globalmoto_kveten





Téma: Přechod z Japonce na Haryka a zpět
15.8.2013 v 19:56
Zdravím všechny chopperáky. Zajímá mě, jestli někdo z vás, kdo jezdil na Japoncích a koupil si jako "vrchol" Haryka, se po nějaké době vrátil zpět k Japoncům a případně proč. Dík za odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 20:00 | Nahoru | #1
To ti nikdo nepřizná

Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 20:20 | Nahoru | #2
na to abych dozral k japoncum nepotrebuju ani harly harly

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 20:24 | Nahoru | #3
koupil si jako "vrchol" Haryka to je vrchol.

(reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 20:25 | Nahoru | #4

baks píše: koupil si jako "vrchol" Haryka to je vrchol.

presne... tenhle mytus bych uplne radsi vypustil. pro me osobne je vrchol spis HP4, ale tak proti gustu

Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 20:25 | Nahoru | #5
měl jsem 535 vyrážo, pak mě v jedný vracečce píchla kožená třáseň na heftu od baracudy do oka, nakrklo mě to, docela to bolelo. Tak jsem to prodal.

Naposledy editováno 15.08.2013 20:26:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 20:34 | Nahoru | #6

baks píše: koupil si jako "vrchol" Haryka to je vrchol.



No jasně. Chlapi v hospodě říkali že vrchol je přece BMW. Že tak stejnak všichni skončíme. U GS nebo u šestiválce

(reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 20:43 | Nahoru | #7

seikos píše: No jasně. Chlapi v hospodě říkali že vrchol je přece BMW. Že tak stejnak všichni skončíme. U GS nebo u šestiválce


Opravdu ? To ale říkali po 10 pivech.

Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 20:45 | Nahoru | #8
Kazdej ma vrchol nekde jinde, tak mu to neberte

Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 21:27 | Nahoru | #9
Ja mel (a porad mam) japonce, koupil jsem HD a priznam se ze o dalsi motorce premyslim, ale uz jen o HD. A ano, beru to jako svuj "vrchol"...
Ale trebas otec jezdi japonce(XV1900), na mym HD jezdil a stejne to vypada ze dalsi jeho moto bude japonec...
Tak si z toho vyber :)

Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 21:33 | Nahoru | #10
ked je rec o tom gs bmw tak si ich poslednu dobu viac vsimam -reklamu maju vsade. no ale ten zvuk sa mi volako nezda je to take vydechle ,alebo neprebudene ,proste ta motorka dako smiesne prska ci co.

3 reakcí na tento příspěvek Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 22:05 | Nahoru | #11
Leckdo se mnou nebude souhlasit, ale potkal jsem už dost lidí, co nadávali na to, že nezůstali u Japonce a dost se jich shodovalo na tom, že H-D jsou dnes nejdražší a přitom nejporuchovější motorky na světě a bohužel u dnešních typů už neplatí, že je dovede opravit každý vesnický kovář... je to taková "americká Jawa" a spousta Japonců je mnohem lepších a spolehlivějších.
Na druhou stranu, já osobně, když už vzít H-D, tak třeba WLC, WLA, nebo třeba staré typy s motorem Knucklehead, nebo Panhead. Moderní typy už jsou H-D jen tím, že "je to na nich napsané".

A včíl do mňa, ogaři.

(reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 22:09 | Nahoru | #12
J.M.K.> A ja znam spousta lidi co zacli na japoncovi a skoncili u HD... A vypovidajici hdonotu to stejne jako tvuj prispevek nema zadnou. Tu ma podle me jen osobni zkusenost. Bo na historky kamarada kamarad neco neco sem uz z tohodle fora alergickej..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 22:31 | Nahoru | #13

J.M.K. píše: Leckdo se mnou nebude souhlasit, ale potkal jsem už dost lidí, co nadávali na to, že nezůstali u Japonce a dost se jich shodovalo na tom, že H-D jsou dnes nejdražší a přitom nejporuchovější motorky na světě a bohužel u dnešních typů už neplatí, že je dovede opravit každý vesnický kovář... je to taková "americká Jawa" a spousta Japonců je mnohem lepších a spolehlivějších.
Na druhou stranu, já osobně, když už vzít H-D, tak třeba WLC, WLA, nebo třeba staré typy s motorem Knucklehead, nebo Panhead. Moderní typy už jsou H-D jen tím, že "je to na nich napsané".

A včíl do mňa, ogaři.



Za tři roky jsem na Harykovi měnil jen žárovku (krom klasické údržby). Jo a ulomil se mi čudl sytiče, protože to byl plast. Jinak absolutně žádný problém. A je fakt, že HD ve stříkačce bych nechtěl.
HDčko už dávno není nejdražší. Ale to, že si i starší stroje drží cenu o něčem svědčí. Porovnej si to s čímkoliv jiným.
Když koupíš nového japonce a prodáš ho za tři roky, zbyde Ti na kolo. Když koupíš nové HD a prodáš ho za tři roky, zbyde Ti na japonce.

Hele, každému co jeho jest.
Vždycky je to o majiteli. Vůbec nejde o značku. Kretén zastaví i Perpetum Mobile.

Edit:
Jen tak orientačně jsem teď prošel pár stránek na fóru a nějak nikde nevidím diskusi Podělalo se mi to a to na HD.... ale každý ať si myslí co chce.

Pro mě, čím míň lidí bude na HD jezdit, tím míň se budou HD krást. Protože se většinou ti lidi mezi sebou znají a každá mašina je unikát. Holt to není tuctovka co by se prodávala jak rohlíky na krámu. A nehrozí, že bych potkal někoho na stejném stroji.

Takže vlastně upravuji shrnutí pro ty co uvažují nad koupí HD:
Nadávejte, haňte, a kupujte si vše ostatní. HD se neskutečně serou, jsou strašlivě drahé a navíc vás nikdo nebude mít rád.

Naposledy editováno 15.08.2013 22:54:22

Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 22:56 | Nahoru | #14
Tak netvrdím, že bych všechny Haryky házel do jednoho pytle, toto jsou jen zkušenosti dost majitelů, každopádně se na tom projeví i přístup konkrétního člověka. Ale snad se shodneme na tom, že H-D už zdaleka nejsou to, co bývaly... až moc se na nich projevují moderní prvky a ten "duch klasiky" co dělá Harleye Harleyem, se vytrácí.
A stříkačku také v žádném případě... beztak je to jen pseudoekologický výmysl... viz třeba to, že motory (byť z trochu jiného soudku) osazené stříkačkou Bosch Monomotronic měly paradoxně vyšší spotřebu, než stejné motory, osazené jednoduchým, jednokomorovým karbcem a klasickým zápalkem s rozdělovačem, předstih řízený jen dle otáček.
A cpát moderní stříkačky na klasickou motorku by byl podobný "hřích", jako vyhodit z Morganu Three-Wheeler původní V-twin JAP a nabastlit tam motor 1.2HTP.

(reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 22:57 | Nahoru | #15
b0b4n> jen k ty cene ... Ja kdyz to kupoval tak to moje praseci kopejtko stalo o 30k min jak honda VTX 1300... tolik k nejdrazsim moto na svete...
EDIT: a za pet let sem nemenil o moc vic jak ty :) takze tak... Ale vis jak - spousta lidi tu ma kamarady kterym se vysralo kdo vi co a tak to sirej...
EDIT2: a mam strikacku :)

Naposledy editováno 15.08.2013 23:01:38

Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 23:02 | Nahoru | #16
2 mAra: No, ono je to vždycky "jedna paní povídala". Ale jak už jsem napsal, já budu jen rád, když tomu budou věřit.

2 J.M.K.: Já stříkačky nezatracuju, jen bych ji sám nechtěl. Čistě z praktického hlediska. Čím míň elektronických bazmeků na mašině mám, tím míň se toho může pokazit. A navíc nesnáším, když mi elektronika do něčeho kecá.

Naposledy editováno 15.08.2013 23:09:31

(reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 23:04 | Nahoru | #17

b0b4n píše: Pro mě, čím míň lidí bude na HD jezdit, tím míň se budou HD krást. Protože se většinou ti lidi mezi sebou znají a každá mašina je unikát. Holt to není tuctovka co by se prodávala jak rohlíky na krámu. A nehrozí, že bych potkal někoho na stejném stroji.

Takže vlastně upravuji shrnutí pro ty co uvažují nad koupí HD:
Nadávejte, haňte, a kupujte si vše ostatní. HD se neskutečně serou, jsou strašlivě drahé a navíc vás nikdo nebude mít rád.



S tím stoprocentně souhlasím... míval jsem před léty XV535 a docela fest předělanou, že druhý, nachlup stejný exemplář na světě nemohl být, což rovněž docela dost snižuje možnost krádeže a navíc jsem si nevšiml, že konkrétně tento typ by se hodně kradl. Nebyl to sice H-D, ale princip stejný.
Jinak rozhodně netvrdím, že bych plival na H-D jen proto, že si jej nekoupím - narazit na slušný historický kus, tak je doma. Ale jen starší typy... než koupit moderní H-D, prošpikovaný složitou elektronikou, to raději koupím Ural Retro Solo - jednoduchou klasiku. Ano, je to motorka, na které si nezajezdí člověk, co má obě pazury olšové, ale když už se něco vysype, tak se to lehko opraví na cestě. A k těmto motorkám tohle jaksi "patří". A hlavně na ní nenajdu kus plastu.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 23:17 | Nahoru | #18
náhodů aMrova mlátička je rychlejší než jeden skoro supersport svojí doby, GSX 600 fň... eště, když to GSX řídí jakýsi pazůr, zakrslý, blonďatý, brýlatý kdesi z "budějic" nebo z keré řitě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 23:31 | Nahoru | #19
"Harlej není motorka, ale vrchol nevkusu." ((c) medvěd guzzini )

J.M.K. píše:
Na druhou stranu, já osobně, když už vzít H-D, tak třeba WLC, WLA, nebo třeba staré typy s motorem Knucklehead, nebo Panhead. Moderní typy už jsou H-D jen tím, že "je to na nich napsané".



S tímhle se dá souhlasit

Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 23:33 | Nahoru | #20
Jo a jinak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 23:36 | Nahoru | #21
Dolík....> ofarfne, mozna tam pazdur bude a tu si to cte:D Jinak moje HD stihalo i tvuj litr a Daweho trojkolku :D A na me se necekalo....

(reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 23:41 | Nahoru | #22

FiZzeR píše: "Harlej není motorka, ale vrchol nevkusu." ((c) medvěd guzzini )



To by se snad na Harley-Guzzi party zmínil ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 23:42 | Nahoru | #23
mAra_> kurňa, tos ani neměl psát. asi se začínám bát. no co už... šak sme jeli úplně na pohodu. nic, du spat, zítra a v sobotu budu ponocovat

(reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 23:44 | Nahoru | #24
Dolík....> GN a zejtra tam budu stejne na japonci :)

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Japonce na Haryka a zpět

16.8.2013 v 09:46 | Nahoru | #25
Měl jsem chvilku Dynu se stříkačkou. Vim, že H-D mi v budoucnu v garáži zase přistane, ale bude to starej Knakl, nebo Pantháta. Nevadí mi občas někam sáhnout COčkem, nebo chvilku postát u soustruhu- o tom tyhle motorky jsou také a s tim se k nim musí přistupovat... a pro někoho je to to krásné Ten zvuk a svezení je pak ještě radostnější.
Většina motorkářů si ale nedokáže ani před zimou vyndat baterku na dobití a z jara dát novej olej. Tam nemá H-D pevnou půdu pod kolama

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

16.8.2013 v 09:50 | Nahoru | #26
mm-art-airbrush> Tohle by byla pecka... nechat to tak jak to je

(reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

16.8.2013 v 10:01 | Nahoru | #27
FiZzeR> To je luxus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

16.8.2013 v 10:08 | Nahoru | #28
FiZzeR> u toho, v tomto stavu bych měl strach, že mi to někdo znalý ceny toho stroje naloží na dvoukolák a odveze za pár kč do sběru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

16.8.2013 v 10:10 | Nahoru | #29

kubacech píše: FiZzeR> u toho, v tomto stavu bych měl strach, že mi to někdo znalý ceny toho stroje naloží na dvoukolák a odveze za pár kč do sběru.



Chtěl jsi zcela jistě napsat neznalý ceny stroje v tomto stavu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

16.8.2013 v 10:14 | Nahoru | #30

mm-art-airbrush píše: Chtěl jsi zcela jistě napsat neznalý ceny stroje v tomto stavu



Snažil jsem se o ironii, protože v našem státě je spousta takových znalců, kteří třeba rozmlátí historický zvon z 16. století s nevyčíslitelnou hodnotou a odvezou ho do sběru.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist