globalmoto_duben_nolan





Téma: Porovnání mašin. 600, 750, 1000
21.7.2013 v 14:36
Čau pacoši. O co mi de? Do této doby jsem pokaždé věděl co chci za motorku a hle najednou nevím. Na další sezonu chci změnu a mít zas něco jiného. Něco co mě zas posune dal.
Do teď cbr125, cbr600f, sv650, Jelikož mě neoslovil žádný sportovní 2V do 100tis. tak zas půjdu zpět do 4Ř. No ale jakej? Je mi fuk jestli to bude 600, 750, 1000 a na značce mi taky nesejde když to bude jeden ze 4 Japonců. Spíše se zaměřuji na osazené komponenty, vybavení, využitelnost, charakteristiku motoru, servis, průserový věci atp.
Na co motorku používám? Teď převážně o víkendu na nějaký rychlejší přesuny, občas zajet na kvalitní asfalt potrápit to v zatáčkách a jednou dvakrát za sezonu Alpy nebo někam na dovolenou. Z 10-20% jezdím s přítelkou.
Jo hlavně žádnou obludu typu ZX9R nemyslím tím vzhled ale velikost jen přeci jsem menší postavy (173cm)
Už sem pokukoval po CBR 954RR,CBR 600RR, GSX-R 750. Tak abych se vlezl do 90tis. Ano jde mi o starší železa :)
Ale chtěl bych si počíst od tech kteří mají s těmito mašinami zkušenost nebo i dokonce srovnání že jezdily oboje. Jejich mouchy, výhody, co ocenily a co naopak je štvalo atd. Nebo i jiné motorky podobného ražení. Prosím vás nepište tu spekulace co ste kde slyšeli odněkud či typu jedna babka povídala.
Zdar a dík za vaše postřehy
A jedna otázka pro zábavu :)
Anketa: Jezdíte s vercajkem v práve nebo levé nohavici?
V pravé
13%
2
V levé
69%
11
Nemám tu možnost
19%
3

1 reakcí na tento příspěvek Porovnání mašin. 600, 750, 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 21.7.2013 v 22:38 | Nahoru | #1
Nikdy jsem nevěřil jedný známý a dokola omílaný větě, ale s postupem času i najetých kilometrů musím uznat, že je to pravda...

Objem ničím nenahradíš

Jestli chceš sportovního 4válcovýho japonce, se kterym se dá i cestovat (soudím podle Tvého nástřelu modelů), tak bych šel asi bez rozmyslu do GSX-R 1000 Ze všech těch SS to má nejpřijatelnější posez pro cestování i jízdu ve dvou, což říká nejeden motocyklovej test

Šestka je sice dobrá, ale ve dvou to není úplně ono - pominu-li, že konkrétně gsx-r docela "trpí" na brzdy, což při jízdě ve dvou není úplně ok, tak se šestkovej sport musí neustále vytáčet a to při cestování taky zrovna moc příjemný není

750 je něco mezi, lehčí mašina s vyššim výkonem, ale celkově mi přijde, že litr je prostě litr

Ideál je fakt ten větší objem, kterej se nemusí tolik točit a má uhlazenej výkon

Jasně, názor je to subjektivní, ale třeba trochu pomůže Až přijde ten správnej čas, tak mám o svojí budoucí mašině celkem jasno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist