globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Automatické přimíchávání oleje do benzínu
Zdravim chtěl bych se zeptat jaký máte názor na automatický přimíchávání oleje s benzínem , myslíte že je to spolehlivý nebo jaký s tim máte zkušenosti...blbne mi DT když se ohřeje tak chcípne a pak mam problém ho nastartovat.. normálně vubec nekouří a pak zničeho nic zase de dým z vejfuku , bojim se že tam de špatně olej

Automatické přimíchávání oleje do benzínu

26.9.2013 v 11:48 | Nahoru | #1
Já mám zkušenost takovou, že to čerpadýlko samo od sebe neodejde.. Buď to někdo zadře kvůli tomu že dělá GO motoru a přimíchávání neodvzdušní, nebo že se mu přes nízkou hladinu v nádobce na olej dostane dovnitř vzduch. Zkus do nádrže namíchat benzín s olejem, hadičku oleje co vede do sací klapky odpoj, čerpadlo zaaretuj na maximální dávku a uvidíš jestli to kape nebo ne. Mělo by to kapat i na volnoběžnou dávku ale moc toho nebude.

1 reakcí na tento příspěvek Automatické přimíchávání oleje do benzínu

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2013 v 11:52 | Nahoru | #2
Tohle nebude souviset s mazáním, spíš máš moc bohatou směs, takže po ohřátí se motor udusí. Koukni na svíčku - jestli bude černá od sazí jako holinka, je to jasné. Nadbytek oleje bys poznal hlavně podle zanesení svíčky karbonem, naopak kdyby čerpadlo dávalo mulo oleje, motor bys dávno zadřel.

Jinak k Tvé otázce - na tom se nedá shodnout, co člověk, to názor - možná jsi slyšel o tom, že "majitelé oilmasterů se dělí na dvě skupiny - na ty, co už zadřeli a na ty, které to teprve čeká". Je to co člověk, to názor, ale u moderních motorek jsou vesměs čerpadla už spolehlivá.
Tvá závada ale nebude mít s čerpadlem nic společného.

Automatické přimíchávání oleje do benzínu

26.9.2013 v 13:12 | Nahoru | #3
Většinou motor zadírá blbost majitele, né oilmaster...Jinak si myslim že je to tim, co píše J.M.K...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické přimíchávání oleje do benzínu

26.9.2013 v 17:28 | Nahoru | #4

J.M.K. píše: Tohle nebude souviset s mazáním, spíš máš moc bohatou směs, takže po ohřátí se motor udusí. Koukni na svíčku - jestli bude černá od sazí jako holinka, je to jasné. Nadbytek oleje bys poznal hlavně podle zanesení svíčky karbonem, naopak kdyby čerpadlo dávalo mulo oleje, motor bys dávno zadřel.

Jinak k Tvé otázce - na tom se nedá shodnout, co člověk, to názor - možná jsi slyšel o tom, že "majitelé oilmasterů se dělí na dvě skupiny - na ty, co už zadřeli a na ty, které to teprve čeká". Je to co člověk, to názor, ale u moderních motorek jsou vesměs čerpadla už spolehlivá.
Tvá závada ale nebude mít s čerpadlem nic společného.


Protoze patrim do te skupiny co veri oilmasteru asi tak jako predpovedi pocasi, primichavame synkovi sichrovku - v Derbine ma oilmastera a sichr 1:80 syntetiku stejne do bandy.
Jak rikala ta jeptiska, kdyz navlekala na kabanos prezervativ 'sichr je opravdu sichr'


Naposledy editováno 26.09.2013 17:30:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické přimíchávání oleje do benzínu

26.9.2013 v 18:57 | Nahoru | #5
pesastor> Nápodobně, takéž logicky spíš věřím míchání, než čerpadlu. Ale v souvislosti s jeptiškou se mně vybavuje enem scéna z jednoho filmu s L.de Funés, kde jeptišky jely jenem s "přední" půlkou 2CV.
Jinak jsem se už dávno chtěl zeptat, jaké jest skutečeé typové označení té trojkolky, co máte v profilu. Musela to být sakra fuška to zpovoznit, kor po "necitoj" co to měl jen coby reklamu před podnikem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatické přimíchávání oleje do benzínu

26.9.2013 v 19:54 | Nahoru | #6
J.M.K.> jmenuje se to BMA Nuova Amica.
S tim motorem na obrazku se to nepovedlo zprovoznit. Postavili jsme ze dvou trojkolek jednu s padesatkou motorem. Celou motorovou skupinu vc prevodovky, rozvodovky a mechanismu zpatecy v provedeni 50ccm dodava doted Piaggio do svych pracovnich trojkolek. Ale do toho lejeme zasadne M2T a to tak se 1:25. Tyhle motory chteji byt premazavane a zadnou syntetiku. Ono totez vlastne plati pro vsrchny 2T veterany vc.Jawy a CZ.

Amicu mwme na 'V' papirech. Par fotek ma na MCZ muj 15-ti letej syn, nick KapitanGertruda, stejne dve motokola z r.1948 a 1962. Se vsim jde jezdit s fungl cerstvejma notama AM

(reakce na) Automatické přimíchávání oleje do benzínu

26.9.2013 v 20:19 | Nahoru | #7
pesastor> Moc děkuju. Popravdě řečeno, z těch fotografií jsem také moc nedoufal, že ten motor bude ještě někdy "blafat". A co se týče těch "motokol", tak jedno takové prý měl můj strýc (babičky bratr), bohužel nás "navždy opustil" dříve, než jsem stačil cokoliv "pozjišťovat". Ale dost možná to bylo něco podobného, co jsem kdysi (ještě v MŠ) viděl na výstavě veteránů, bylo to prakticky obyčejné jízdní kolo (snad i s "dámským" rámem), osazené ve středu rámu (těsně před osou pedálů) motorkem podobným motoru Jawa Robot. Po odmontování motoru by to zřejmě vypadalo jako obyčejné kolo (P.S. motor vzhledově neměl nic společného s motorem "cuciollo").

Automatické přimíchávání oleje do benzínu

26.9.2013 v 20:42 | Nahoru | #8
Motok Bianchi Aquilotto z r.1948 koupeno na burze na Kladne za par supu. Po G.O. motoru jezdi 70km/h. Ma to dokonce odpuzenou pr.vidlici paralelogramem.
Motokolo Solex S3800 z r.62. Koupeno v Bratislave ve velmi dobrem stavu za 150€.
Jezdi.sice jen ca 30km/h, ale benzin neubyva, v te litrove bandicce snad pribyva! Ma to uz odstredivou spojku, karbec na urovni fixirky... Ale zato podtlakove ac benzinove cerpadlo, nebo jen jednou ulozenou kliku. Nq druhe strane klika visi ve vzduchu a na ni se flaka ojnice......
Fotky viz treba google obrazky. Nemam je v mobily.

Automatické přimíchávání oleje do benzínu

26.9.2013 v 22:23 | Nahoru | #9
Tu jednou (letmo) uloženou kliku nemám dvakrát v lásce, co jsem se s tím natrápil na křoviňáku - to ložisko včetně gufera dost odcházelo. A to to nebyl žádný "no name", ale prověřená německá značka.
Pár těch veteránů mně také mohlo doma stát, hlavně J 50/20 a J 250/599 (?, nevím jistě), kdyby to tenkrát naši nedali sousedoj na díly.
Jinak rychlost 30km/h u motokola mně osobně by stačila až kam... kdysi jsem jel na bicyklu cca 60/km/h a přišlo mně to, jako bych jel s motorkou 180km/h.

Automatické přimíchávání oleje do benzínu

28.9.2013 v 18:59 | Nahoru | #10
Oilmastera se neboj, neznam snad nikoho kdo by na DT zadřel.. Za celou dobu co jezdim jenom leju olej nic víc. Spíš bych dřív zadřel že bych u benzíny zapoměl nalejt olej do nádrže.

(reakce na) Automatické přimíchávání oleje do benzínu

1.10.2013 v 13:53 | Nahoru | #11

pesastor píše: J.M.K.> jmenuje se to BMA Nuova Amica.
S tim motorem na obrazku se to nepovedlo zprovoznit. Postavili jsme ze dvou trojkolek jednu s padesatkou motorem. Celou motorovou skupinu vc prevodovky, rozvodovky a mechanismu zpatecy v provedeni 50ccm dodava doted Piaggio do svych pracovnich trojkolek. Ale do toho lejeme zasadne M2T a to tak se 1:25. Tyhle motory chteji byt premazavane a zadnou syntetiku. Ono totez vlastne plati pro vsrchny 2T veterany vc.Jawy a CZ.



Ahoj; v několika vláknech tady na fóru jsem četl, že se na tom synátor chystal vyjet do světa... A ty jsi ho měl z určitý vzálenosti "jistit" - něco jako takový servisní vozidlo ... Už se to uskutečnilo, nebo zatím ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs


TOPlist