jak už to bývá, odešel mi na VFR 800 regulátor dobíjení. Takže objednán nový od Elesys, vyměněn. Problém je, že žlutý dráty vedoucí z regulátoru k altíku jsou asi po dvou minutách s natočenym motorem značně horký a na regulátoru samotnym téměř nejde udržet ruka.
Je to normální? Nerad bych něco poškodil nebo začal během jízdy hořet
pokud někdo ví, čím by to mohlo být způsobeno, budu velice rád. Upozorňuju, že v elektrice se nijak zvlášť nevyznám. Hodnoty dobíjení jsou kolem 14V takže regulátor je v cajku.
Díky za jakoukoliv kloudnou odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
Krom toho faston ocistis od oxidace celkem snadno a kdyz ne tak ho vymenis. Mam motku z roku 98, fastony na regleru jsem cistil jednou a to pouze preventivne. Obcas nekomu elektriku na motorce udelam/dodelam/prdelam opravim, takze neberu zkusenosti pouze se svoji motorkou. Rozhodne ti muzu rict, ze bych si fakt nedovolil poslat od svych vrat motorku se smotanejma dratama, bo bych vypadal jak hofado.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |