Téma: Přechod z Japonce na Haryka a zpět
15.8.2013 v 19:56
Zdravím všechny chopperáky. Zajímá mě, jestli někdo z vás, kdo jezdil na Japoncích a koupil si jako "vrchol" Haryka, se po nějaké době vrátil zpět k Japoncům a případně proč. Dík za odpovědi.

3 reakcí na tento příspěvek Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 22:05 | Nahoru | #1
Leckdo se mnou nebude souhlasit, ale potkal jsem už dost lidí, co nadávali na to, že nezůstali u Japonce a dost se jich shodovalo na tom, že H-D jsou dnes nejdražší a přitom nejporuchovější motorky na světě a bohužel u dnešních typů už neplatí, že je dovede opravit každý vesnický kovář... je to taková "americká Jawa" a spousta Japonců je mnohem lepších a spolehlivějších.
Na druhou stranu, já osobně, když už vzít H-D, tak třeba WLC, WLA, nebo třeba staré typy s motorem Knucklehead, nebo Panhead. Moderní typy už jsou H-D jen tím, že "je to na nich napsané".

A včíl do mňa, ogaři.

(reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 22:09 | Nahoru | #2
J.M.K.> A ja znam spousta lidi co zacli na japoncovi a skoncili u HD... A vypovidajici hdonotu to stejne jako tvuj prispevek nema zadnou. Tu ma podle me jen osobni zkusenost. Bo na historky kamarada kamarad neco neco sem uz z tohodle fora alergickej..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 22:31 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Leckdo se mnou nebude souhlasit, ale potkal jsem už dost lidí, co nadávali na to, že nezůstali u Japonce a dost se jich shodovalo na tom, že H-D jsou dnes nejdražší a přitom nejporuchovější motorky na světě a bohužel u dnešních typů už neplatí, že je dovede opravit každý vesnický kovář... je to taková "americká Jawa" a spousta Japonců je mnohem lepších a spolehlivějších.
Na druhou stranu, já osobně, když už vzít H-D, tak třeba WLC, WLA, nebo třeba staré typy s motorem Knucklehead, nebo Panhead. Moderní typy už jsou H-D jen tím, že "je to na nich napsané".

A včíl do mňa, ogaři.



Za tři roky jsem na Harykovi měnil jen žárovku (krom klasické údržby). Jo a ulomil se mi čudl sytiče, protože to byl plast. Jinak absolutně žádný problém. A je fakt, že HD ve stříkačce bych nechtěl.
HDčko už dávno není nejdražší. Ale to, že si i starší stroje drží cenu o něčem svědčí. Porovnej si to s čímkoliv jiným.
Když koupíš nového japonce a prodáš ho za tři roky, zbyde Ti na kolo. Když koupíš nové HD a prodáš ho za tři roky, zbyde Ti na japonce.

Hele, každému co jeho jest.
Vždycky je to o majiteli. Vůbec nejde o značku. Kretén zastaví i Perpetum Mobile.

Edit:
Jen tak orientačně jsem teď prošel pár stránek na fóru a nějak nikde nevidím diskusi Podělalo se mi to a to na HD.... ale každý ať si myslí co chce.

Pro mě, čím míň lidí bude na HD jezdit, tím míň se budou HD krást. Protože se většinou ti lidi mezi sebou znají a každá mašina je unikát. Holt to není tuctovka co by se prodávala jak rohlíky na krámu. A nehrozí, že bych potkal někoho na stejném stroji.

Takže vlastně upravuji shrnutí pro ty co uvažují nad koupí HD:
Nadávejte, haňte, a kupujte si vše ostatní. HD se neskutečně serou, jsou strašlivě drahé a navíc vás nikdo nebude mít rád.

Naposledy editováno 15.08.2013 22:54:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Japonce na Haryka a zpět

15.8.2013 v 23:31 | Nahoru | #4
"Harlej není motorka, ale vrchol nevkusu." ((c) medvěd guzzini )

J.M.K. píše:
Na druhou stranu, já osobně, když už vzít H-D, tak třeba WLC, WLA, nebo třeba staré typy s motorem Knucklehead, nebo Panhead. Moderní typy už jsou H-D jen tím, že "je to na nich napsané".



S tímhle se dá souhlasit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist