mám problém se svojí Kawasaki zxr 750 při jízdě když vytočím motor tak při zhruba 8000 ot. začne vynechávat ztratí výkon to samé se děje když rychle zaklapnu plyn a v momentě když začnou klesat otáčky dám plnej plyn taky se začne dusit a nejede když přidávám plyn plynule tak je vše ok až do těch 8000ot. myslel jsem že je chudá směs ale myslím že není seřizovací šroubky jsou vytočené 4,5 ot. od úplného zavření zkoušel jsem přdat až pomalu do úplnýho vyšroubování a i ubírat až do úplnýho zavření problém ale přetrvával naopak se přidávali další problémy jako např. kolísání ot. nemožnost nastartovat atd. svíčky mají krásnou cihlovou barvu taky jsem seřídil hladinu benzínu v karbcích a zkontroloval celou palivovou soustavu vyměnil jsem hadice benz. filtr a zkontroloval pumpu tam jsem vyměnil kontakty ale i bez toho benzín dávala jak měla tkže vše ok karburátory jsem měl několikrát venku několikrát jsem je rozebral a zase složil vše vevnitř je ok membrány ok a zbytek jsem vyčistil ultrazvukem taky jsem myslel že si někde přisává vzduch ale jediný problém jsem našel na gumových přírubách co drží karbce na motoru měli povrchové prasklinky všechny 4 jsem vyměnil za nové ale problém přetrvává tak jestli máte někdo s tímto zkušenost tak prosím poraďte dík
1 reakcí na tento příspěvek problém s karburátory
myslel jsem že je chudá směs ale myslím že není seřizovací šroubky jsou vytočené 4,5 ot. od úplného zavření zkoušel jsem přdat až pomalu do úplnýho vyšroubování a i ubírat až do úplnýho zavření problém ale přetrvával naopak se přidávali další problémy jako např. kolísání ot. nemožnost nastartovat atd.
Tímto šroubem pošteluješ volnoběžnou směs až do 1/3 spektra otáček. Určitě nemá vliv na na směs v 8 tis.ot. Tvojí mašinu neznám, ale princip je stejný. To co píšeš vypadá na nedostatek šťávy. Co mě napadá za otázky
- čerpadlo dává
- hladiny v poho
- zaseklej ventil plováku
- přivzdušnění nádrže (vytvoření podtlaku v nádrži)
- svíce
- vyšlehaný komínky s jehlama
- zkusit šoupnou jehlu
edit : podtlaky si dělal (synchro)
Naposledy editováno 04.08.2013 17:25:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s karburátory
Podtlak synchro si můžeš sám zkouknout udělátkem z průhledné hadičky v které je olej a připáskovat na lať. Šoupátka jsou ovládaná podtlakem a tohle bych si radši ještě zkoukl. Důvěřuj, ale.. prověřuj
1 reakcí na tento příspěvek problém s karburátory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s karburátory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s karburátory
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 | Georg_moto | 4 | 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto |
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 | Grambldouch | 10 | 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak |
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 | virgilm | 1 | 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf |
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 | Kába | 9 | 29.1.2023 v 22:46 Kába |
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 | marekvjatrak | 10 | 29.1.2023 v 08:22 Thunder |