru | #49

Wlastimil píše: KDYŽ TO ZHODNOTÍM VELMI POVRCHNĚ A STATISTICKY SPOČÍTÁM NA FORU POMĚR POSRANÝVH ČÍNANU A JAPONCU TAK ČÍNA JE JASNÁ VOLBA



A ty si videl z ty statistiky jenom nadpis vid.

TO ma asi takovou logiku jako bych ti napsal ze v Cechach se pri vysokohorske turisticve zabije nejmin lidi na svete.
Statisticky by tedy Cesko melo byt rajem pro vysokohorskou turistiku. Ale nikde tady nevidim zastupy Serpu a zakladni tabory plne horolezcu.

Ale jinak statisticky super vypocet.

(reakce na) Kterou z nich.

18.10.2013 v 10:22 | Nahoru | #50
Wlastimil> Takový žvást tu na fóru nevidím poprvé. Jaksi se tam zapomíná na četnost provozovaných vozidel. Je to asi jako říct, že když na jednoho porouchaného Trabanta připadá 8000 porouchaných ochcávek, tak dle tohoto tvrzení ochcávka je ksindlšrot, zato Trabant bezporuchové superauto? Zjednodušeně vzato, uvažujme např. 50 provozovaných trábošů na 700000 provozovaných ochcávek, tak poměr poruchovosti vychází lépe pro ochcávku (1/50=0.02 vs 8000/700000=0.011). Jasné?

(reakce na) Kterou z nich.

4.11.2013 v 20:56 | Nahoru | #51

callowsick píše: Kolik % z jejich produkce vyvezou do EU? kolik zůstane v Asii? já to nevím, ale německá inzerce nemusí bejt ideální měřítko.
a vůbec mi to přijde spíš marketingová otázka, než kvalitativní, takže jestli to mělo bejt argumentační kladivo, do mý hloupý hlavy mě nezasáhlo no třeba to nějak rozvedeš.
tady neuškodí si připomenout "první skútr Kawasaki", kterej je technicky spřízněnej (je to v článcích tady) s Kymco.
Kymco dlouhodobě vyrábělo motory pro Hondu, mimochodem...
Hyosung zase pro Suzuki a je pěknejch pár let se Sůzou spřízněnej korporačně...

no hele jinak jo, ojetý motorky jsem vždycky prohlížel já. Nejsem zas takovej zelenáč, jak si někdo může myslet (....na základě předsudku z mý aktuální motorky... ).
kdybych si Kentuse neměl možnost důkladně prohlídnout, nekoupil bych ho (ten byl novej).

narychlo sehnanej příklad:
jeden Hyosung s kilem
asi neva, že to má víc jak 2x menší motor, než tvoje motorka, co?

vůbec s těma nájezdama - jsem soudnej člověk.
od Kentuse neočekávám, že dá kilo.
kupoval jsem to s tím, že jestli motor po třiceti půjde srát, tak prostě půjde.
pořád to finančně vychází dobře a nejsem trubka, abych čekal od zboží v základní cenový hladině vlastnosti něčeho 5x dražšího.

vím, co chci a co mi může tahle motorka nabídnout. Mě třeba původní rozvoďák ve 100 tisících slzy dojetí nevyžene - mám jiný kritéria výběru (a OHV motor )


Spravne. Jen takova uprava tototiz asi nevi ten dotycny na ktereho jsi reagoval. KYMCO je primo dcerinna spolecnost Hondy sidlici v Thaivanu. Takze si i on sam trochu lidove receno se...e do huby. A o Hyosungu tvrdit v dnesni dobe ze je to cina je take do nebe volajici. V dnesni dobe je to dost znama znacka hlavne v zahranici. At se podiva do Nemecka, USA, Australie atd.. Tam to jede fest. Ale tady je samy znalec, ktery na tom nikdy nesdel a neujel na tom nejake kilometry a hned vsemu rozumi. Aspon nekdo se do techto hlupaku pusti.

2 reakcí na tento příspěvek Kterou z nich.

19.11.2013 v 19:57 | Nahoru | #52
Hyosung to je jednoznačně jasné Nějaké staré virago si kup ,pokud ujedeš za rok 1000 km ,ale jestli chceš jezdit hafo bez problému,ohlížej se po nových a nenech se ovlivnovat pamětníma motorkářemá ,kteří mají v hlavě jen pár zakladních japonských značek a nic o trhu neví

(reakce na) Kterou z nich.

20.11.2013 v 12:02 | Nahoru | #53
realbiker>
to si řikám taky, ale zase slyším o problémech s ventilama a zadřením motoru.

(reakce na) Kterou z nich.

20.11.2013 v 12:17 | Nahoru | #54

realbiker píše: Hyosung to je jednoznačně jasné Nějaké staré virago si kup ,pokud ujedeš za rok 1000 km ,ale jestli chceš jezdit hafo bez problému,ohlížej se po nových a nenech se ovlivnovat pamětníma motorkářemá ,kteří mají v hlavě jen pár zakladních japonských značek a nic o trhu neví



Neni nad spravnou radu . radne podlozenou argumentama.

Jakube> co si uz neco koupit ? aby se to tady neresilo do jara, maximalne se ti stane ze az prijdes plakat na m.cz ze ti neco upadlo nebo ze ti to nejede, tak ta spravna skupina lidi rekne "ja jsem ti to rikal"

2 reakcí na tento příspěvek Kterou z nich.

20.11.2013 v 17:23 | Nahoru | #55
ale je pravda ,dneska jsem byl na inzerat,chtěl jsem hyosung,ale jak jsem viděl tu korozi všude na těch chromech,tak mě přešla chut ,uvědomil jsem si,že ty dily u téhle značky konkretně kvalitní vůbec nejsou ,BERU ZPĚT ,raději značku

Naposledy editováno 20.11.2013 20:06:38

(reakce na) Kterou z nich.

20.11.2013 v 18:02 | Nahoru | #56

realbiker píše: ale je pravda ,dneska jsem byl na inzerat,chtěl jsem hyosung,ale jak jsem viděl tu korozi všude na těch kromech,tak mě přešla chut ,uvědomil jsem si,že ty dily u téhle značky konkretně kvalitní vůbec nejsou ,BERU ZPĚT ,raději značku



Aspon jeden co prozrel

(reakce na) Kterou z nich.

22.11.2013 v 21:19 | Nahoru | #57

realbiker píše: ale je pravda ,dneska jsem byl na inzerat,chtěl jsem hyosung,ale jak jsem viděl tu korozi všude na těch chromech,tak mě přešla chut ,uvědomil jsem si,že ty dily u téhle značky konkretně kvalitní vůbec nejsou ,BERU ZPĚT ,raději značku



Nezlob se na mě, ale korozi jsem viděl i na jiných značkách. Záleží na tom jak se o to člověk stará a jak to přes zimu ošetřuje a nejen přes zimu. Nejdříve se zajeť podívat na více inzerátů a né jen na jeden a udělat z toho celkové závěry.

Kterou z nich.

22.11.2013 v 22:27 | Nahoru | #58
No tak taky trochu přidám do mlýna.Aquilu 250 jezdila před lety manželka,předtím Yuki Vista 125,potom XV 535 a letos skončila u XV 1100 a můžu říct,že Aquila je super stroj(jen běžná údržba a spotřebák).Na 250 velice výkonná a to hlavně ve vyšších otáčkách.Akorát se musí trochu více vytáčet-potom jede jako z praku.Zpracování oproti třeba Yuki opravdu na vysoké úrovni.Doporučuji jít do ní z vlastní zkušeností.

Kterou z nich.

21.1.2016 v 19:25 | Nahoru | #59
Virago 250 je výborná motorka. Když ji koupíš, nebudeš litovat. Hyosung, ale taky nemusí být špatný, nejlépe se zeptat někoho, kdo Hyosung má. Ten bude vědět nejlépe.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Jaké je dobré mazání na řetěz? [1 ... 6, 7] Hyosung GV 250 Aquila tigrasek 206 19.7.2023 v 23:15 Player11
Cvakání v motoru Yamaha XV 535 Virago, Yamaha XV 250 Virago Bernes 8 5.3.2023 v 20:20 gugo
NA co si dát pozor při koupi - Yama... Yamaha XV 250 Virago stspravce 9 23.2.2022 v 21:40 HarryS


TOPlist