globalmoto_kveten





Téma: Smazáno
 
25.9.2013 v 18:19
Smazáno

Uzavřeno 08.10.2013 v 17:08 uživatelem Black.lion

Naposledy editováno 08.10.2013 17:08:20

1 reakcí na tento příspěvek Smazáno

25.9.2013 v 18:48 | Nahoru | #1
Standardni postup hovadek v BC, jednou jsem neodolal a koupil tam helmu pro pritelkyni. Ze jsem si radsi nedal par facek. A pri reklamci mi rekli... A co jste jako cekal od helmy za 6 litru...od te doby jsem tam nekolik let nebyl. Asi pred mesicem jsem potreboval 4 svicky. Podle PC je na sklade meli, ale nemohli je najit, nasli jen dve. Tak prej jestli je opravdu koupim, kdyz uz budou travit cas hledanim. Rikam, ze jiste. Za dalsich pet minut dotaz, jestli by nestacilo vymenit jen dve....

(reakce na) Smazáno

25.9.2013 v 18:59 | Nahoru | #2
Loni jsem si pořídila motorku, a obchod za rohem. Přístup personálu o.k. Ceny relativně přijatelné na to, že jsem nevěděla, kdy to zničím... (naštěstí žádný pády). Ale vzhledem k tomu, že kombinéza není za pár stovek, a je v záruce... No, kdybych to býval věděl, tak bych tam býval nechodil... a vyměním si ho sama. Ale je tu obchodní zákoník (já vím, naše republika a zákony...)..., takže ať si to vyžerou... Spíš mi jde vážně o to, kde je napsáno, že zip je spotřební zboží... A to vadnej zip... Dneska jsem už ČOI nestihla, ale zítra tam volám... Navíc mě taky vytočilo, že zodpovědná vedoucí prodejny za nic neodpovídá. A že na zjištění, že zip neopravujou, potřebujou 30 dnů... A že se moje kalhoty během hodiny dostanou cca 100 km daleko.... Asi jsem byla první s takovouhle reklamací
Téma je zamknuto


TOPlist