Téma: Řidičák T
 
28.7.2013 v 15:54
Čau chtěl bych se zeptat jestli tu neni někdo kdo má papíry na traktor, kde probíhají závěrčně zkoušky a zda je to i s vlekem. Příští rok v březnu mi bude 17 a chci T už jenom z toho důvodu že budu moc jezdit u táty jako brigádník protože má málo lidí na traktory. Zajímá mě kde se jezdí je mi jasný že za provozu ale to mě může komisař vytáhnout i do města nebo tak ?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T

30.7.2013 v 22:45 | Nahoru | #1
tyvoleměde> V pořádku, neberu to "ve zlém", když Ty, na rozdíl od "sqwera", diskutuješ věcně a bez urážek a vulgarit. On zřejmě dosud nepochopil, že s burany, jež si umějí pouze "mastit ego" na internetových diskusích, schováni "za klávesnicí" a při absenci argumentů umějí jpouze nadávat a urážet, zkrátka nediskutuji a tím pádem jen plýtvá síly na psaní příspěvků, jelikož odpovědí se nedočká a dojem na mne takovými ubohostmi vážně neudělá.
Nicméně k tématu - ano, mělo by to smysl před 20 lety, kdy u nás jezdila nanejvýš "fáčka", ovšem nemění to nic na tom, že o Z25, o němž jest řeč, toto platí stejně jako v době jeho vzniku, tak to bude platit i v roce 2200 (příklad). Každý vůz zkrátka vyžaduje své a konkrétně znalost dvojího šlápnutí spojky a meziplynu každopádně rychlostku šetří, ať je sebemodernější. Nemluvě o tom, jak se to hodí v případě poruchy - třeba já osobně jsem dokázal dojet s L100 s 10 tunami cihel při poruše ovládání spojky. Totéž se dá zvládnout i na moderním osobáku při přetržení lanka, nebo úniku kapaliny. Kdo tyto klasické základy nezná, buď pojede celou cestu na dvojku (a bude tak ohrožovat provoz pomalou jízdou), nebo se nechá odtáhnout. Nemluvě o celkem nedávném případu T815 jedoucí bez předního kola. Tam se příkladně ukázalo, jak dnešní populace absolutně nezná základy.
Nicméně to už se dostáváme mimo téma. Ale nemění to nic na tom, že když na S R730 s Opticruise pustíš cucáka, co neumí pořádně řadit ani na švábrli, nebo ochcávce, průser na sebe nenechá dlouho čekat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T

30.7.2013 v 23:10 | Nahoru | #2
J.M.K.> hele,s tím T jsi vedle. Tam omezení 750kg pro vlek neplatí...

(reakce na) Řidičák T

31.7.2013 v 08:07 | Nahoru | #3
J.M.K.> rozdíl mezi tebou ty internetovejnarcistnítučněpodtrhávající virtuále a tyvolemRdvědem je ten, že on mne zná tak dobře jako může znát kámoš kámoše z jedný vsi...

Jsem rád, že mi neodpovídáš, protože kdo by ty tvoje ciráty asi tak četl...

Spíš si jdi koupit osobné vůz kde nemusíš řadit dolu s meziplynem ty moskviči:D...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T

31.7.2013 v 15:45 | Nahoru | #4
J.M.K.>Ano máš pravdu,konstrukce přev.na Z25 bude navždy stejná,ale tyhle věci jsou dávno pryč a pokud takhle jezdíš je to podle mýho zbytečný,na Liáně bylo běžný že odešel posilovač na spojce taky jsem se s těma střepama nazlobil dost.O tom co by měl každej znát a ovládat je taky už taky o vagon jinde tohle přece nemůže nikdo chtít po ženské.
Jěště ke Standovi(sqwer)se dost mýlíš on si ego honit nepotřebuje a schovávat se za klávesnici už teprv ne,jsme kamarádi,známe se celej život a on s jeho postavením by se s náma bavit vůbec nemusel,ale to sem nepatří,Tvé příspěvky ho prostě dráždí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák T

6.8.2013 v 20:28 | Nahoru | #5

J.M.K. píše: ... že o Z25, o němž jest řeč, toto platí stejně...dvojího šlápnutí spojky a meziplynu...


Jen doplním, že u Z25 se meziplyn ve své podstatě ani dávat většinou nemůže, neboť má klika tak těžký setrvák, že než motor zareaguje, traktoru už couvá
Tam se prostě kvalt vydusí, ať jsou rozdíly otáček co nejmenší a pak se tam natvrdo vrazí.

A nad ostatním pitomcema se vůbec ani nepozastavuj. Oni jsou tady někteří chytří jak rádia, za každou cenu se potřebují projevit a napsat nějakou hovadinu, přitom v praxi neumí nastartovat ani elektromotor!

Ser na ně!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist