Naposledy editováno 13.09.2013 15:33:48
1 reakcí na tento příspěvek jak to chodí u přestupkový komise?
Pár dalších už také zjistilo, že přišli, neřekli nic, odešli s pokutou.
1100V: prostě čekáš, víc neděláš. Nemám s tím problém.
S tím, jak výrobce zajistí, aby nebyl vozidlem spáchán přestupek, ani nevtipkuj... už to je skoro technicky možné, snad jen to, že všechny probíhající testy čtení značek onboard kamerami nevykázaly dostatečnou spolehlivost, zabránilo tomu, aby se legalizovalo vozidlo s automatickým řízením. Řešením je GPS (není problém mít v paměti všechny značky, co jich na evropských silnicích je), ale neřeší to místní úpravu (při haváriích, opravách, na stavbách...), ať už rychlosti, nebo přednosti... to je potřeba dořešit.
Technickým šťouralům předem sděluji, že vím, že stávající legislativa vyžaduje mechanické spojení volantu s koly, výjimkou jsou jen pracovní stroje do 25 km/h, kde může být použita elektrika/hydraulika.
Nicméně ta doba, kdy se bude průměrné rodinné auto řídit samo, není daleko. MB už oznámil, že tak projeli celé Německo, na všech druzích cest a za všech myslitelných podmínek.
Pokud by se to mělo vztahovat jen na přestupky, kterých se týká objektivní odpovědnost provozovatele, jak systém pozná, že nejednám v krajní nouzi, nevezu těhotnou ženskou nebo krvácejícího pacienta?