globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Ahoj, pomalu dojíždím, spíše dojel Pirelli Dragon Supercorsy. Výborná guma za vysokých teplot a na okruhu. Ale jakmile je pod 20 stupňů, pomalu se ohřívá a poměrně klouže. Motorka je tak trochu jako na žvejkačce. Po zahřátí ztvrdne a je to dobré.Vzhledem k tomu, že se na okruh dostanu max 2 x ročně a více se pohybuji na normální silnici hledám optimální gumu. Ve výběru zůstaly Pirelli Diabla Rosso Corsy a Bridgestone S20. Dle přečtených testů trochu odlišné gumy, přitom obě dvě sportovní gumy. Máte někdo zkušenosti s obouma a jste ochotni se o ně podělit? Co byste doporučili 42 letému dědkovi, co už za to moc netahá , protože se bojí a ke gumám se chová ohleduplně, přesto si chce užít občas toho nekonečného gripu.
Anketa: Jakou byste zvolili pneu?
Pirelli Rosso Corsa
65%
33
Bridgestone S20
35%
18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

1.10.2013 v 08:11 | Nahoru | #1
hlada03> Koukal jsem, že jsi měl i M3 Sportecy. Jak bys to porovnal s S20? Jak se jinak chová ta S20, snadno se s ní překlápí? Jak filtruje nerovnosti? Jak cítíš motorku pod sebou? Já jsem měl možnost v neděli projet na CBR 600 rr úplně nové M5 Sportecy a ta guma mě velmi mile překvapila. Stabilní, nic se nevrtělo, tam kde s Duknou hledám co nejvhodnější plochu asfaltu, aby to neposkakovalo a netrhalo do řídítek, tam sem to na M5 poslal a vůbec nic neřešil. Že by efekt nové gumy?

(reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848

1.10.2013 v 11:03 | Nahoru | #2
DejvGSR> Bohužel Horneta jsem s těmito gumami koupil, byly už sjeté a Horník měl v tu dobu 25kW. Pak jsem koupil Michelin Pilot Road 2.. Nájezd přes 8 tisíc ale to byli furt hrabačky pytlovinky.. Dobrá guma, držela, hlavně za morka super, ale jak říkám, stále zaškrcená mašina.. Pak jsem pořídil Michelin Pilot Power 2.. nájezd kolem 5 tisíc.. S těmi jsem byl i na okruhu, ovšem mašina stále zavřená!! Po otevření jsem je dojel a pořídil Michelin Pilot Power 3.. strašná guma, nevím proč, uchcávala mi a často.. jak v provozu, tak na okruhu a to bylo až moc, pořád v mírném podkluzu.. Letos jsem prvně pořídil Bridgestone S20. Mašina jde lehce překlápět, celkem rychle se zahřeje, ještě ani jednou neustřelila (na hornetu).. Na okruhu jsem si s němi zlepšil čas o necelý 4 sekundy, takže OK.. Nájezd kolem 5 tisíc (vydržela by možná kousek víc - Rakousko s mladou)..
R1 jsem pořídil se 7 let starými Michelin Pilot Power.. Při čase 2:29 mě na okruhu vytrestaly a šel jsem... Teď jsem na ní pořídil zase Bridge S20 a motka se hodně změnila.. Taky je to i tím, že je nová.. S R1 už se mi jí podařilo utrhnout ale spíš proto, že ještě nebyla zahřátá.. Jinak zatím dobrý, jak jsem, v neděli jsem to poprvé pořádně otestoval a dobrý, na to, že jsou tam velký tlaky (2,9 zadek 2,5 předek).. Když upustím, pak líp filtruje nerovnosti a neuskakuje tolik (zkušenosti z Horneta)
Z gum, co jsem jel, bych ti doporučil nejspíš ty Pilot Roadky ale jestli se cítíš na to, že jedeš pilu a chceš mít jistotu, tak spíš Bridge S20.. Příští rok zkusím něco dalšího :))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 pavelik_cz 19 28.5.2020 v 20:37 Marty93
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 Anti 9 31.1.2020 v 21:54 Anti


TOPlist