globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč zrovna 30k?
 
2.9.2013 v 22:30
Sem v prodeji motorek absolutně nezkušený(tu svojí rozhodně prodávat nechci),ale když projíždím inzeráty tak většina jich má dle prodejce najeto kole třicítky.
Proč zrovna 30k?Každá má interval servisu dá se říct jiný,a každá vydrží uplně jiný nájezd(a to i v případě pravidelnýho servisu).....prostě ty motory jsou konstruovaný různě s jinými vlastnostmi.
Nebavím se momentálně o strojích mladších deseti let,ale o mnohem ,a kolikrát mnohem,starších.
Dkokonce i pochopím(ač nerad),že spousta prodávajících motor přetočí kvůli lepší prodejní ceně.Jen netuším,proč zrovna právě na tu cca 30k hranici.
Dle mého názoru právě tenhle km náběh už musí každýho kupujícího předem od případné koupi odradit.
Proto vás prosím,vás zkušený,o vysvětlení!

Protože se v tomto ,mnou založeném tématu nachází spousta motorkářů,co tvdí ,že najezdí ročně hodně málo (do cca 2K)....tak se ještě zeptám na jednu věc(pro málo jezdící)...pokud nenajezdíte ani z poloviny km tolik,kolik je potřeba dle manualu k výměně oleje a filtru.....měníte,či ne?
Příklad....Mám měnit olej dle manuálu po 12k,nebo za rok(záleží na tom,co příjde dřív).....vy co nejezdíte tolik,máte najeto po roce cca 1K.....vyměníte ten olej,nebo ne?

Osobně najezdím ročně něco kolem 6-9k a měním......vzhledem k tomu,že času na cestování mnoho není,ale když sednu,tak jedu.......to snad na tý motorce jezdím jen v největších vedrech pro nanuka do krámu

Předem upozorňuju,že nehodlám nikoho urazit!!!!!!!!!!!!
Sám mám najeto 50k a dofám,že ještě 200k pod mýma rukama zvládne

Naposledy editováno 05.09.2013 23:17:17
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:40 | Nahoru | #1
Každýho odradí ale zároveň ho každý chce... Hold typický český kupec...

3 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:41 | Nahoru | #2
Po 30000km se ohnou ventily, potká se motor a vystřelená klikovka zabije jezdce.

Každá značka to má jiný. U Suzuki se to stává v 31538km, Honda to má v 31328 a třeba Kawa až v 32852km (používá jako jediná vertodorzálně perhumidní luminokynetická ložiska mazaná směsí z Karibských perel, AloeVera a krve jednorožce).

Naposledy editováno 02.09.2013 22:44:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:43 | Nahoru | #3
foky> promiň,ale tohle neni to co sem chtěl slyšet....něco rozumnějšího by jsi neměl?

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:46 | Nahoru | #4

Majk1 píše: Každýho odradí ale zároveň ho každý chce... Hold typický český kupec...


Tochápu,ale proč zrovna 30k a ne 40k/50k/60k....stále se bavíme o starých motorkách

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:46 | Nahoru | #5

luk76 píše: foky> promiň,ale tohle neni to co sem chtěl slyšet....něco rozumnějšího by jsi neměl?



Jsou věci, který se rozumně vysvětlit nedají.
Prostě český zákazník je rád klamán, trh mu jen vychází vstříc.

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:47 | Nahoru | #6
To je jako kdyby ses zeptal, proč má každá Oktávka 1.9TDI/2.0TDI na tachometru 130-180000km bez ohledu na stáří. Lidi jsou debilní a chtěj to kupovat, tak až budeš prodávat Afriku, dopřej jim ten luxus prosím.

Majitelé před tebou ti ho taky dopřáli tak nebuď labuť

Naposledy editováno 02.09.2013 22:49:04

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:49 | Nahoru | #7
A argument, že 30tis je prostě jen "pěkný" číslo bereš? 20tis je na starou motorku přeci jen podezřele málo, 40tis zas moc a ta 30-tka je prostě uprostřed. Nehledal bych v tom nic jiného, respektive dost pochybuju, že by nad tím Ti stáčeči nějak více logicky přemýšleli.

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:50 | Nahoru | #8

foky píše: To je jako kdyby ses zeptal, proč má každá Oktávka 1.9TDI/2.0TDI na tachometru 130-180000km bez ohledu na stáří. Lidi jsou debilní a chtěj to kupovat, tak až budeš prodávat Afriku, dopřej jim ten luxus prosím.


Žádnej luxus nikomu nedopřeju.....tahle holka půjde semnnou až do hrobu
Jen mě zajímá,proč je těch 30k tak magických?

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:57 | Nahoru | #9
alexij>Promiň,ale když se koukám na strší motorky(rv.91-00),tak mají z 80% najeto právě kolem tý třicýtky.Ať chci nebo nechci,tak takových důchodců/podpantofláků/stavěčů baráků,prostě u nás ani žít nemůže.

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:00 | Nahoru | #10
Prostě chci vědět,proš to třeba není 50k?V čem je ta třicítka jiná?

2 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:02 | Nahoru | #11
Z hlediska konsenkvenční negace kulminující v absurdním antagonismu vůči reálnému nazírání na pozitivní rezultáty eventuality je to zřejmě zapříčiněno tím, že po dvou až třech sezonách tě ta tvoje motka přestane bavit. Když jezdíš a neloudáš se, tak je to těch 30k.

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:06 | Nahoru | #12
Mýlíš se, na bazaru mají všechny motorky najeto 19, 29 nebo 39 tisíc. Násob dvěma a jsi na správných. Stáčí se, protože lidi si chtějí nechat lhát, spousta lidí věří tomu, že 30 tisíc je na motorku prostě moc, že už je to odlítaná mrcha. S**e mě to, chtěl bych vědět, jestli už mám kilo, když mám budíkových 72, ale Češi jsou na tohle prostě s***ě, stáčejí skoro všichni, nevěřím tu žádnýmu bazaristovi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:08 | Nahoru | #13

kott píše: Z hlediska konsenkvenční negace kulminující v absurdním antagonismu vůči reálnému nazírání na pozitivní rezultáty eventuality je to zřejmě zapříčiněno tím, že po dvou až třech sezonách tě ta tvoje motka přestane bavit. Když jezdíš a neloudáš se, tak je to těch 30k.



Nicneříkající, vůbec si nezmínil aproximativní kvocient stimulace

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:08 | Nahoru | #14

kott píše: Z hlediska konsenkvenční negace kulminující v absurdním antagonismu vůči reálnému nazírání na pozitivní rezultáty eventuality je to zřejmě zapříčiněno tím, že po dvou až třech sezonách tě ta tvoje motka přestane bavit. Když jezdíš a neloudáš se, tak je to těch 30k.


Já se ale bavím o motorkách starších deseti let

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:11 | Nahoru | #15
foky> Ach promiň, ale zapoměl jsem

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:11 | Nahoru | #16

Dráťa píše: Mýlíš se, na bazaru mají všechny motorky najeto 19, 29 nebo 39 tisíc. Násob dvěma a jsi na správných. Stáčí se, protože lidi si chtějí nechat lhát, spousta lidí věří tomu, že 30 tisíc je na motorku prostě moc, že už je to odlítaná mrcha. S**e mě to, chtěl bych vědět, jestli už mám kilo, když mám budíkových 72, ale Češi jsou na tohle prostě s***ě, stáčejí skoro všichni, nevěřím tu žádnýmu bazaristovi.


Tím mi chceš říct,že vlastně jakoby po třiceti jsou braný za KO ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:16 | Nahoru | #17
foky> jo taky dík za komentář mý sůzy. To víš letos byla dlouhá zima.

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:17 | Nahoru | #18

kott píše: foky> jo taky dík za komentář mý sůzy. To víš letos byla dlouhá zima.



Až jí budeš prodávat....tak nezapomeň.....max 30000km

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:18 | Nahoru | #19
Tak aby si toho na přemejšlení neměl málo, mrkni se třeba na bazarový BMW R1150GS nebo R1150ST, tam je nezřídka i přes sto tisíc. A teď babo raď proč? Sou opravdu tak dobrý že nemá smysl tajit nějakých sto tisíc a nebo to prostě prodávaj a kupujou "jiný" lidi?

Naposledy editováno 02.09.2013 23:19:20

Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:20 | Nahoru | #20
Je to jak píšou. Je to tím, že to prostě zní.
Dvacet ti nikdo neuvěří a čtyřicet už zní jako že je před hrobem. Je to zlatá střední cesta. Stejně ty češi jsou dementi že na to koukaj. Je to absolutně nicneříkající údaj.
Kdysi jsem viděl 2 roky starou R6 s najetejma necelejma 20tisícema a motor byl popravenej. A pak vidíš stejnou motorku, má najetejch reálnejch 60 a je jak nová. Prostě češi rádi koukaj na nicneříkající údaje kterejma se říděj. U aut a motorek nájezd, u foťáků mpixely a zoom, a tak dále a tak dále

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:23 | Nahoru | #21
Jako je to téma pro debatu, ale většině z nás, kteří žijeme v čechách, je to přeci jasný. Je tu vžito, že každá věc má svého kupce a ti, kteří jsou schopni presentovat starou vránu s 30ti na tachu, jen čekají na nějakou naivku která se chytí. I takový určitě jsou, jinak by tento trend nebyl tak in. Čtu tady názory těch mladejch kluků, kteří vědi úplný kulový a jen se těšej až přesedlaj na něco, co konečně trochu jede. Nasaděj růžové brýle a juchů.
Logicky uvažující člověk si to přeci umí spočítat v hlavě sám. Bohužel ty stáčeči a překupníci a jebky, kteří vědi o historii kulový, kurví poctivcům možnost lepšího prodeje.
I já jsem byl naivní a naletěl s dodávkou v nejmenovaném bazaru BBB. Dodávka měla mít údajně 140.. Svezeš se 2 km, nacpou ti poještění na závady, které je úplně k ničemu, podepíšeš smlouvu a po pár kilometrech a investice do oprav v řádech desítkách tisíc jsem se tloukl do lebky.Nebylo cesty zpět.

Další věc je , že většina starejch vrán má 5ti ciferný tacho. Tak kolik tedy má 30,130,230?
Ta moje tenera bude mít asi taky ranec. Dovoz IT. rok 1989. Letos je jí 24 let. Na tachu mám 54 tis.
Čistě hypoteticky - osobně ročně najedu 12 tis x 24 let - 288 tis. a světe div se vrčí jak za mlada..

V tomhle státě, kde se snaží vomrdat jeden druhého, je to údaj úplně k hovnu a nejvíc mě baví, jak se to tu omílá dokola a cpe se to těm mladejm dokola ať nečuměj na kilometry.
Nedělám si ambice, že to s nějakým stáčečem tohle téma pohne. Pořád jde v prvé řadě jen o prachy.. Tečka

edit: zapoměl jsem ti odpovědět- kdyby mi někdo strkal tenerku s 30ti poctivejma, tak bych neváhal a věděl bych že dalších 300 poslouží. Tak proč někomu nevnucovat těch 30. Na třicet už má nárok na řetězovku, desky, oleje, gumy. Kdyby dvacet, tak možná bude spousty věcí origo a padesát? To už bych si nekoupil

Naposledy editováno 02.09.2013 23:35:25

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:24 | Nahoru | #22

Lucky-Jarda píše: Tak aby si toho na přemejšlení neměl málo, mrkni se třeba na bazarový BMW R1150GS nebo R1150ST, tam je nezřídka i přes sto tisíc. A teď babo raď proč? Sou opravdu tak dobrý že nemá smysl tajit nějakých sto tisíc a nebo to prostě prodávaj a kupujou "jiný" lidi?



To mi úplně připomnělo nedávný článek "kupujeme ojeté BMW", jak tam lidi píšou jak si koupili vyvonenou 1100GS s 60000km s malým a nepodstatným detailem jakým bylo prosezené sedlo

U BMW je to dáno taky "věeobecnou pověstí" značky.

Naposledy editováno 02.09.2013 23:24:40

Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:26 | Nahoru | #23
Ne, 30 pro většinu znamená hodně, 40 je před smrtí a 50 je K. O.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:31 | Nahoru | #24
[quote=Lucky-Jarda]Tak aby si toho na přemejšlení neměl málo, mrkni se třeba na bazarový BMW R1150GS nebo R1150ST, tam je nezřídka i přes sto tisíc. A teď babo raď proč? Sou opravdu tak dobrý že nemá smysl tajit nějakých sto tisíc a nebo to prostě prodávaj a kupujou "jiný" lidi?[/quote
To právě vím a proto tohle nechápu.....nevím jak jiný motorkáři,ale kdyby sem (nedej-bože)tu svojí musel prodat,tak mi bude záležet na tom,aby byla v pohodě i dál....je mi jasný,že u ss a motárdů dostávaj motory řádnej záhul.
To ovšem pořád nevysvětluje těch 30k u starej mašin

Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:32 | Nahoru | #25
Jo, taky tyhle údaje beru s rezervou- u motky 30 000km, u benzínovýho auta zpravidla kolem 100000km a u dieslu kolem 150000km bez ohledu na stáří- pitomci mají co chtějí, chytřejší tyhle smyšlený čísílka neřeší a zaměří se spíš na stav... když jsme s přítulou kupovali alfinku tak jsme nakráčeli s dalšíma třema automechanikama- bazarníci byli sakra rádi že to tam mají jenom v komisním prodeji na tachometru bylo 151 000km, po napojení na diagnostiku 201000km...

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:34 | Nahoru | #26
Co řešíš? Odpovědí jsi už dostal. Děláš průzkum trhu před stočením a prodejem? Nebo je to provokace?

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:36 | Nahoru | #27

foky píše: To mi úplně připomnělo nedávný článek "kupujeme ojeté BMW", jak tam lidi píšou jak si koupili vyvonenou 1100GS s 60000km s malým a nepodstatným detailem jakým bylo prosezené sedlo

U BMW je to dáno taky "věeobecnou pověstí" značky.



Tak třeba parkoval v obýváku a čučel z toho na telku Bawko mám v plánu a to že se stáčej o hódně míň než ostatní mě těší. Nejsem prostě ochotnej věřit že se narazil na cesťáka deset let starýho s třicítkou a tvrzení že to tak skutečně je mě uráží. Narazil sem tady na inzerát zhruba - rv2001 najeto 31000, nove kotouče, nové rozvody, nová spojka, nové ložisko předního kola, nové ložisko kardanu.- co je to proboha za sračku která tohle po třicítce potřebuje? Ale najde se jeliman kterej si řekne "yupí, to mám kliku! dlouho nebudu muset nic měnit, je jak nová, dobře se o ni starali, preventivně všechno vyměnili

Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:36 | Nahoru | #28
mám doma stroj rv 1997 kterej tatík přitáhl v 2002 z SRN a má najeto poctivých 29k jestli tě to nějak potěší. Jinak celou diskuzi jsem nečetl. máš tu na můj vkus málo obrázků.

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:38 | Nahoru | #29

bonnyes píše: Jako je to téma pro debatu, ale většině z nás, kteří žijeme v čechách, je to přeci jasný. Je tu vžito, že každá věc má svého kupce a ti, kteří jsou schopni presentovat starou vránu s 30ti na tachu, jen čekají na nějakou naivku která se chytí. I takový určitě jsou, jinak by tento trend nebyl tak in. Čtu tady názory těch mladejch kluků, kteří vědi úplný kulový a jen se těšej až přesedlaj na něco, co konečně trochu jede. Nasaděj růžové brýle a juchů.
Logicky uvažující člověk si to přeci umí spočítat v hlavě sám. Bohužel ty stáčeči a překupníci a jebky, kteří vědi o historii kulový, kurví poctivcům možnost lepšího prodeje.
I já jsem byl naivní a naletěl s dodávkou v nejmenovaném bazaru BBB. Dodávka měla mít údajně 140.. Svezeš se 2 km, nacpou ti poještění na závady, které je úplně k ničemu, podepíšeš smlouvu a po pár kilometrech a investice do oprav v řádech desítkách tisíc jsem se tloukl do lebky.Nebylo cesty zpět.

Další věc je , že většina starejch vrán má 5ti ciferný tacho. Tak kolik tedy má 30,130,230?
Ta moje tenera bude mít asi taky ranec. Dovoz IT. rok 1989. Letos je jí 24 let. Na tachu mám 54 tis.
Konečně pořádný vysvětlení......takže se všechno hraje na mladý,co nemaj peníze,zkušenosti a znalosti o technice.Jediný co maj je touha jezdit na motorce,co jim vydrží.
Tak to dáváme docela dobrý příklad naší nastupující generaci.
Nejdřív jí okradem a pak nás v důchodu živte......no ještě,že se toho pan tatíček Masarik nedožil
Čistě hypoteticky - osobně ročně najedu 12 tis x 24 let - 288 tis. a světe div se vrčí jak za mlada..

V tomhle státě, kde se snaží vomrdat jeden druhého, je to údaj úplně k hovnu a nejvíc mě baví, jak se to tu omílá dokola a cpe se to těm mladejm dokola ať nečuměj na kilometry.
Nedělám si ambice, že to s nějakým stáčečem tohle téma pohne. Pořád jde v prvé řadě jen o prachy.. Tečka

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:39 | Nahoru | #30
luk76>

To ovšem pořád nevysvětluje těch 30k u starej mašin



30k je drzost.. hoď sem nějakej inzerát na kterej si narazil ať se pobavíme
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist