Do teď cbr125, cbr600f, sv650, Jelikož mě neoslovil žádný sportovní 2V do 100tis. tak zas půjdu zpět do 4Ř. No ale jakej? Je mi fuk jestli to bude 600, 750, 1000 a na značce mi taky nesejde když to bude jeden ze 4 Japonců. Spíše se zaměřuji na osazené komponenty, vybavení, využitelnost, charakteristiku motoru, servis, průserový věci atp.
Na co motorku používám? Teď převážně o víkendu na nějaký rychlejší přesuny, občas zajet na kvalitní asfalt potrápit to v zatáčkách a jednou dvakrát za sezonu Alpy nebo někam na dovolenou. Z 10-20% jezdím s přítelkou.
Jo hlavně žádnou obludu typu ZX9R nemyslím tím vzhled ale velikost jen přeci jsem menší postavy (173cm)
Už sem pokukoval po CBR 954RR,CBR 600RR, GSX-R 750. Tak abych se vlezl do 90tis. Ano jde mi o starší železa :)
Ale chtěl bych si počíst od tech kteří mají s těmito mašinami zkušenost nebo i dokonce srovnání že jezdily oboje. Jejich mouchy, výhody, co ocenily a co naopak je štvalo atd. Nebo i jiné motorky podobného ražení. Prosím vás nepište tu spekulace co ste kde slyšeli odněkud či typu jedna babka povídala.
Zdar a dík za vaše postřehy
A jedna otázka pro zábavu :)
1 reakcí na tento příspěvek Porovnání mašin. 600, 750, 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Porovnání mašin. 600, 750, 1000
Hyene píše: Triumph Daytona 675.
No bral bych ale kdo ji v dobrým stavu nechá za 90 nebo 100?
1 reakcí na tento příspěvek Porovnání mašin. 600, 750, 1000
Objem ničím nenahradíš
Jestli chceš sportovního 4válcovýho japonce, se kterym se dá i cestovat (soudím podle Tvého nástřelu modelů), tak bych šel asi bez rozmyslu do GSX-R 1000 Ze všech těch SS to má nejpřijatelnější posez pro cestování i jízdu ve dvou, což říká nejeden motocyklovej test
Šestka je sice dobrá, ale ve dvou to není úplně ono - pominu-li, že konkrétně gsx-r docela "trpí" na brzdy, což při jízdě ve dvou není úplně ok, tak se šestkovej sport musí neustále vytáčet a to při cestování taky zrovna moc příjemný není
750 je něco mezi, lehčí mašina s vyššim výkonem, ale celkově mi přijde, že litr je prostě litr
Ideál je fakt ten větší objem, kterej se nemusí tolik točit a má uhlazenej výkon
Jasně, názor je to subjektivní, ale třeba trochu pomůže Až přijde ten správnej čas, tak mám o svojí budoucí mašině celkem jasno
1 reakcí na tento příspěvek Porovnání mašin. 600, 750, 1000
Subi. píše: Osobně bych se nebál ani tý zx9r. Mám 175 cm a nemám na ní co se výšky a váhy týče problém.
Máme jí právě v garáži. Jako co se týče výšky tak na zem tak nějak dosáhnu a váha taky v klidu ale spíš sem na tom nataženej jak na dece na pláži.A to mi docela vadí protože je fakt dlouhá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Porovnání mašin. 600, 750, 1000
sharkis píše:
Jestli chceš sportovního 4válcovýho japonce, se kterym se dá i cestovat (soudím podle Tvého nástřelu modelů), tak bych šel asi bez rozmyslu do GSX-R 1000 Ze všech těch SS to má nejpřijatelnější posez pro cestování i jízdu ve dvou, což říká nejeden motocyklovej test
jen takova vsuvka.., R1 04 je pohodlnejsi, nez GSXR 1000 K6.
SLEEPER píše: jen takova vsuvka.., R1 04 je pohodlnejsi, nez GSXR 1000 K6.
A K4 zas bude pohodlnější než R1 stejného ročníku...
"Problém" všech těch motorek je podle mě v tom, že se ty mašiny rok od roku zmenšujou, takže na to cestování se hodí spíš starší ročníky, který jsou větší
1 reakcí na tento příspěvek Porovnání mašin. 600, 750, 1000
Zmenšování mě moc netrápí sem malej. Spíš jak na tom sedíš. R1 04 je už cenově víš, ale pravda že to moc hezká motorka a krásná dvojce laufu pod zadkem.
Ale zas to cestování moc nepřehánějte cestuju fakt maximálně 2x do roka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Porovnání mašin. 600, 750, 1000
ptaak píše: A když každej doporučuje to svoje tak nadhodim Fazera ale není SS, zato je pohodlnější a taky docela jede
No netrefil ses moc vedle miluji naháče ale chci zas zpět SS. Ale jednou zas určitě bude nahotina
Je to o tom že by bylo nejlepší mít 2 až 3 motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Porovnání mašin. 600, 750, 1000
cz.topinka píše: No netrefil ses moc vedle miluji naháče ale chci zas zpět SS. Ale jednou zas určitě bude nahotina
Je to o tom že by bylo nejlepší mít 2 až 3 motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Porovnání mašin. 600, 750, 1000
ptaak píše: Jojo, já i víc. SS, naháče, enduro a motarda a tříkolku
a zapomněl jsi na čtyřkolku a sněžnej skutr