globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

12.10.2013 v 12:17 | Nahoru | #1
podle toho co jsem stihl vyčíst z minulého vlákna, tak byla zakladatelce nakonec reklamace vyřízena kladně, a to díky její kamarádce, která se zná snad přímo s majitelem. Ale to by sem musela podrobnosti napsat sama

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

12.10.2013 v 12:27 | Nahoru | #2

oldbajker píše: podle toho co jsem stihl vyčíst z minulého vlákna, tak byla zakladatelce nakonec reklamace vyřízena kladně, a to díky její kamarádce, která se zná snad přímo s majitelem. Ale to by sem musela podrobnosti napsat sama



Pokud se nepletu tak 30den od převzetí do reklamace ji BC sdělili že se na závadu reklamace nevztahuje a až po té docílila nějakého efektu - tj pokud by reklamace byla vyřízena jak má , tak nepozději ten 30den měla opraveno nebo peníze v ruce. Ale je to vcelku jedno protože je to jen vrchol ledovce a pokud nebude mít chuť to zde přetřásat jsou vše jen doměnky. Faktem je, že pro BC je zip na gatích spotřební věc a to i tehdy když je na první pohled jasné že gatě nejsou nadmíru opotřebeny, navíc ani ne rok od koupě.

E: a to tam snad ještě behem prubehu reklamace byla tj proběhla debata a mohli ji i tehdy upozornit na "zvláštní" záruční podmínky - proč zvláštní? protože buď se snažím vyrobit něco co funguje a mohu na tom držet záruku, nebo jsem lempl se snahou uštřit kde se dá a namísto kvalitních zipů tam nacpu zip o něco levnější - ten mi ale pak degraduje komplet - - dalo by se to nazvat vyvážeností komponent produktu . Třetí varianta je že BC prodává celkově šmejdy, tj nejde zde o podprůmernou trvanlivost zipu, ale o nadprůměrnou trvanlivost zbytku který se vlastně už dávno měl rozpadnout....jenže pak se na takovém zboží nedá držet záruka a řekl bych že tam už se kvalita dostane do rozporu s cenou a zboží bych nazval předraženým šuntem - ale na to je tu tech reklamaci malo.

Naposledy editováno 12.10.2013 12:37:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist