jak už to bývá, odešel mi na VFR 800 regulátor dobíjení. Takže objednán nový od Elesys, vyměněn. Problém je, že žlutý dráty vedoucí z regulátoru k altíku jsou asi po dvou minutách s natočenym motorem značně horký a na regulátoru samotnym téměř nejde udržet ruka.
Je to normální? Nerad bych něco poškodil nebo začal během jízdy hořet
pokud někdo ví, čím by to mohlo být způsobeno, budu velice rád. Upozorňuju, že v elektrice se nijak zvlášť nevyznám. Hodnoty dobíjení jsou kolem 14V takže regulátor je v cajku.
Díky za jakoukoliv kloudnou odpověď.
Jo a nespojovat draty od altiku k reglu obycejnou elektrikarskou cokoladou. Ta dokaze casem udelat takovej pruchodak, ze je to na piiiiiii.
Naposledy editováno 23.07.2013 19:54:06
1 reakcí na tento příspěvek Dráty altík -regulátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
Anti píše: Před chvilkou jsem dopsal v jiném vlákně-Varadero.Regulátor může být horký,ale rozhodně by neměl být horký tak že na něm nejde udržet ruka.Že se hřeje on,to bych pochopil,ale že se hřejou dráty od altíku,tak to mi hlava nebere...
Vape uvádí max teplotu chladiče regulátoru 95°C. Já na něm ruku neudržím.
Dráty od altíku do regulátoru se mi taky hřály a vše fungovalo OK.
1 reakcí na tento příspěvek Dráty altík -regulátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
petrvtr_new píše: Draty od statoru jsou u Hondy lakované. Málokdo to ví a pokud se pak jen nacvakaká konektor tak je tam prechodový odpor a hreje se to. Skoncí to vypálením konektoru. Je potreba ty vodice dratek po dratku oskrabat.
Lakovany je drat na vinuti. Zlutej vodic na kterej se nacvakava faston rozhodne lakovanej nejni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
gugo píše: Lakovany je drat na vinuti. Zlutej vodic na kterej se nacvakava faston rozhodne lakovanej nejni.
Rozhodne je. Overeno osobne.
Nepletes si to s oxidaci, ktera ti pak proleze celym dratem ? Me totiz nejak unika proc by mela licna mit lakovany jednotlivy draty lanka ?
2 reakcí na tento příspěvek Dráty altík -regulátor
1 reakcí na tento příspěvek Dráty altík -regulátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
Bornys píše: Presne s tim jsem mel problemy taky ,vyhral se mi stekr (altik regler) ikdyz byl zakrimpovanej na IA kvalitu.....a porad to zlobilo.....nejjednodussi a zaroven nejefektivnejsi reseni je nemit stekr.....rada od elektrikare(sice prasarna ale doposud funkcni) normalne draty k sobe zakroutit a pres ne stahovaci buzirka...prechodovy odpor nulovy,vlhkost se do roho nedostane a je klid...krouceny spoj vyhrany boj.....
Vseho do casu. Buzirka se ti vyhreje, vhlkost se ti mezi to dostane tak jako tak a bydes natom hur nez z konektorem. Ten aspon ocistis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
Fidži_CZ píše: Licna, která má izolaci určitě lakovaná není
No kdybych z toho ten povlak neskrabal tak to netvrdim
Krom toho faston ocistis od oxidace celkem snadno a kdyz ne tak ho vymenis. Mam motku z roku 98, fastony na regleru jsem cistil jednou a to pouze preventivne. Obcas nekomu elektriku na motorce udelam/dodelam/prdelam opravim, takze neberu zkusenosti pouze se svoji motorkou. Rozhodne ti muzu rict, ze bych si fakt nedovolil poslat od svych vrat motorku se smotanejma dratama, bo bych vypadal jak hofado.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
gugo píše: petrvtr_new> Snazil jsem se najit na netu licnu s buzirkou a lakovou izolaci marne. Podle me si skrabal oxidaci co ti vylezla po dratech pod buzirku.
Clovece to si nemyslim. Byl to zcela homogenni povlak a bylo to docela daleko od konektoru.
Bornys píše: Presne s tim jsem mel problemy taky ,vyhral se mi stekr (altik regler) ikdyz byl zakrimpovanej na IA kvalitu.....a porad to zlobilo.....nejjednodussi a zaroven nejefektivnejsi reseni je nemit stekr.....rada od elektrikare(sice prasarna ale doposud funkcni) normalne draty k sobe zakroutit a pres ne stahovaci buzirka...prechodovy odpor nulovy,vlhkost se do roho nedostane a je klid...krouceny spoj vyhrany boj.....
Take se tomu rika 'zatorka lineho fusera' ... a je to prasarna prvni tridy.
A pritom to staci po zakrouceni proletovat a misto 'stahovaci buzirky' (spis myslis smrstovaci buzirku, ne?) pouzit elektrikarskou smrstovaci pasku a ze zatorky lineho fusera je opravdicka zatorka, spoj ktery vydrzi vsechno. Pokud tedy dotycny fuser umi letovat ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
gugo píše: petrvtr_new> Snazil jsem se najit na netu licnu s buzirkou a lakovou izolaci marne. Podle me si skrabal oxidaci co ti vylezla po dratech pod buzirku.
Netusim, jestli to Honda pouziva na vodice mezi alternator a regulator, ale izolovany kabel s jednotlivymi lakovanymi draty opravdu existuje/existoval - je urceny pro pajene spoje. Ten lak je stejny jako se pouziva/pouzival na kryti vodive strany plosnych spoju a je pajeci - tzn. ze pri pajeni se roztavi a pomaha vytvorit kvalitni spoj - nemusis draty pred pajenim ocinovavat, matlat kalafunou a tak. Netusim, jestli se da dneska nekde koupit, ale doma ho ze starych zasob jeste par km mam .
edit: prodava se uplne normalne
Naposledy editováno 24.07.2013 13:25:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
JInak stim pajenim, ono je to taky docela sporne, protoze polovina lidi ti rekne, ze letovanej spoj se ti uklepe a mimalne v 50ti % pripadu budou mit pravdu, protoze kdyz bude nekde chycenej napevno tak se uklepe. (vim ze se to da delat i tak aby se neuklepal), ale zase je to zavisle umeni kazdeho soudruha a co si budem povidat i na kvalite toho kusu kterej zrovna delas. ME z toho porad vychazi jako optimalni faston (ev, jinej typ nacvakavacicho onektoru).
1 reakcí na tento příspěvek Dráty altík -regulátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
PEPAFJR píše: Jak nám říkali v učení - kroucený spoj nejlepší spoj. Dnes se tomu říká ovinovaný spoj.
Nojo - ale na dratu, ne na lanku ... lanko musis proletovat.
gugo píše: Medved> No ale to je neco jineho nez lakova izolace pouzivana na vinuti. Ale mozna jsem to je blbe chapal. Jinak se delaj i cinovany draty to vim.
JInak stim pajenim, ono je to taky docela sporne, protoze polovina lidi ti rekne, ze letovanej spoj se ti uklepe a mimalne v 50ti % pripadu budou mit pravdu, protoze kdyz bude nekde chycenej napevno tak se uklepe. (vim ze se to da delat i tak aby se neuklepal), ale zase je to zavisle umeni kazdeho soudruha a co si budem povidat i na kvalite toho kusu kterej zrovna delas. ME z toho porad vychazi jako optimalni faston (ev, jinej typ nacvakavacicho onektoru).
Je to samozrejme jine - je to rozpustena kalafuna s nejakejma dalsima sracema. Ale vysledek je stejny - izoluje to .
S tim pajenim - jsou 'borci' kteri dokazi udelat nevodivy pajeny spoj .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
Medved píše: Nojo - ale na dratu, ne na lanku ... lanko musis proletovat.
Říkám tam něco o licně, raději přivez ukázat BMW sere mě,že jsem Ti ho přenechal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dráty altík -regulátor
PEPAFJR píše: Říkám tam něco o licně, raději přivez ukázat BMW sere mě,že jsem Ti ho přenechal.
Ja jsem to jen chtel upresnit - aby tady zase odbornici nezacali kroutit lanka ... .
Dedeckove nemaji narok na BMW ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |