1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T
Nicméně k tématu - ano, mělo by to smysl před 20 lety, kdy u nás jezdila nanejvýš "fáčka", ovšem nemění to nic na tom, že o Z25, o němž jest řeč, toto platí stejně jako v době jeho vzniku, tak to bude platit i v roce 2200 (příklad). Každý vůz zkrátka vyžaduje své a konkrétně znalost dvojího šlápnutí spojky a meziplynu každopádně rychlostku šetří, ať je sebemodernější. Nemluvě o tom, jak se to hodí v případě poruchy - třeba já osobně jsem dokázal dojet s L100 s 10 tunami cihel při poruše ovládání spojky. Totéž se dá zvládnout i na moderním osobáku při přetržení lanka, nebo úniku kapaliny. Kdo tyto klasické základy nezná, buď pojede celou cestu na dvojku (a bude tak ohrožovat provoz pomalou jízdou), nebo se nechá odtáhnout. Nemluvě o celkem nedávném případu T815 jedoucí bez předního kola. Tam se příkladně ukázalo, jak dnešní populace absolutně nezná základy.
Nicméně to už se dostáváme mimo téma. Ale nemění to nic na tom, že když na S R730 s Opticruise pustíš cucáka, co neumí pořádně řadit ani na švábrli, nebo ochcávce, průser na sebe nenechá dlouho čekat.