globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč zrovna 30k?
 
2.9.2013 v 22:30
Sem v prodeji motorek absolutně nezkušený(tu svojí rozhodně prodávat nechci),ale když projíždím inzeráty tak většina jich má dle prodejce najeto kole třicítky.
Proč zrovna 30k?Každá má interval servisu dá se říct jiný,a každá vydrží uplně jiný nájezd(a to i v případě pravidelnýho servisu).....prostě ty motory jsou konstruovaný různě s jinými vlastnostmi.
Nebavím se momentálně o strojích mladších deseti let,ale o mnohem ,a kolikrát mnohem,starších.
Dkokonce i pochopím(ač nerad),že spousta prodávajících motor přetočí kvůli lepší prodejní ceně.Jen netuším,proč zrovna právě na tu cca 30k hranici.
Dle mého názoru právě tenhle km náběh už musí každýho kupujícího předem od případné koupi odradit.
Proto vás prosím,vás zkušený,o vysvětlení!

Protože se v tomto ,mnou založeném tématu nachází spousta motorkářů,co tvdí ,že najezdí ročně hodně málo (do cca 2K)....tak se ještě zeptám na jednu věc(pro málo jezdící)...pokud nenajezdíte ani z poloviny km tolik,kolik je potřeba dle manualu k výměně oleje a filtru.....měníte,či ne?
Příklad....Mám měnit olej dle manuálu po 12k,nebo za rok(záleží na tom,co příjde dřív).....vy co nejezdíte tolik,máte najeto po roce cca 1K.....vyměníte ten olej,nebo ne?

Osobně najezdím ročně něco kolem 6-9k a měním......vzhledem k tomu,že času na cestování mnoho není,ale když sednu,tak jedu.......to snad na tý motorce jezdím jen v největších vedrech pro nanuka do krámu

Předem upozorňuju,že nehodlám nikoho urazit!!!!!!!!!!!!
Sám mám najeto 50k a dofám,že ještě 200k pod mýma rukama zvládne

Naposledy editováno 05.09.2013 23:17:17

1 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:23 | Nahoru | #1
Jako je to téma pro debatu, ale většině z nás, kteří žijeme v čechách, je to přeci jasný. Je tu vžito, že každá věc má svého kupce a ti, kteří jsou schopni presentovat starou vránu s 30ti na tachu, jen čekají na nějakou naivku která se chytí. I takový určitě jsou, jinak by tento trend nebyl tak in. Čtu tady názory těch mladejch kluků, kteří vědi úplný kulový a jen se těšej až přesedlaj na něco, co konečně trochu jede. Nasaděj růžové brýle a juchů.
Logicky uvažující člověk si to přeci umí spočítat v hlavě sám. Bohužel ty stáčeči a překupníci a jebky, kteří vědi o historii kulový, kurví poctivcům možnost lepšího prodeje.
I já jsem byl naivní a naletěl s dodávkou v nejmenovaném bazaru BBB. Dodávka měla mít údajně 140.. Svezeš se 2 km, nacpou ti poještění na závady, které je úplně k ničemu, podepíšeš smlouvu a po pár kilometrech a investice do oprav v řádech desítkách tisíc jsem se tloukl do lebky.Nebylo cesty zpět.

Další věc je , že většina starejch vrán má 5ti ciferný tacho. Tak kolik tedy má 30,130,230?
Ta moje tenera bude mít asi taky ranec. Dovoz IT. rok 1989. Letos je jí 24 let. Na tachu mám 54 tis.
Čistě hypoteticky - osobně ročně najedu 12 tis x 24 let - 288 tis. a světe div se vrčí jak za mlada..

V tomhle státě, kde se snaží vomrdat jeden druhého, je to údaj úplně k hovnu a nejvíc mě baví, jak se to tu omílá dokola a cpe se to těm mladejm dokola ať nečuměj na kilometry.
Nedělám si ambice, že to s nějakým stáčečem tohle téma pohne. Pořád jde v prvé řadě jen o prachy.. Tečka

edit: zapoměl jsem ti odpovědět- kdyby mi někdo strkal tenerku s 30ti poctivejma, tak bych neváhal a věděl bych že dalších 300 poslouží. Tak proč někomu nevnucovat těch 30. Na třicet už má nárok na řetězovku, desky, oleje, gumy. Kdyby dvacet, tak možná bude spousty věcí origo a padesát? To už bych si nekoupil

Naposledy editováno 02.09.2013 23:35:25

(reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 23:38 | Nahoru | #2

bonnyes píše: Jako je to téma pro debatu, ale většině z nás, kteří žijeme v čechách, je to přeci jasný. Je tu vžito, že každá věc má svého kupce a ti, kteří jsou schopni presentovat starou vránu s 30ti na tachu, jen čekají na nějakou naivku která se chytí. I takový určitě jsou, jinak by tento trend nebyl tak in. Čtu tady názory těch mladejch kluků, kteří vědi úplný kulový a jen se těšej až přesedlaj na něco, co konečně trochu jede. Nasaděj růžové brýle a juchů.
Logicky uvažující člověk si to přeci umí spočítat v hlavě sám. Bohužel ty stáčeči a překupníci a jebky, kteří vědi o historii kulový, kurví poctivcům možnost lepšího prodeje.
I já jsem byl naivní a naletěl s dodávkou v nejmenovaném bazaru BBB. Dodávka měla mít údajně 140.. Svezeš se 2 km, nacpou ti poještění na závady, které je úplně k ničemu, podepíšeš smlouvu a po pár kilometrech a investice do oprav v řádech desítkách tisíc jsem se tloukl do lebky.Nebylo cesty zpět.

Další věc je , že většina starejch vrán má 5ti ciferný tacho. Tak kolik tedy má 30,130,230?
Ta moje tenera bude mít asi taky ranec. Dovoz IT. rok 1989. Letos je jí 24 let. Na tachu mám 54 tis.
Konečně pořádný vysvětlení......takže se všechno hraje na mladý,co nemaj peníze,zkušenosti a znalosti o technice.Jediný co maj je touha jezdit na motorce,co jim vydrží.
Tak to dáváme docela dobrý příklad naší nastupující generaci.
Nejdřív jí okradem a pak nás v důchodu živte......no ještě,že se toho pan tatíček Masarik nedožil
Čistě hypoteticky - osobně ročně najedu 12 tis x 24 let - 288 tis. a světe div se vrčí jak za mlada..

V tomhle státě, kde se snaží vomrdat jeden druhého, je to údaj úplně k hovnu a nejvíc mě baví, jak se to tu omílá dokola a cpe se to těm mladejm dokola ať nečuměj na kilometry.
Nedělám si ambice, že to s nějakým stáčečem tohle téma pohne. Pořád jde v prvé řadě jen o prachy.. Tečka

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist