globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pichla pneu, duse
1.9.2013 v 09:21
Cau cau, Mam takovy rychli dotaz, cestou do italie jsem pichnul zadni pneu na EN500 a na pneu jsem se docetl, ze je TUBE TYPE, znamena to, ze ma v sobe dusi? Potreboval bych to dnes (v nedeli) dat do kupy abych mohl odjet. Nevi nekdo kde v nedeli sehnat dusi na 140 90/15? Pokud ji to samozrejme ma

achjo to je zas dovolena...
Předchozí
1 2
Následující

Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 09:29 | Nahoru | #1
Co takhle Bikers Crown ty mají otevřeno jinak my nic nenapadá.

1 reakcí na tento příspěvek Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 09:32 | Nahoru | #2
tak sem volal a nikde tu dusi nemaj skladem :-/ ja se fakt nikde nemuzu docist, jestli je to z dusi nebo bez a prd tomu rozumim...

Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 09:44 | Nahoru | #3
Co je to tube type, význam tube type [tjúb tajp]
Následuje výpis seznamu definic pro výraz cizího slova či spojení tube type. Pokud víš a můžeš doplnit novou deinici, odešli ji tímto formulářem.

→ pneumatika s duší

1 reakcí na tento příspěvek Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 09:44 | Nahoru | #4
Tube type je s dusi.....Tubeless je bezdusovka

Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 09:46 | Nahoru | #5
tady Tak jeto pnu z duší sem to našel. no a co takhle nějaká ta sračka co nalješ do pneu či duše a ono to tu dírku zaleje nafoukneš a jedeš, já stím ale skušenost nemám.

(reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 09:47 | Nahoru | #6

miguel323 píše: Tube type je s dusi.....Tubeless je bezdusovka



takhle sem to presne pochopil...ale musim to nechat nekde opravit v nedeli, protoze novou nesezenu a chtel bych se dnes vratit na cestu :-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 09:48 | Nahoru | #7

Timekiller píše: tak sem volal a nikde tu dusi nemaj skladem :-/ ja se fakt nikde nemuzu docist, jestli je to z dusi nebo bez a prd tomu rozumim...

en je ta napodobenina copra ze a ma drátěné kola tam duše je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 09:55 | Nahoru | #8

TRX píše: en je ta napodobenina copra ze a ma drátěné kola tam duše je


super, tak se nekam dostavame a kde koupit v nedeli 15tkovou dusi?

(reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 09:58 | Nahoru | #9
Timekiller> tak jak ti neroztrhalo gumu tak to je jen defekt takže sundat zalepit a pohoda

1 reakcí na tento příspěvek Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 10:00 | Nahoru | #10
A zalepit duši?

edit:TRX je rychlejší

Naposledy editováno 01.09.2013 10:00:45

(reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 10:02 | Nahoru | #11

Yura píše: A zalepit duši?

edit:TRX je rychlejší

Brzdo

Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 10:04 | Nahoru | #12
No co, pozdě - ale přece

Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 10:09 | Nahoru | #13
ted mi volal typek, co mi vcera pomoh, ze to rozebral, ze to zalepit jde, ze se to nijak nerozdrbalo. Chtel sem novou pro klid duse, ale kdyztak ji koupim nekde po ceste, kdyby nahodou, treba v Rakousku nebo Nemecku.

Kazdopadne diky vsem a priste vetsi pozor na 3cm hrebiky xD

2 reakcí na tento příspěvek Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 11:04 | Nahoru | #14
Byly doby, kdy kazdej na motorce vozil pumpicku, lepeni a montajzny. Kazda Jawa nebo Ciza mela monrajzny v povinnem naradi!
Dnes pichnes dusovku pneumatiku a shanis novou dusi a pneuservis, kterej to vymeni???
Brrrrr!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 11:31 | Nahoru | #15

pesastor píše: Byly doby, kdy kazdej na motorce vozil pumpicku, lepeni a montajzny. Kazda Jawa nebo Ciza mela monrajzny v povinnem naradi!
Dnes pichnes dusovku pneumatiku a shanis novou dusi a pneuservis, kterej to vymeni???
Brrrrr!


Sice máš pravdu v tom, co bejvávalo ale na druhou stranu bych tě moc rád viděl, jak na cestě lepíš píchlou duši třeba jen u mého Intrudera (VS1400) - což je na dnešní poměry docela už jen takovej "prskolet" se zadní gumou "jenom" 170/80/15. Samozřejmě bez centrálního stojanu, hmotnost cca 270 kg.

Edit: Koukám na tvůj profil - jestli jezdíš na té Guzzině, tam to (vzhledem k tomu, že je docela dobře srovnatelná se starou dobrou Jawou 350) fakt ještě v pohodě na cestě zvládnout jde (i kdyby neměla centrální stojan).

Naposledy editováno 01.09.2013 11:39:05

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 11:39 | Nahoru | #16

pesastor píše: Byly doby, kdy kazdej na motorce vozil pumpicku, lepeni a montajzny. Kazda Jawa nebo Ciza mela monrajzny v povinnem naradi!
Dnes pichnes dusovku pneumatiku a shanis novou dusi a pneuservis, kterej to vymeni???
Brrrrr!


Každá Jawa nebo ČíZa měli a mají centrální stojan(vlastně jenom ten),takže to na něj postavíš,zatěžkáš přední kolo a hurá do demontáže zadního ,kdežto EN 500 a spousta dalších strojů má pouze boční stojánek.No,už vidím jak někdo s sebou vozí zvedák či hever,aby mohl vyměnit či zalepit píchlou duši

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 13:13 | Nahoru | #17

Cay píše: No,už vidím jak někdo s sebou vozí zvedák či hever,aby mohl vyměnit či zalepit píchlou duši



V tom bych neviděl problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 13:36 | Nahoru | #18
[quote=LovecTaťka]V tom bych neviděl problém.

Já taky ne, ale tady je to většinou samá slečínka, co si neumí poradit

Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 13:38 | Nahoru | #19
Kdybys jel okolo,tak mám jednu duši doma. Taťko u mé Šedivky musíš sundat výfuky a kolo spustit pod moto,jinak kolo ven nedostaneš.Soudruzi v Japan udělali chybu a osa kola se vytahuje tímto směrem. Přitom na straně kardanu vůbec nic nepřekáží.

2 reakcí na tento příspěvek Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 13:41 | Nahoru | #20
Jináč i na duši funguje antipich,teda kvalitní antipich.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 14:13 | Nahoru | #21

titus píše: [quote=LovecTaťka]V tom bych neviděl problém.

Já taky ne, ale tady je to většinou samá slečínka, co si neumí poradit


Případně to jde takhle:

Poradili jsme si
Čau, Tom

(reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 14:17 | Nahoru | #22
TomElefant750> A votom to je, umět si poradit

(reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 15:05 | Nahoru | #23

PEPAFJR píše: Jináč i na duši funguje antipich,teda kvalitní antipich.


Teď už jde jen o to, jak v dnešní záplavě kvalitně se tvářících produktů na trhu poznat právě ten opravdu funkční.
Navíc v případě antipichu musí být splněno současně několik faktorů:
1)funkční a kvalitní antipich
2)"ideální" (antipichem opravitelné) poškození duše
3)nějaké to know how, nebo-li vědět jak to použít

Jeden taky vozím (pro pocit sucha a bezpečí) ale naštěstí jsem ho ještě nemusel použít...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 18:59 | Nahoru | #24

Krouta píše: Sice máš pravdu v tom, co bejvávalo ale na druhou stranu bych tě moc rád viděl, jak na cestě lepíš píchlou duši třeba jen u mého Intrudera (VS1400) - což je na dnešní poměry docela už jen takovej "prskolet" se zadní gumou "jenom" 170/80/15. Samozřejmě bez centrálního stojanu, hmotnost cca 270 kg.

Edit: Koukám na tvůj profil - jestli jezdíš na té Guzzině, tam to (vzhledem k tomu, že je docela dobře srovnatelná se starou dobrou Jawou 350) fakt ještě v pohodě na cestě zvládnout jde (i kdyby neměla centrální stojan).


