globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč zrovna 30k?
 
2.9.2013 v 22:30
Sem v prodeji motorek absolutně nezkušený(tu svojí rozhodně prodávat nechci),ale když projíždím inzeráty tak většina jich má dle prodejce najeto kole třicítky.
Proč zrovna 30k?Každá má interval servisu dá se říct jiný,a každá vydrží uplně jiný nájezd(a to i v případě pravidelnýho servisu).....prostě ty motory jsou konstruovaný různě s jinými vlastnostmi.
Nebavím se momentálně o strojích mladších deseti let,ale o mnohem ,a kolikrát mnohem,starších.
Dkokonce i pochopím(ač nerad),že spousta prodávajících motor přetočí kvůli lepší prodejní ceně.Jen netuším,proč zrovna právě na tu cca 30k hranici.
Dle mého názoru právě tenhle km náběh už musí každýho kupujícího předem od případné koupi odradit.
Proto vás prosím,vás zkušený,o vysvětlení!

Protože se v tomto ,mnou založeném tématu nachází spousta motorkářů,co tvdí ,že najezdí ročně hodně málo (do cca 2K)....tak se ještě zeptám na jednu věc(pro málo jezdící)...pokud nenajezdíte ani z poloviny km tolik,kolik je potřeba dle manualu k výměně oleje a filtru.....měníte,či ne?
Příklad....Mám měnit olej dle manuálu po 12k,nebo za rok(záleží na tom,co příjde dřív).....vy co nejezdíte tolik,máte najeto po roce cca 1K.....vyměníte ten olej,nebo ne?

Osobně najezdím ročně něco kolem 6-9k a měním......vzhledem k tomu,že času na cestování mnoho není,ale když sednu,tak jedu.......to snad na tý motorce jezdím jen v největších vedrech pro nanuka do krámu

Předem upozorňuju,že nehodlám nikoho urazit!!!!!!!!!!!!
Sám mám najeto 50k a dofám,že ještě 200k pod mýma rukama zvládne

Naposledy editováno 05.09.2013 23:17:17

3 reakcí na tento příspěvek Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:41 | Nahoru | #1
Po 30000km se ohnou ventily, potká se motor a vystřelená klikovka zabije jezdce.

Každá značka to má jiný. U Suzuki se to stává v 31538km, Honda to má v 31328 a třeba Kawa až v 32852km (používá jako jediná vertodorzálně perhumidní luminokynetická ložiska mazaná směsí z Karibských perel, AloeVera a krve jednorožce).

Naposledy editováno 02.09.2013 22:44:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč zrovna 30k?

2.9.2013 v 22:43 | Nahoru | #2
foky> promiň,ale tohle neni to co sem chtěl slyšet....něco rozumnějšího by jsi neměl?

(reakce na) Proč zrovna 30k?

3.9.2013 v 12:09 | Nahoru | #3

foky píše: Po 30000km se ohnou ventily, potká se motor a vystřelená klikovka zabije jezdce.

Každá značka to má jiný. U Suzuki se to stává v 31538km, Honda to má v 31328 a třeba Kawa až v 32852km (používá jako jediná vertodorzálně perhumidní luminokynetická ložiska mazaná směsí z Karibských perel, AloeVera a krve jednorožce).



To,co jsi napsal je kryptofašistickej buržoazní škvár

(reakce na) Proč zrovna 30k?

3.9.2013 v 19:57 | Nahoru | #4

foky píše: Po 30000km se ohnou ventily, potká se motor a vystřelená klikovka zabije jezdce.

Každá značka to má jiný. U Suzuki se to stává v 31538km, Honda to má v 31328 a třeba Kawa až v 32852km (používá jako jediná vertodorzálně perhumidní luminokynetická ložiska mazaná směsí z Karibských perel, AloeVera a krve jednorožce).


no ty vole ještě že mám yamahu a na tacho najetejch 99702 km. ještě jednou natankuju a mám z toho novou motorku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist