2 reakcí na tento příspěvek Přechod z Japonce na Haryka a zpět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět
baks píše: koupil si jako "vrchol" Haryka to je vrchol.
No jasně. Chlapi v hospodě říkali že vrchol je přece BMW. Že tak stejnak všichni skončíme. U GS nebo u šestiválce
Ale trebas otec jezdi japonce(XV1900), na mym HD jezdil a stejne to vypada ze dalsi jeho moto bude japonec...
Tak si z toho vyber :)
3 reakcí na tento příspěvek Přechod z Japonce na Haryka a zpět
Na druhou stranu, já osobně, když už vzít H-D, tak třeba WLC, WLA, nebo třeba staré typy s motorem Knucklehead, nebo Panhead. Moderní typy už jsou H-D jen tím, že "je to na nich napsané".
A včíl do mňa, ogaři.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět
J.M.K. píše: Leckdo se mnou nebude souhlasit, ale potkal jsem už dost lidí, co nadávali na to, že nezůstali u Japonce a dost se jich shodovalo na tom, že H-D jsou dnes nejdražší a přitom nejporuchovější motorky na světě a bohužel u dnešních typů už neplatí, že je dovede opravit každý vesnický kovář... je to taková "americká Jawa" a spousta Japonců je mnohem lepších a spolehlivějších.
Na druhou stranu, já osobně, když už vzít H-D, tak třeba WLC, WLA, nebo třeba staré typy s motorem Knucklehead, nebo Panhead. Moderní typy už jsou H-D jen tím, že "je to na nich napsané".
A včíl do mňa, ogaři.
Za tři roky jsem na Harykovi měnil jen žárovku (krom klasické údržby). Jo a ulomil se mi čudl sytiče, protože to byl plast. Jinak absolutně žádný problém. A je fakt, že HD ve stříkačce bych nechtěl.
HDčko už dávno není nejdražší. Ale to, že si i starší stroje drží cenu o něčem svědčí. Porovnej si to s čímkoliv jiným.
Když koupíš nového japonce a prodáš ho za tři roky, zbyde Ti na kolo. Když koupíš nové HD a prodáš ho za tři roky, zbyde Ti na japonce.
Hele, každému co jeho jest.
Vždycky je to o majiteli. Vůbec nejde o značku. Kretén zastaví i Perpetum Mobile.
Edit:
Jen tak orientačně jsem teď prošel pár stránek na fóru a nějak nikde nevidím diskusi Podělalo se mi to a to na HD.... ale každý ať si myslí co chce.
Pro mě, čím míň lidí bude na HD jezdit, tím míň se budou HD krást. Protože se většinou ti lidi mezi sebou znají a každá mašina je unikát. Holt to není tuctovka co by se prodávala jak rohlíky na krámu. A nehrozí, že bych potkal někoho na stejném stroji.
Takže vlastně upravuji shrnutí pro ty co uvažují nad koupí HD:
Nadávejte, haňte, a kupujte si vše ostatní. HD se neskutečně serou, jsou strašlivě drahé a navíc vás nikdo nebude mít rád.
Naposledy editováno 15.08.2013 22:54:22
A stříkačku také v žádném případě... beztak je to jen pseudoekologický výmysl... viz třeba to, že motory (byť z trochu jiného soudku) osazené stříkačkou Bosch Monomotronic měly paradoxně vyšší spotřebu, než stejné motory, osazené jednoduchým, jednokomorovým karbcem a klasickým zápalkem s rozdělovačem, předstih řízený jen dle otáček.
A cpát moderní stříkačky na klasickou motorku by byl podobný "hřích", jako vyhodit z Morganu Three-Wheeler původní V-twin JAP a nabastlit tam motor 1.2HTP.
EDIT: a za pet let sem nemenil o moc vic jak ty :) takze tak... Ale vis jak - spousta lidi tu ma kamarady kterym se vysralo kdo vi co a tak to sirej...
EDIT2: a mam strikacku :)
Naposledy editováno 15.08.2013 23:01:38
2 J.M.K.: Já stříkačky nezatracuju, jen bych ji sám nechtěl. Čistě z praktického hlediska. Čím míň elektronických bazmeků na mašině mám, tím míň se toho může pokazit. A navíc nesnáším, když mi elektronika do něčeho kecá.
Naposledy editováno 15.08.2013 23:09:31
b0b4n píše: Pro mě, čím míň lidí bude na HD jezdit, tím míň se budou HD krást. Protože se většinou ti lidi mezi sebou znají a každá mašina je unikát. Holt to není tuctovka co by se prodávala jak rohlíky na krámu. A nehrozí, že bych potkal někoho na stejném stroji.
Takže vlastně upravuji shrnutí pro ty co uvažují nad koupí HD:
Nadávejte, haňte, a kupujte si vše ostatní. HD se neskutečně serou, jsou strašlivě drahé a navíc vás nikdo nebude mít rád.
S tím stoprocentně souhlasím... míval jsem před léty XV535 a docela fest předělanou, že druhý, nachlup stejný exemplář na světě nemohl být, což rovněž docela dost snižuje možnost krádeže a navíc jsem si nevšiml, že konkrétně tento typ by se hodně kradl. Nebyl to sice H-D, ale princip stejný.
Jinak rozhodně netvrdím, že bych plival na H-D jen proto, že si jej nekoupím - narazit na slušný historický kus, tak je doma. Ale jen starší typy... než koupit moderní H-D, prošpikovaný složitou elektronikou, to raději koupím Ural Retro Solo - jednoduchou klasiku. Ano, je to motorka, na které si nezajezdí člověk, co má obě pazury olšové, ale když už se něco vysype, tak se to lehko opraví na cestě. A k těmto motorkám tohle jaksi "patří". A hlavně na ní nenajdu kus plastu.
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Japonce na Haryka a zpět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět
J.M.K. píše:
Na druhou stranu, já osobně, když už vzít H-D, tak třeba WLC, WLA, nebo třeba staré typy s motorem Knucklehead, nebo Panhead. Moderní typy už jsou H-D jen tím, že "je to na nich napsané".
S tímhle se dá souhlasit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Japonce na Haryka a zpět
Většina motorkářů si ale nedokáže ani před zimou vyndat baterku na dobití a z jara dát novej olej. Tam nemá H-D pevnou půdu pod kolama
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět
kubacech píše: FiZzeR> u toho, v tomto stavu bych měl strach, že mi to někdo znalý ceny toho stroje naloží na dvoukolák a odveze za pár kč do sběru.
Chtěl jsi zcela jistě napsat neznalý ceny stroje v tomto stavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět
mm-art-airbrush píše: Chtěl jsi zcela jistě napsat neznalý ceny stroje v tomto stavu
Snažil jsem se o ironii, protože v našem státě je spousta takových znalců, kteří třeba rozmlátí historický zvon z 16. století s nevyčíslitelnou hodnotou a odvezou ho do sběru.