jednoduchý dotaz: čeká mě koupě auta, mám šanci koupit Grand Scenika 1,9dci 88 kW r.v.2004 za dobrý kačky, vím že je tady dost odborníků na auta, zajímaly by mě Vaše zkušenosti, slyšel jsem nářky na elektroniku, turbo, vstřiky...ještě nejsem definitivně rozhodnut...., no i skladník ve šroubárnách si může přečíst Vergilia v originále:) :)..... Poradíte???
1 reakcí na tento příspěvek plechofka
Dalsi problem je dvouhmotovy setrvak kterej najdes u vsech modernejsich naftaku. vymena i se spojkou je kolem 20 - 25 podle typu.
Renaultacka 1.9ka je jeden z tech lepsich kterej v tom aute muzes mit, tim ale nechci rict, ze se tam nic nevysere, ale taky nechci rict ze vydrzi veky. Elektronika je problem, nekolikrat tydne potkavam rencky kolem tohoto r.v. kdy jim misto blinkru blika zpatecka nebo mlhovka, pri brzdeni zhasne celej zadek krome 3. brzdoveho svetla a podobne.
Kolik to ma najeto a co jsou dobry kacky?
4 reakcí na tento příspěvek plechofka
žádnej Fiat
žádnej Ford
žádnej Francouz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plechofka
KubaLC8 píše: Vstriky jsou na commonrailovym motoru problem vzdy, diky spatne ceske nafte vydrzi tak 220 - 250tkm, pak musis bud repasovat nebo koupit nove. TO je potom docela raketa. Turbo odchazi vinou spoatneho chovani ridice, jinak je projektovane na celou zivotnost motoru.
Dalsi problem je dvouhmotovy setrvak kterej najdes u vsech modernejsich naftaku. vymena i se spojkou je kolem 20 - 25 podle typu.
Renaultacka 1.9ka je jeden z tech lepsich kterej v tom aute muzes mit, tim ale nechci rict, ze se tam nic nevysere, ale taky nechci rict ze vydrzi veky. Elektronika je problem, nekolikrat tydne potkavam rencky kolem tohoto r.v. kdy jim misto blinkru blika zpatecka nebo mlhovka, pri brzdeni zhasne celej zadek krome 3. brzdoveho svetla a podobne.
Kolik to ma najeto a co jsou dobry kacky?
210000km a do neděle cena 60k....
ale asi na to hodim bobek....
díky všem za rady...
1 reakcí na tento příspěvek plechofka
Scénic co jsem měl jako poslední byl rok 2003 a jezdí dodnes u mého zaměstnance, najeto má k dnešku cca 220tis. a žádné problémy s elektronikou nebo něčím jiným nemá. Podotýkám že je to ona nafta 1.9DCI, je to prostorné a pohodlné auto. Šel bych do něj klidně znovu.
Je pravda co je napsáno výše o vstřicích, bohužel jsou opravdu Comonraily náchylné na kvalitní naftu ale to není problém jen Scénica ale všech comonrailů, výdrž turba je jen na tobě jak s ním budeš jezdit a jak budeš k němu šetrný a taky třeba jestli budeš po jízdě na kudlu to turbo dochlazovat volnější jízdou nebo hned vypneš motor. Jak jsem psal, já s ním problém neměl.
Třeba kamarád má Audi A6 rok 2007 a turbo mu odešlo ve 150tis.km, druhý kamarád má pašíka 2006 rok a tomu ve 120tis. odešel vstřikovač za 14tis kaček.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plechofka
1 reakcí na tento příspěvek plechofka
Luky. píše: Neměl jsem sice Grand Scénica ale jen Renault Megane Scénic. Měl jsem dva a ani s jedním jsem problémy nemíval, pokud to auto dostávalo servis tak jezdilo bez problémů a investic. Pokud někdo na servis sere tak pak bude platit drahé opravy na každým autě.
Scénic co jsem měl jako poslední byl rok 2003 a jezdí dodnes u mého zaměstnance, najeto má k dnešku cca 220tis. a žádné problémy s elektronikou nebo něčím jiným nemá. Podotýkám že je to ona nafta 1.9DCI, je to prostorné a pohodlné auto. Šel bych do něj klidně znovu.
Je pravda co je napsáno výše o vstřicích, bohužel jsou opravdu Comonraily náchylné na kvalitní naftu ale to není problém jen Scénica ale všech comonrailů, výdrž turba je jen na tobě jak s ním budeš jezdit a jak budeš k němu šetrný a taky třeba jestli budeš po jízdě na kudlu to turbo dochlazovat volnější jízdou nebo hned vypneš motor. Jak jsem psal, já s ním problém neměl.
Třeba kamarád má Audi A6 rok 2007 a turbo mu odešlo ve 150tis.km, druhý kamarád má pašíka 2006 rok a tomu ve 120tis. odešel vstřikovač za 14tis kaček.
Bráchovi třeba všechny vstřiky vyměnili zadarmo, byla na to svolávačka. Passata má 2008, najel s ním 260 a nic se nevysralo. Běžný servis + rozvody...
Táta měl A6 2008, najel 280 a 2 týdny zpět jí prodal. Za celou dobu jen pravidelný servis, vlastně měnil kotouče... Předtím měl lagunu a to byly rakety za servis.
meti píše: 3xF
žádnej Fiat
žádnej Ford
žádnej Francouz
No to je zase hodnotnej názor , téměř celej rodinnej autopark máme od fiat group a hele světe div se, bezproblémový auta... když si člověk to auto trošku prohlídne a nekoupí šrot, co je už na první pohled jasný že je to Xkrát stočený, bouraný zanedbávaný po praseti, tak jsou v pohodě a naopak celkem výhodnej kup- za málo peněz hodně muziky... bohužel třeba alfy díky nízký ceně často končej v rukou prasat, co nemaj na údržbu a tak na to serou...