bmw_r1300gs_cartec





Téma: plechofka
 
31.7.2013 v 20:58
Zdravim....
jednoduchý dotaz: čeká mě koupě auta, mám šanci koupit Grand Scenika 1,9dci 88 kW r.v.2004 za dobrý kačky, vím že je tady dost odborníků na auta, zajímaly by mě Vaše zkušenosti, slyšel jsem nářky na elektroniku, turbo, vstřiky...ještě nejsem definitivně rozhodnut...., no i skladník ve šroubárnách si může přečíst Vergilia v originále:) :)..... Poradíte???

1 reakcí na tento příspěvek plechofka

1.8.2013 v 09:34 | Nahoru | #1
Neměl jsem sice Grand Scénica ale jen Renault Megane Scénic. Měl jsem dva a ani s jedním jsem problémy nemíval, pokud to auto dostávalo servis tak jezdilo bez problémů a investic. Pokud někdo na servis sere tak pak bude platit drahé opravy na každým autě.
Scénic co jsem měl jako poslední byl rok 2003 a jezdí dodnes u mého zaměstnance, najeto má k dnešku cca 220tis. a žádné problémy s elektronikou nebo něčím jiným nemá. Podotýkám že je to ona nafta 1.9DCI, je to prostorné a pohodlné auto. Šel bych do něj klidně znovu.
Je pravda co je napsáno výše o vstřicích, bohužel jsou opravdu Comonraily náchylné na kvalitní naftu ale to není problém jen Scénica ale všech comonrailů, výdrž turba je jen na tobě jak s ním budeš jezdit a jak budeš k němu šetrný a taky třeba jestli budeš po jízdě na kudlu to turbo dochlazovat volnější jízdou nebo hned vypneš motor. Jak jsem psal, já s ním problém neměl.
Třeba kamarád má Audi A6 rok 2007 a turbo mu odešlo ve 150tis.km, druhý kamarád má pašíka 2006 rok a tomu ve 120tis. odešel vstřikovač za 14tis kaček.

(reakce na) plechofka

2.8.2013 v 11:00 | Nahoru | #2

Luky. píše: Neměl jsem sice Grand Scénica ale jen Renault Megane Scénic. Měl jsem dva a ani s jedním jsem problémy nemíval, pokud to auto dostávalo servis tak jezdilo bez problémů a investic. Pokud někdo na servis sere tak pak bude platit drahé opravy na každým autě.
Scénic co jsem měl jako poslední byl rok 2003 a jezdí dodnes u mého zaměstnance, najeto má k dnešku cca 220tis. a žádné problémy s elektronikou nebo něčím jiným nemá. Podotýkám že je to ona nafta 1.9DCI, je to prostorné a pohodlné auto. Šel bych do něj klidně znovu.
Je pravda co je napsáno výše o vstřicích, bohužel jsou opravdu Comonraily náchylné na kvalitní naftu ale to není problém jen Scénica ale všech comonrailů, výdrž turba je jen na tobě jak s ním budeš jezdit a jak budeš k němu šetrný a taky třeba jestli budeš po jízdě na kudlu to turbo dochlazovat volnější jízdou nebo hned vypneš motor. Jak jsem psal, já s ním problém neměl.
Třeba kamarád má Audi A6 rok 2007 a turbo mu odešlo ve 150tis.km, druhý kamarád má pašíka 2006 rok a tomu ve 120tis. odešel vstřikovač za 14tis kaček.


Bráchovi třeba všechny vstřiky vyměnili zadarmo, byla na to svolávačka. Passata má 2008, najel s ním 260 a nic se nevysralo. Běžný servis + rozvody...

Táta měl A6 2008, najel 280 a 2 týdny zpět jí prodal. Za celou dobu jen pravidelný servis, vlastně měnil kotouče... Předtím měl lagunu a to byly rakety za servis.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist