globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: každej vyfuk jinej
5.9.2013 v 15:36
Zdravím jenom by mě zajimalo proč je každej vyfuk (tlumič) jinej diky.










každej vyfuk jinej

5.9.2013 v 15:39 | Nahoru | #1
Vždyť jsou oba stejný, jenom je druhej pootočenej o 90° aby vypadaly symetricky

každej vyfuk jinej

5.9.2013 v 15:53 | Nahoru | #2
nejsou dyt se podivej jakej je ten na pravo tlustej na tom prvním obrázku to je hodně vídět

každej vyfuk jinej

5.9.2013 v 16:09 | Nahoru | #3
sou stejné jen ti klame zrak sou cca po uhlem 90

každej vyfuk jinej

5.9.2013 v 16:22 | Nahoru | #4
skutecne se ti to jen zda :)...ale tyhle dvou vyfukovy verze 250 nejsou nic extra...

1 reakcí na tento příspěvek každej vyfuk jinej

5.9.2013 v 16:24 | Nahoru | #5
Je to stejnej styl jako mají tyhle yoshimury, taky tlumiče pootočené o 90°

každej vyfuk jinej

5.9.2013 v 16:59 | Nahoru | #6
Každej je jinej, ten napravo má menší díru a myslím že je krapet větší. Ale proč to tak je, to si budeš muset napsat do japonska panu Hondovi

(reakce na) každej vyfuk jinej

5.9.2013 v 17:03 | Nahoru | #7

S.M-A-RT píše: Je to stejnej styl jako mají tyhle yoshimury, taky tlumiče pootočené o 90°



tenhle laďák je na stejnou motorku. Koncovky jsou levá a pravá.

každej vyfuk jinej

5.9.2013 v 18:12 | Nahoru | #8
No to je jasný, že jsou levá a pravá, kvuli úchytům, příchytkám ke svodům, popisům atp., ale vzhledově a provedením jsou stejné (a to o zakladateli šlo), to je snad vidět ne? Líp už to vysvětlit nedokážu.

každej vyfuk jinej

5.9.2013 v 23:01 | Nahoru | #9
Vzhledove ani provedenim nejsou stejne. Lip to vysvetlit nedokazu

každej vyfuk jinej

5.9.2013 v 23:10 | Nahoru | #10
sou stejny

každej vyfuk jinej

6.9.2013 v 01:13 | Nahoru | #11
Nejsou stejný!
Ten co má menší díru je až ke konci delší(kvůli přechodu k druhé straně) menší otvor udělá větší tlak, tudíž vyšší rychlost a tak se spaliny dostanou delší cestou rychleji po delší dráze. Spaliny jsou na každém konci obou tlumivek stejně rychle. Podívej se někde na netu jak vypadají svody u aut od každého válce je každá trubka stejně dlouhá a jsou všelijak smotaný, samozřejmě tím pádem mají všechny stejný průměr. Protože na crosce není místo pro nějaké motanice vyřešili to kluci šikmovoký takle.

každej vyfuk jinej

6.9.2013 v 10:44 | Nahoru | #12
zakladatel vlákna se nejdřív měl zeptat jestli už někdo viděl CRF 450 2013 na VLASTNÍ oči

každej vyfuk jinej

8.3.2014 v 13:17 | Nahoru | #13
tak ja myslím že určítě viděl ale vým jak to myslíš :D

každej vyfuk jinej

9.3.2014 v 01:31 | Nahoru | #14
nejsou stejne sam jsem se nato dival na zavodech ten pravy ma vetsi diru a je celkove a kapanek vetsi podle me je to tak ze svod vede od motoru na prave strane takze timpadem bude odvadet vic splodin nic jineho me nenapadlo mozna to je kravina ale s klukama jsme na nic jineho nedosli

každej vyfuk jinej

11.8.2014 v 01:15 | Nahoru | #15
Výfuky stejný nejsou,jeden je delší a druhej kratší. Aby dosáhli stejnýho průchodu tak kratší má menší průměr díry a delší má větší průměr díry.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R XT_600 11 13.5.2024 v 09:08 Vlnič
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R kenzian 1 5.1.2024 v 18:46 assassin
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R tomikovic 3 4.1.2024 v 20:29 tomikovic


TOPlist