mám otázku už někdo řešil jak papírově odškrtit motorku... Jde mě konkretně o odškrcení Suzuki GS500. Je zaškrcená na 25kW aktuálně jen v papírech a chtěl bych napsat do TP plný výkon, protože teď už to zaškrcení nemá žádný smysl....
Ví někdo jak na to???
1 reakcí na tento příspěvek Papírové odškrcení
Zaplatil jsem převodem z účtu zálohu a až jim došly potřebné díly k "odškrcení",tak jsem dojel.Za hodinku bylo hotovo.Doplatil jsem zbylou část dohodnuté ceny a jel domů.do týdne mi přišel doporučený dopis z centrály Suzuki ČR. A s tím papírem jsem šel na příslušný dopravní úřad,kde mi za 50 kč doklady přepsali.
ps.ikdyž již GS odškrcené máš,stejně se musí objednat potřebné díly a ty ti tam pak namontují,aby bylo vše podle zákona.Je to kvůli zpětné kontrole.
Naposledy editováno 17.09.2013 19:12:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení
Jak jsem psal,to že je motorka "samodomo" odškrcená,nic neřeší.
Pokud máš v TP 25 kw,tak jezdíš pro úřady a policii na verzi 25 kw.
Pokud chceš do papírů 33 kw,tak ti musí v Suzuki objednat díly pro verzi 33 kw a ty ti tam pak namontujou.
Nikdo si dneska netroufne něco jen tak zapsat.
1 reakcí na tento příspěvek Papírové odškrcení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení
Jinak k tématu... nakonec bude lepší nechat si tam namontovat ty origo objednané díly pro "otevřenou verzi". Jelikož byla-li motorka odškrcena podomácku, téměř stoprocentně půjde o typický nešvar u GS500 a sice, že výřezy v šoupátkách jsou (místo výměny šoupátek - nejsou levná) prasecky zalepeny, "plomby" se časem utrhnou, vletí do motoru (tam naštěstí beze škod shoří), karbec se tak rozhodí a člověk se pak diví, proč motor najednou nemá plný výkon a stoupla spotřeba. Když už se ty díly stejně objednat musejí, tak už je lepší je rovnou namontovat a mít jistotu.
1 reakcí na tento příspěvek Papírové odškrcení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení
Čili tvůj případ je úplně mimo. A pokud je důsledkem nehody zranění s trvalými následky, což předpokládá platbu v miliónech, tím spíš je pojišťovna aktivní ve snaze hodit platbu na někoho jiného. Pomačkané plechy za pár tisíc jí za to úsilí tolik stát nebudou.
A to obrazné přirovnání k "rozpadajícímu se vraku" vysvětluje, jak na takto neodpovídající motorku bude pohlíženo z legislativního hlediska. Podobně, jako když Ti propadne termín TK, v tom momentě se z pohledu zákona z vozidla stává smrtelně nebezpečná zbraň v dezolátním stavu, která se vlastní silou (a po svých kolech) po silnici pohybovat nesmí.