globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Papírové odškrcení
 
17.9.2013 v 19:00
Zdravím,
mám otázku už někdo řešil jak papírově odškrtit motorku... Jde mě konkretně o odškrcení Suzuki GS500. Je zaškrcená na 25kW aktuálně jen v papírech a chtěl bych napsat do TP plný výkon, protože teď už to zaškrcení nemá žádný smysl....

Ví někdo jak na to???

1 reakcí na tento příspěvek Papírové odškrcení

17.9.2013 v 22:21 | Nahoru | #1
Proč bys to odškrcoval? Jestli máš neomezené papíry, tak i kdyby se něco stalo, tak ti pojišťovna může leda prd. A kdybys ji někdy prodával, tak aspoň bude víc zájemců

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové odškrcení

17.9.2013 v 23:35 | Nahoru | #2
Maartyy> Omyl. Pojišťovna se bude snažit najít jakoukoli záminku a v tomto případě motorka má jiný skutečný výkon, než jaký je zapsaný v TP a tím pádem je z legislativního hlediska technicky nezpůsobilá = nemá na silnici co dělat. Je to stejné, jako by to byl rozpadající se, nesvítící, nebrzdící vrak. A to stačí k tomu, aby pojišťovna dala od plnění ruce pryč a člověk tam rázem může mít na krku dluhy, z jakých se nadosmrti nevyhrabe. A to, že "stejně máš neomezené papíry", nebude hrát žádnou roli.

Jinak k tématu... nakonec bude lepší nechat si tam namontovat ty origo objednané díly pro "otevřenou verzi". Jelikož byla-li motorka odškrcena podomácku, téměř stoprocentně půjde o typický nešvar u GS500 a sice, že výřezy v šoupátkách jsou (místo výměny šoupátek - nejsou levná) prasecky zalepeny, "plomby" se časem utrhnou, vletí do motoru (tam naštěstí beze škod shoří), karbec se tak rozhodí a člověk se pak diví, proč motor najednou nemá plný výkon a stoupla spotřeba. Když už se ty díly stejně objednat musejí, tak už je lepší je rovnou namontovat a mít jistotu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist