globalmoto_duben_nolan





Téma: Smazáno
 
25.9.2013 v 18:19
Smazáno

Uzavřeno 08.10.2013 v 17:08 uživatelem Black.lion

Naposledy editováno 08.10.2013 17:08:20
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

25.9.2013 v 18:22 | Nahoru | #1
jezdi bez kalhot

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 18:27 | Nahoru | #2
mára929r> to už jezdím měsíc v minisukni Ale jsem moooc naštvaná a hlavně to trochu táhne odspoda

Smazáno

25.9.2013 v 18:31 | Nahoru | #3
no, na zimu doporučuju kamaše
jinak v BC co já vim se špatně reklamuje, nebo resp reklamace kladně vyřizují, asi doporučuji jít na to po zlém, když se to po dobrém neosvědčilo

Smazáno

25.9.2013 v 18:32 | Nahoru | #4
Podle mě je to blbost, když už to jednou opravovali tak na to záruka očividně platí.

(reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 18:33 | Nahoru | #5
Black.lion> ČOI ti nepomůže, formálně to je vyřešeno v pořádku, takže prodejci nic nehrozí. Ty máš jedinou možnnst nechat si udělat nějaký posudek a zkusit to reklamovat znova i s posudkem. Ten ti udělá nějaký znalec za cca 500Kč. Takže spíše otázka, jestli není lepší si nechat ten zip vyměnit..

Smazáno

25.9.2013 v 18:34 | Nahoru | #6
Vem si kombinacky a toho jezdce na zipu pritac na kraji k sobe a mas po strosti-ale s citem at ho neulomis

Smazáno

25.9.2013 v 18:40 | Nahoru | #7
Po třech týdnech reklamačního řízení nic neopravovali, i přes to, že jsem zip chtěla vyměnit, a poslali to zpět do Chlumce...
Přitáhnout ani jinak "doma" opravit to nejde... Zip se sám od sebe rozjíždí, zapnu to v pořádku, a po chvíli se zip sám od prostředka rozjede...
Kdyby mi to řekli hned na začátku, tak si opravit nechám sama, nejsem typ, co by dělala nějaké problémy. Jenže jednak je to v záruce a jednak při mojí "opravě" by mi pak eventuálně neuznali jinou... Vytočil mě totálně jejich hodinový "obrat" a přístup. Takže mi nejde o pár stovek, ale o práva zákazníka. Prostě s.... na hlavu mi můžou, ale ne moc dlouho!

Smazáno

25.9.2013 v 18:47 | Nahoru | #8
V BC bych si nikdy nic nekoupil právě z toho důvodu, že jsou tím jejich stylem "vyřizování" reklamací doslova profláklí!

K tématu - vyměnit zip u nějaké švadleny stojí cca 100Kč, nevím, jestli se má cenu s nimi kvůli tomu handrkovat, ale zkusit to můžeš

Horší by bylo kdyby se třeba někde rozjel šev...

Pokud je ale kombi nepoškozená a vypadá netknutě, tak bych se s nima ale klidně hádal, jen ať si to vyžerou, šmejdi

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

25.9.2013 v 18:48 | Nahoru | #9
Standardni postup hovadek v BC, jednou jsem neodolal a koupil tam helmu pro pritelkyni. Ze jsem si radsi nedal par facek. A pri reklamci mi rekli... A co jste jako cekal od helmy za 6 litru...od te doby jsem tam nekolik let nebyl. Asi pred mesicem jsem potreboval 4 svicky. Podle PC je na sklade meli, ale nemohli je najit, nasli jen dve. Tak prej jestli je opravdu koupim, kdyz uz budou travit cas hledanim. Rikam, ze jiste. Za dalsich pet minut dotaz, jestli by nestacilo vymenit jen dve....

(reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 18:59 | Nahoru | #10
Loni jsem si pořídila motorku, a obchod za rohem. Přístup personálu o.k. Ceny relativně přijatelné na to, že jsem nevěděla, kdy to zničím... (naštěstí žádný pády). Ale vzhledem k tomu, že kombinéza není za pár stovek, a je v záruce... No, kdybych to býval věděl, tak bych tam býval nechodil... a vyměním si ho sama. Ale je tu obchodní zákoník (já vím, naše republika a zákony...)..., takže ať si to vyžerou... Spíš mi jde vážně o to, kde je napsáno, že zip je spotřební zboží... A to vadnej zip... Dneska jsem už ČOI nestihla, ale zítra tam volám... Navíc mě taky vytočilo, že zodpovědná vedoucí prodejny za nic neodpovídá. A že na zjištění, že zip neopravujou, potřebujou 30 dnů... A že se moje kalhoty během hodiny dostanou cca 100 km daleko.... Asi jsem byla první s takovouhle reklamací

Smazáno

25.9.2013 v 19:06 | Nahoru | #11
PSI Hubík ...

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

25.9.2013 v 19:16 | Nahoru | #12
Seznam soudních znalců v oboru textil Kalhoty necháš prohlédnout znalcem, ten udělá posudek. Bude chtít prachy. S posudkem přijdeš na prodejnu. Pokud reklamaci uznají, máš nárok na úhradu účelně vynaložených nákladu spojených s reklamací. Tzn. posudek ti zaplatí.
Pokud reklamaci neuznají ani pak, zbývá ti jedině se soudit, příp. rozhodčí řízení.

Naposledy editováno 25.09.2013 19:17:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 19:20 | Nahoru | #13
Yellec> Jj, nad tím taky přemýšlím... Právník mi říkal, že znalecký posudek můžu požadovat i od nich... Ale kdo ví, s kým jsou spřáhlí... Zítra zavolám na ČOI, co mi poradí tam, a zkusím ještě Sdružení na ochranu spotřebitelů... a uvidím...

2 reakcí na tento příspěvek Smazáno

25.9.2013 v 19:25 | Nahoru | #14
Zip je samozřejmě součást a rozhodně musí vydržet minimálně záruční dobu.
Šel bych po uplynutí 30ti dní na reklamaci do prodejny s tím jak byla moje reklamace vyřízena. Jestli řeknou že reklamace je zamítnuta a kombošku okamžitě vrátí obrať se sem. Pokud nastane jakýkoliv jiný případ trvej na tom že reklamace měla být vyřízena do 30 dní (jakkoliv) a jelikož není uplatňuješ svůj zákonný nárok na vrácení peněz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 19:30 | Nahoru | #15
Black.lion> dej ty kalhoty nějaké kámošce a ať je jde reklamovat do jiné prodejny ona.......no a uvidíš jestli to projde

(reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 19:38 | Nahoru | #16
Danny350> Díky, mám v plánu tam zavolat zítra... A zítra si jedu do Bikeru vyzvednout kalhoty i s tím jejich slavným protokolem.

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

25.9.2013 v 19:38 | Nahoru | #17
měl jsem to samé se zipem na kalhotech, po sezoně zip nedržel a rozjížděl se, vše bez problémů vyměněno na reklamaci a to jsem ani neměl fakturu, dohledali si ji v počítači. Jednalo se o motoobchod, holt jiný krám, jiný přistup. Příště už víš kam nechodit nakupovat.
Jinak jak už ti někdo radil, vzít kladívko a lehce ťuknout na střed jezdce, zip bude opět držet, já si ho takto opravoval na bundě. Když ťukneš moc, tak se ti rozletí :)
A co se týče reklamace, posudek od znalce a když pak nezmění názor, tak soud, vyhraješ to, ale otázkou je, jestli na to máš čas a peníze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 19:41 | Nahoru | #18
trins> myslím, že škoda času a peněz za benzín... A dopadlo by to možná s výměnou... Jenže já jim řekla, že chci vrátit peníze... Kdybych souhlasila, mohla jsem mít za dva měsíce vyměněné zipy oba... Dyk jo, tři měsíce na výměnu.. Není to super služba?

Smazáno

25.9.2013 v 19:46 | Nahoru | #19
me nechteli uznat rekalmaci bot adidas (3200kc) v prodejne A3 sport. Pozor na ne!!! googlujte.

odlepila se mi podrazka a do bot teklo, takze se rozmocily. Prvni reklamace zamitnuta majitelkou s tim, ze to je bezne opotrebeni. Poslano zpet. Druha reklamace zamitnuta majitelkou ze je to bezne opotrebeni, tak jsem jim tam ty boty potreti s tim, ze si necham udelat posudek - 4500kc a budu po nich pozadovat navraceni plne puvodni ceny, nakladu na posudek a nahradu ztraeneho casu.
A pomohlo to. drzim palce

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

25.9.2013 v 19:46 | Nahoru | #20
Ne zip rozhodne spotrebak neni. A BC jsou vychcany jak mraky. Ale vono ti toho moc nezbyva, bud jim tam pujdes udelat bordel a rvat na a nebo je muzes dat k soudu to je tak jediny co ti zbyva a voni to moc dobre vedi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 19:47 | Nahoru | #21
eramthin> Už tam nakupovat nebudu, to je jasný. Jinak jak jsem psala - ťukání nepomůže, zip je vadný (už zkoušeno). Uvažuju vážně nad tím posudkem, pár stovek mě nezabije, a pokud to projde, snad to pomůže jindy někomu jinému.

(reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 19:49 | Nahoru | #22
Black.lion> jasně, uvidíš. Pak tady dej kdyžtak vědět jak jsi dopadla, jsem zvědavej a držím palce.

(reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 19:50 | Nahoru | #23
gugo> Jo, budu na ně řvát! Jako lev! Prosím tě, je někde uvedené, že zip není spotřební zboží? Tohle právě nemůžu dopátrat....

Smazáno

25.9.2013 v 19:51 | Nahoru | #24
Jináč díky za palce. Nejsem vůbec "reklamační" typ, ale za ten jejich přístup se to pokusím dotáhnout do konce.

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

25.9.2013 v 20:00 | Nahoru | #25
Musela by jsi ten zip reklamovat 3x aby ti ty kalhoty vymenili. Nebo vratili penize.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 20:01 | Nahoru | #26

Danny350 píše: Zip je samozřejmě součást a rozhodně musí vydržet minimálně záruční dobu.
Šel bych po uplynutí 30ti dní na reklamaci do prodejny s tím jak byla moje reklamace vyřízena. Jestli řeknou že reklamace je zamítnuta a kombošku okamžitě vrátí obrať se sem. Pokud nastane jakýkoliv jiný případ trvej na tom že reklamace měla být vyřízena do 30 dní (jakkoliv) a jelikož není uplatňuješ svůj zákonný nárok na vrácení peněz.



na to bacha. BC má v protokoly malým písmem, že souhlasíš s prodloužením záruční lhůty na 60 dnů.

Jinak jsem tam reklamoval boty v létě. Ujel jsem v nich asi 1000km a rozpadly se. Měl jsem tu o tom téma. Tak jsem tam šel za 30 dní a tam mi tvrdili, že na to dle systému mají čas do zítřka. Když jsem tam byl zítra, už se se mnou na prodejně nebavili, že to není jejich problém, že si mám zavolat do Chlumce.

Měl jsem štěstí. Poslali boty na posouzení do Itálie a ti jim řekli, že to opravovat nebudou a prý že reklamaci zamítli. Ale naštěstí měli prázdniny a nikdo se neměl k tomu, aby ty boty poslali zpátky do ČR, takže mi museli vrátit peníze.

Smazáno

25.9.2013 v 20:04 | Nahoru | #27
Já měl v BC taky problém,přestali se mnou komunikovat.Bylo to kvůli helmě ale aspon člověk ví kde už nikdy nenakupovat Držím palce

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

25.9.2013 v 20:10 | Nahoru | #28
Že jsem tady žádnou holku v sukni na mašině neviděl Jinak naštěstí sem tam ještě nereklamoval snad se mi to vyhne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 20:10 | Nahoru | #29
Black.lion> máš nárok na opravu - min. výměna zipu (vlastní zkušenost - dělal jsem v obchodě s oděvy), pokud ti to nechtějí uznat budeš jim muset pohrozit ČOI-kou. Dále se to řeší přez soudního znalce(nutné kulaté razítko) v daném oboru. Musela bys ho zaplatit a v případě uznání ti firma musí uhradit i znalecký posudek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 20:12 | Nahoru | #30
kubacech> V protokolu je sice kolonka na 60 dnů, ale není zaškrtnutá. A i kdyby byla, to na věci nic nemění... Dle jejich zip je spotřební zboží, což si já překládám tak, že kdyby byl, tak je spotřební zboží veškeré zboží, a nevyměnili by nikdy nikde nic.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist