globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Papírové odškrcení
 
17.9.2013 v 19:00
Zdravím,
mám otázku už někdo řešil jak papírově odškrtit motorku... Jde mě konkretně o odškrcení Suzuki GS500. Je zaškrcená na 25kW aktuálně jen v papírech a chtěl bych napsat do TP plný výkon, protože teď už to zaškrcení nemá žádný smysl....

Ví někdo jak na to???

1 reakcí na tento příspěvek Papírové odškrcení

17.9.2013 v 19:10 | Nahoru | #1
Ahoj.Zavolal jsem do autorizovaného servisu Suzuki a pověděl jim o svém problému.
Zaplatil jsem převodem z účtu zálohu a až jim došly potřebné díly k "odškrcení",tak jsem dojel.Za hodinku bylo hotovo.Doplatil jsem zbylou část dohodnuté ceny a jel domů.do týdne mi přišel doporučený dopis z centrály Suzuki ČR. A s tím papírem jsem šel na příslušný dopravní úřad,kde mi za 50 kč doklady přepsali.
ps.ikdyž již GS odškrcené máš,stejně se musí objednat potřebné díly a ty ti tam pak namontují,aby bylo vše podle zákona.Je to kvůli zpětné kontrole.

Naposledy editováno 17.09.2013 19:12:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení

17.9.2013 v 19:25 | Nahoru | #2
Hafuša> Kolik to stálo? A co tam montovali když už to odškrcené je? Nedá se třeba jen domluvit ten papír (samozřejmě za nějaký ten keš)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení

17.9.2013 v 19:50 | Nahoru | #3
And> Ahoj stálo to celkem 3200.Plus 50 na úřadě a to už byla jenom formalitka.
Jak jsem psal,to že je motorka "samodomo" odškrcená,nic neřeší.
Pokud máš v TP 25 kw,tak jezdíš pro úřady a policii na verzi 25 kw.
Pokud chceš do papírů 33 kw,tak ti musí v Suzuki objednat díly pro verzi 33 kw a ty ti tam pak namontujou.
Nikdo si dneska netroufne něco jen tak zapsat.

(reakce na) Papírové odškrcení

17.9.2013 v 20:29 | Nahoru | #4
Hafuša> Škoda no. To ty tři litry radši probenzínuju.

1 reakcí na tento příspěvek Papírové odškrcení

17.9.2013 v 22:21 | Nahoru | #5
Proč bys to odškrcoval? Jestli máš neomezené papíry, tak i kdyby se něco stalo, tak ti pojišťovna může leda prd. A kdybys ji někdy prodával, tak aspoň bude víc zájemců

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení

17.9.2013 v 23:35 | Nahoru | #6
Maartyy> Omyl. Pojišťovna se bude snažit najít jakoukoli záminku a v tomto případě motorka má jiný skutečný výkon, než jaký je zapsaný v TP a tím pádem je z legislativního hlediska technicky nezpůsobilá = nemá na silnici co dělat. Je to stejné, jako by to byl rozpadající se, nesvítící, nebrzdící vrak. A to stačí k tomu, aby pojišťovna dala od plnění ruce pryč a člověk tam rázem může mít na krku dluhy, z jakých se nadosmrti nevyhrabe. A to, že "stejně máš neomezené papíry", nebude hrát žádnou roli.

Jinak k tématu... nakonec bude lepší nechat si tam namontovat ty origo objednané díly pro "otevřenou verzi". Jelikož byla-li motorka odškrcena podomácku, téměř stoprocentně půjde o typický nešvar u GS500 a sice, že výřezy v šoupátkách jsou (místo výměny šoupátek - nejsou levná) prasecky zalepeny, "plomby" se časem utrhnou, vletí do motoru (tam naštěstí beze škod shoří), karbec se tak rozhodí a člověk se pak diví, proč motor najednou nemá plný výkon a stoupla spotřeba. Když už se ty díly stejně objednat musejí, tak už je lepší je rovnou namontovat a mít jistotu.

1 reakcí na tento příspěvek Papírové odškrcení

18.9.2013 v 02:30 | Nahoru | #7
Nechápu podstatu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení

18.9.2013 v 10:04 | Nahoru | #8
J.M.K.> Ale prd, Si chytrej jak rádio, a stejně to neni pravda... Měl sem kdysi(2roky zpět) s GS 500 nehodu - nacouval do mě týpek. A to co tu píšeš že řeší pojišťovna, tak nic takovýho nebylo. Motorka odškrcená, v TP 25KW, přijel maník, nafotil a žádný zkoumání a vrtání se v hovnech nebylo. Jo, asi záleží na druhu nehody, ale : "Je to stejné, jako by to byl rozpadající se, nesvítící, nebrzdící vrak."-Tak to jsi trochu přestřelil. Howgh.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení

18.9.2013 v 10:35 | Nahoru | #9
J.M.K.> když nevíš tak nepiš takové hlouposti, pak tyhle fámy vznikají

(reakce na) Papírové odškrcení

18.9.2013 v 11:44 | Nahoru | #10
JerryTheRay: Kdybys trochu přemýšlel, tak bys pochopil rozdíl, kdy jsi obětí nehody - jak píšeš, nacouval týpek do tebe a platilo se z JEHO povinného ručení - a kdy jsi viníkem a pojišťovna platí z TVÉHO. A v tu chvíli se samozřejmě snaží najít skulinku, jak se z placení vyvlíknout. Když jsi poškozeným, tak musí řešit to druhé vozidlo, jasné?

Čili tvůj případ je úplně mimo. A pokud je důsledkem nehody zranění s trvalými následky, což předpokládá platbu v miliónech, tím spíš je pojišťovna aktivní ve snaze hodit platbu na někoho jiného. Pomačkané plechy za pár tisíc jí za to úsilí tolik stát nebudou.

(reakce na) Papírové odškrcení

18.9.2013 v 11:50 | Nahoru | #11
JerryTheRay> Že Tys měl kliku a nešťourali v tom, neznamená, že to není pravda. Naopak vím o dost takových případech a i mě osobně, kdyby někdo naboural, tak jak uvidím, že motorka má být dle dokladů nějak omezená, automaticky po tom půjdu, zda tomu odpovídá, stejně jako, zda na to jezdec vůbec má papíry. Tak příště dvakrát čti, třikrát přemýšlej a jednou piš.
A to obrazné přirovnání k "rozpadajícímu se vraku" vysvětluje, jak na takto neodpovídající motorku bude pohlíženo z legislativního hlediska. Podobně, jako když Ti propadne termín TK, v tom momentě se z pohledu zákona z vozidla stává smrtelně nebezpečná zbraň v dezolátním stavu, která se vlastní silou (a po svých kolech) po silnici pohybovat nesmí.

(reakce na) Papírové odškrcení

18.9.2013 v 21:02 | Nahoru | #12

Katroš píše: Nechápu podstatu..


Podstata je mít věci v pořádku - předcházet potenciálnímu průseru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist