Proč zrovna 30k?Každá má interval servisu dá se říct jiný,a každá vydrží uplně jiný nájezd(a to i v případě pravidelnýho servisu).....prostě ty motory jsou konstruovaný různě s jinými vlastnostmi.
Nebavím se momentálně o strojích mladších deseti let,ale o mnohem ,a kolikrát mnohem,starších.
Dkokonce i pochopím(ač nerad),že spousta prodávajících motor přetočí kvůli lepší prodejní ceně.Jen netuším,proč zrovna právě na tu cca 30k hranici.
Dle mého názoru právě tenhle km náběh už musí každýho kupujícího předem od případné koupi odradit.
Proto vás prosím,vás zkušený,o vysvětlení!
Protože se v tomto ,mnou založeném tématu nachází spousta motorkářů,co tvdí ,že najezdí ročně hodně málo (do cca 2K)....tak se ještě zeptám na jednu věc(pro málo jezdící)...pokud nenajezdíte ani z poloviny km tolik,kolik je potřeba dle manualu k výměně oleje a filtru.....měníte,či ne?
Příklad....Mám měnit olej dle manuálu po 12k,nebo za rok(záleží na tom,co příjde dřív).....vy co nejezdíte tolik,máte najeto po roce cca 1K.....vyměníte ten olej,nebo ne?
Osobně najezdím ročně něco kolem 6-9k a měním......vzhledem k tomu,že času na cestování mnoho není,ale když sednu,tak jedu.......to snad na tý motorce jezdím jen v největších vedrech pro nanuka do krámu
Předem upozorňuju,že nehodlám nikoho urazit!!!!!!!!!!!!
Sám mám najeto 50k a dofám,že ještě 200k pod mýma rukama zvládne
Naposledy editováno 05.09.2013 23:17:17
1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?
Dráťa píše: Mýlíš se, na bazaru mají všechny motorky najeto 19, 29 nebo 39 tisíc. Násob dvěma a jsi na správných. Stáčí se, protože lidi si chtějí nechat lhát, spousta lidí věří tomu, že 30 tisíc je na motorku prostě moc, že už je to odlítaná mrcha. S**e mě to, chtěl bych vědět, jestli už mám kilo, když mám budíkových 72, ale Češi jsou na tohle prostě s***ě, stáčejí skoro všichni, nevěřím tu žádnýmu bazaristovi.
Tím mi chceš říct,že vlastně jakoby po třiceti jsou braný za KO ?