1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Imobilizace
Ještě další možností (která by navíc "spínač" v alarmu prakticky vůbec nezatěžovala) by bylo přerušovat alarmem drát od snímačů polohy na klice. Bez těch motor také pochopitelně nepoběží. Jestli od něj vedou tři dráty (logicky pro motor se 180° klikou musejí být snímače dva, po půlotáčce), tak jeden z těchto drátů je "společný", další dva od každého snímače (bývají to buď cívky, nebo Hallovy sondy), takže při přerušení "správného" (společného) drátu motor zhasne úplně, kdežto při přerušení jednoho z "nesprávných" přestanou pálit buď vnitřní, nebo vnější válce.
Naposledy editováno 10.10.2013 21:10:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |