paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pichla pneu, duse
1.9.2013 v 09:21
Cau cau, Mam takovy rychli dotaz, cestou do italie jsem pichnul zadni pneu na EN500 a na pneu jsem se docetl, ze je TUBE TYPE, znamena to, ze ma v sobe dusi? Potreboval bych to dnes (v nedeli) dat do kupy abych mohl odjet. Nevi nekdo kde v nedeli sehnat dusi na 140 90/15? Pokud ji to samozrejme ma

achjo to je zas dovolena...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 18:59 | Nahoru | #1

Krouta píše: Sice máš pravdu v tom, co bejvávalo ale na druhou stranu bych tě moc rád viděl, jak na cestě lepíš píchlou duši třeba jen u mého Intrudera (VS1400) - což je na dnešní poměry docela už jen takovej "prskolet" se zadní gumou "jenom" 170/80/15. Samozřejmě bez centrálního stojanu, hmotnost cca 270 kg.

Edit: Koukám na tvůj profil - jestli jezdíš na té Guzzině, tam to (vzhledem k tomu, že je docela dobře srovnatelná se starou dobrou Jawou 350) fakt ještě v pohodě na cestě zvládnout jde (i kdyby neměla centrální stojan).


VS1400 nevazi 270kg i kdybys na nej narval vsechny mozny trasne a jiny sracky, ktere se daji koupit.
Zadni gumu na VS1400 jsme lepili v noci na Grossglockneru pred par lety. Zadny extra problem to neni - original vercajk, dve kratke montpaky, studene fleky na kolo a pumpicka.

(reakce na) Pichla pneu, duse

2.9.2013 v 15:08 | Nahoru | #2

Medved píše: VS1400 nevazi 270kg i kdybys na nej narval vsechny mozny trasne a jiny sracky, ktere se daji koupit.
Zadni gumu na VS1400 jsme lepili v noci na Grossglockneru pred par lety. Zadny extra problem to neni - original vercajk, dve kratke montpaky, studene fleky na kolo a pumpicka.


No fakt je, že jsem ho nikdy na decimálce nevážil ale vycházím z údajů v manuálu, kde se uvádí suchá hmotnost 243kg, takže k tomu cca 4 kila oleje a 13 kg benzínu + něco málo na brašny a obsah a přepákování, které taky něco hmotní a jsem na těch 270. Ale to už by bylo zbytečné slovíčkaření.
Třásně nemám ani na moto ani na sobě - zbytečnou zátěž netahám.
Že se to (oprava defektu demontáží duše a lepením) dá ve více lidech zmáknout, tomu věřím. Já jezdím téměř výhradně sám (přesněji s manželkou na tandemu, kterou nepočítám mezi dobré mechaniky ani žádné siláky ), že bych měl v rukou nasráno (ve srovnání s většinovou populací) - to si taky nemyslím ale přece jen místo montpák a pumpičky vozím jen ten antipich... Faktem ovšem je, že naše výlety se odehrávají vesměs "na dohled" od našeho komína (ve srovnání s místními cestovateli).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní moto Kawasaki EN 500 rob456 3 1.5.2024 v 10:19 dewwil
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 PepeBurgman 7 27.10.2022 v 20:47 roman689
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 Aneke 1 11.9.2022 v 12:37 Ariete
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 grz 0 22.5.2022 v 21:23 grz


TOPlist