Uzavřeno 08.10.2013 v 17:08 uživatelem Black.lion
Naposledy editováno 08.10.2013 17:08:20
2 reakcí na tento příspěvek Smazáno
Šel bych po uplynutí 30ti dní na reklamaci do prodejny s tím jak byla moje reklamace vyřízena. Jestli řeknou že reklamace je zamítnuta a kombošku okamžitě vrátí obrať se sem. Pokud nastane jakýkoliv jiný případ trvej na tom že reklamace měla být vyřízena do 30 dní (jakkoliv) a jelikož není uplatňuješ svůj zákonný nárok na vrácení peněz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazáno
Danny350 píše: Zip je samozřejmě součást a rozhodně musí vydržet minimálně záruční dobu.
Šel bych po uplynutí 30ti dní na reklamaci do prodejny s tím jak byla moje reklamace vyřízena. Jestli řeknou že reklamace je zamítnuta a kombošku okamžitě vrátí obrať se sem. Pokud nastane jakýkoliv jiný případ trvej na tom že reklamace měla být vyřízena do 30 dní (jakkoliv) a jelikož není uplatňuješ svůj zákonný nárok na vrácení peněz.
na to bacha. BC má v protokoly malým písmem, že souhlasíš s prodloužením záruční lhůty na 60 dnů.
Jinak jsem tam reklamoval boty v létě. Ujel jsem v nich asi 1000km a rozpadly se. Měl jsem tu o tom téma. Tak jsem tam šel za 30 dní a tam mi tvrdili, že na to dle systému mají čas do zítřka. Když jsem tam byl zítra, už se se mnou na prodejně nebavili, že to není jejich problém, že si mám zavolat do Chlumce.
Měl jsem štěstí. Poslali boty na posouzení do Itálie a ti jim řekli, že to opravovat nebudou a prý že reklamaci zamítli. Ale naštěstí měli prázdniny a nikdo se neměl k tomu, aby ty boty poslali zpátky do ČR, takže mi museli vrátit peníze.