VS1400 nevazi 270kg i kdybys na nej narval vsechny mozny trasne a jiny sracky, ktere se daji koupit.
Zadni gumu na VS1400 jsme lepili v noci na Grossglockneru pred par lety. Zadny extra problem to neni - original vercajk, dve kratke montpaky, studene fleky na kolo a pumpicka.

(reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 19:10 | Nahoru | #25

Cay píše: Každá Jawa nebo ČíZa měli a mají centrální stojan(vlastně jenom ten),takže to na něj postavíš,zatěžkáš přední kolo a hurá do demontáže zadního ,kdežto EN 500 a spousta dalších strojů má pouze boční stojánek.No,už vidím jak někdo s sebou vozí zvedák či hever,aby mohl vyměnit či zalepit píchlou duši



Zdaleka ne na kazde Jawe ci CZ jde sundat zadni kolo na centralu pouhym preklopenim na predni.

A i kdyz nemas central - tak to polozis na bok, nebo si poradis na miste (lavicka, parez, velkej sutr ...). Ve dvou lidech to jde tak, ze si to na bocaku jeden preklopi na sebe a pritlaci riditka a druhej montuje ...

Staci nemit nasrano v rukach.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 19:13 | Nahoru | #26

PEPAFJR píše: Jináč i na duši funguje antipich,teda kvalitní antipich.


Akorat za tu dusi pak vyhodis.

Pichla pneu, duse

1.9.2013 v 20:38 | Nahoru | #27
Tak ted uz se me nechce, ale kdyby si to jooo nutne potreboval tak to doval v Jirnech mam pneuservis, kdyztak PM.

(reakce na) Pichla pneu, duse

2.9.2013 v 00:24 | Nahoru | #28

LovecTaťka píše: V tom bych neviděl problém.



též jsem potreboval v nouzovych podminkach nadzvednout zadni kolo a postacil spalik o spravne vysce kolem tusim 33cma uz to stalo na bocaku presne jak ukazujes...ale poprave,nevim jestli bych sundaval kolo a jeste to opravoval,jen v servisu mu to prezuti trvalo pul hodiny a to vcetne masin, odrazeni gumy a podobne lahudky :D a moji 190ku gumu sundavat....no hnus pomyslet

(reakce na) Pichla pneu, duse

2.9.2013 v 15:08 | Nahoru | #29

Medved píše: VS1400 nevazi 270kg i kdybys na nej narval vsechny mozny trasne a jiny sracky, ktere se daji koupit.
Zadni gumu na VS1400 jsme lepili v noci na Grossglockneru pred par lety. Zadny extra problem to neni - original vercajk, dve kratke montpaky, studene fleky na kolo a pumpicka.


No fakt je, že jsem ho nikdy na decimálce nevážil ale vycházím z údajů v manuálu, kde se uvádí suchá hmotnost 243kg, takže k tomu cca 4 kila oleje a 13 kg benzínu + něco málo na brašny a obsah a přepákování, které taky něco hmotní a jsem na těch 270. Ale to už by bylo zbytečné slovíčkaření.
Třásně nemám ani na moto ani na sobě - zbytečnou zátěž netahám.
Že se to (oprava defektu demontáží duše a lepením) dá ve více lidech zmáknout, tomu věřím. Já jezdím téměř výhradně sám (přesněji s manželkou na tandemu, kterou nepočítám mezi dobré mechaniky ani žádné siláky ), že bych měl v rukou nasráno (ve srovnání s většinovou populací) - to si taky nemyslím ale přece jen místo montpák a pumpičky vozím jen ten antipich... Faktem ovšem je, že naše výlety se odehrávají vesměs "na dohled" od našeho komína (ve srovnání s místními cestovateli).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse

2.9.2013 v 15:38 | Nahoru | #30

Medved píše: Akorat za tu dusi pak vyhodis.



Proč bych jí vyhodil, narval jsem antipich a jezdím již tři roky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní moto Kawasaki EN 500 rob456 3 1.5.2024 v 10:19 dewwil
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 PepeBurgman 7 27.10.2022 v 20:47 roman689
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 Aneke 1 11.9.2022 v 12:37 Ariete
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 grz 0 22.5.2022 v 21:23 grz


TOPlist