megamoto_megaparts_leden





Téma: problém s karburátory
zdravím
mám problém se svojí Kawasaki zxr 750 při jízdě když vytočím motor tak při zhruba 8000 ot. začne vynechávat ztratí výkon to samé se děje když rychle zaklapnu plyn a v momentě když začnou klesat otáčky dám plnej plyn taky se začne dusit a nejede když přidávám plyn plynule tak je vše ok až do těch 8000ot. myslel jsem že je chudá směs ale myslím že není seřizovací šroubky jsou vytočené 4,5 ot. od úplného zavření zkoušel jsem přdat až pomalu do úplnýho vyšroubování a i ubírat až do úplnýho zavření problém ale přetrvával naopak se přidávali další problémy jako např. kolísání ot. nemožnost nastartovat atd. svíčky mají krásnou cihlovou barvu taky jsem seřídil hladinu benzínu v karbcích a zkontroloval celou palivovou soustavu vyměnil jsem hadice benz. filtr a zkontroloval pumpu tam jsem vyměnil kontakty ale i bez toho benzín dávala jak měla tkže vše ok karburátory jsem měl několikrát venku několikrát jsem je rozebral a zase složil vše vevnitř je ok membrány ok a zbytek jsem vyčistil ultrazvukem taky jsem myslel že si někde přisává vzduch ale jediný problém jsem našel na gumových přírubách co drží karbce na motoru měli povrchové prasklinky všechny 4 jsem vyměnil za nové ale problém přetrvává tak jestli máte někdo s tímto zkušenost tak prosím poraďte dík

problém s karburátory

4.8.2013 v 17:08 | Nahoru | #1
a co vzduchovej filtr ?

problém s karburátory

4.8.2013 v 17:14 | Nahoru | #2
filtr jsem dával novej a navíc to dělá i když ji protůruju bez airboxu

1 reakcí na tento příspěvek problém s karburátory

4.8.2013 v 17:23 | Nahoru | #3

myslel jsem že je chudá směs ale myslím že není seřizovací šroubky jsou vytočené 4,5 ot. od úplného zavření zkoušel jsem přdat až pomalu do úplnýho vyšroubování a i ubírat až do úplnýho zavření problém ale přetrvával naopak se přidávali další problémy jako např. kolísání ot. nemožnost nastartovat atd.



Tímto šroubem pošteluješ volnoběžnou směs až do 1/3 spektra otáček. Určitě nemá vliv na na směs v 8 tis.ot. Tvojí mašinu neznám, ale princip je stejný. To co píšeš vypadá na nedostatek šťávy. Co mě napadá za otázky
- čerpadlo dává
- hladiny v poho
- zaseklej ventil plováku
- přivzdušnění nádrže (vytvoření podtlaku v nádrži)
- svíce
- vyšlehaný komínky s jehlama
- zkusit šoupnou jehlu
edit : podtlaky si dělal (synchro)

Naposledy editováno 04.08.2013 17:25:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s karburátory

4.8.2013 v 17:34 | Nahoru | #4
bonnyes> palivová soustava je ok plováky jsem seřizoval sám hladina se mi zdála nízko takže jsem jsem přihnul plíšek co zavírá ventilek plováku svíce jsem dával nové přesně ty co doporučují v manuálu podtlaky mi dělal známej má na to podtlakový budíky takže snad to udělal dobře jediný co jsem nezkoušel je ta jehla a tu mám šoupnout nahoru nebo dolů? jak poznám že s ní musím hejbat?

(reakce na) problém s karburátory

Skvělá odpověď, děkuji! 4.8.2013 v 17:49 | Nahoru | #5
ZAZAJ> Zkus šoupnout jehlu tak, aby si obohatil, tzn. musí se více vysouvat z komínku. Na jehle je ségrovka, kterou šoupneš o zářez do těla jehly. Říkat na kterej zářez je asi zbytečné. Osobně jsem stodolovej ladič a tak šoupnu, projedu, zavrkám plynem dobrý, nastrojím.
Podtlak synchro si můžeš sám zkouknout udělátkem z průhledné hadičky v které je olej a připáskovat na lať. Šoupátka jsou ovládaná podtlakem a tohle bych si radši ještě zkoukl. Důvěřuj, ale.. prověřuj

1 reakcí na tento příspěvek problém s karburátory

4.8.2013 v 19:24 | Nahoru | #6
Ty hladiny jsi seřizoval od voka nebo podle manuálu? To je základ u karbecu. Synchro nebude mít vliv na 8000 ot. Zkus ty jehly.

problém s karburátory

4.8.2013 v 21:53 | Nahoru | #7
odvzdušnění nádrže nebo špatné palivové čerpadlo, jestli to má... teda, jestli to máš dobře seřízené

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s karburátory

5.8.2013 v 15:47 | Nahoru | #8
mira008> hladiny jsem dělal od oka a jen u dvou plováků zdálo se mi že zavírají moc brzo takže jsem jen malinko zvýšil hladinu nádrž a čerpadlo jsou ok vyzkoušel jsem a dělá to i se sundanou nádrží a s odpojeným čerpadlem takže zkusím zvednout ty jehly vše ostatní jsem už vyskoušel dík všem za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s karburátory

5.8.2013 v 20:53 | Nahoru | #9
ZAZAJ> tak jestli jsi tak udělal hladiny tak hledej problém tady mi stačilo když jsem na mojem hadicáku dva karbce měl o 2mm rozhozené a nešlo to do otáček a ještě kukni na membrány ta taky dobře umí zatopit

(reakce na) problém s karburátory

6.8.2013 v 10:09 | Nahoru | #10
LALIK> jasný ale membrány jsem kontroloval a jsou ok v hladině benzínu v karbcích problém taky nebude ty jsem ladil až když už ten problém nastal a myslel jsem že je tam málo benzínu motorka perfektně startuje jak za studena tak za tepla jde na první otočení za plynem jde taky nádherně problém začíná až v těch 8000ot. ty krbce jsem měl rozdělaný několikrát a vše vevnitř je ok jediný co jsem nezkoušel je šoupnout jehly

problém s karburátory

9.8.2013 v 16:03 | Nahoru | #11
Benzínový čerpadlo


jsem debill, nečetl jsem to všechno....

Naposledy editováno 09.08.2013 16:04:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZXR 750 J2 - napínák rozvody Kawasaki ZXR 750 vova9 2 19.12.2020 v 11:56 vova9
Nechce se ji roztocit-pomoc Kawasaki ZXR 750 Ludvadoktor 12 29.11.2020 v 16:40 Slávek-TDM
Kolik je klik v otackach Kawasaki ZXR 750 Brumlatr 13 30.6.2020 v 13:21 b0b4n
Typ motoru Kawasaki ZXR750J rv1992 Kawasaki ZXR 750 JENDA426 11 29.10.2019 v 19:46 JENDA426
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 74 26.7.2019 v 12:24 krAlik33

TOPlist