paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER-6f koupě
Ahoj,mám dotaz,prodal jsem dvácu XRko a chci přesedlat na Kawasaki ER-6f (2010,12 000km) ... Zítra budu volat a domlouvat se na prohlídce motorky.Současný majitelé nedali by jste mi nějaké rady na co všechno se podívat.Beru s sebou kamaráda,který dělá v motoprodejně,ale stejnak bych chtěl znát Váš názor Prosím jen odpovědi k tématu a ne odpovědi od "chytrých" kecalů ) Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6f koupě

Skvělá odpověď, děkuji! 17.7.2013 v 00:51 | Nahoru | #1
Také mám tuto Ninju, také dovoz z Itálie.
Tenhle kousek je hrozně drahý, ale myslím, že to půjde dát trochu dolů. Já za ní před třemi lety dal o nějakých 20 tisíc méně.
Jezdlila zjevně ve slaném přímořském prostředí, proto budou mýsty viditelné známky rzi, zkus se pořádně podívat na třmeny, tam to chytá často. Není to nic, co by té motorce ublížilo, ale uhádáš na tom nějakou tu korunu.
Kilometry budou asi reálné, podívej se na řetězovou sadu, jak vypadá. Pozor na řetěz, ten originální není žádný zázrak, vyzkoušej tuhost spojů mezi články a koukej se na rez. Také se podívej, jak moc je posunuté zadní kolo, jestli je na 4 čárce nebo dál, tak se řetěz dost vytahuje, tedy, nejlepší má za sebou.
Ta guma je asi originál, tedy kilometry budou reálné. Je vidět, že majitel zatáčky moc nemusel, takže tu motorku dost možná nijak extra nehonil, což je dobře. Ono ten digitální tachometr se asi blbě stáčí, co?
Rozhodně byla padená a pojišťovna zákazníka vyplatila a sama ji pak prodala, což není nic špatného. Zkus to rozjet, pustit řídítka, pak zabrzdit z vyšší rychlosti, pokud to bude fungovat jak má, tak je vše OK, ale od toho je tam už tvůj kamarád.
U tohoto modelu je dobře vidět trubkový rám, tak se zkuste podívat, jestli někde není svařený, což by napovídalo horší karambol, pokud to byly jen plasty, tak to je pohoda.
Nevím jak bílá barva, ale u modré jde odhalit nový lak, pokud se pečlivě díváš ze všech úhlů, ty odstíny jsou prostě pod velkým úhlem trochu jiné, není to zase nic, co by ti vadilo, ale korunku dolů na tom uhádáš.
Ještě se můžeš podívat na stupačky/řadičku/zadní brzdu, pokud jsou ošoupané, tak se motorka klouzala (podle těch gum ten člověk netahal stupačky po zemi), pokud ne, tak buďto měněné nebo někdo nabral jeho, potom obzvlášť pozor na sváry na rámu...
No, koukám, že už jsem sepsal celkem sloh , radši toho už nechám a půjdu spát .
Doufám, že dobře pořídíš, je to skvělý stroj , sice to špatně brzdí, je to těžké, mizerný podvozek, předek není stavitelný, ale z nějakého důvodu mám tu motorku rád. Co to zase povídám, žádný "nějaký důvod", má super motor a jako celek funguje docela dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-6f koupě

17.7.2013 v 20:15 | Nahoru | #2

Mr.Dreamer píše: Také mám tuto Ninju, také dovoz z Itálie.
Tenhle kousek je hrozně drahý, ale myslím, že to půjde dát trochu dolů. Já za ní před třemi lety dal o nějakých 20 tisíc méně.
Jezdlila zjevně ve slaném přímořském prostředí, proto budou mýsty viditelné známky rzi, zkus se pořádně podívat na třmeny, tam to chytá často. Není to nic, co by té motorce ublížilo, ale uhádáš na tom nějakou tu korunu.
Kilometry budou asi reálné, podívej se na řetězovou sadu, jak vypadá. Pozor na řetěz, ten originální není žádný zázrak, vyzkoušej tuhost spojů mezi články a koukej se na rez. Také se podívej, jak moc je posunuté zadní kolo, jestli je na 4 čárce nebo dál, tak se řetěz dost vytahuje, tedy, nejlepší má za sebou.
Ta guma je asi originál, tedy kilometry budou reálné. Je vidět, že majitel zatáčky moc nemusel, takže tu motorku dost možná nijak extra nehonil, což je dobře. Ono ten digitální tachometr se asi blbě stáčí, co?
Rozhodně byla padená a pojišťovna zákazníka vyplatila a sama ji pak prodala, což není nic špatného. Zkus to rozjet, pustit řídítka, pak zabrzdit z vyšší rychlosti, pokud to bude fungovat jak má, tak je vše OK, ale od toho je tam už tvůj kamarád.
U tohoto modelu je dobře vidět trubkový rám, tak se zkuste podívat, jestli někde není svařený, což by napovídalo horší karambol, pokud to byly jen plasty, tak to je pohoda.
Nevím jak bílá barva, ale u modré jde odhalit nový lak, pokud se pečlivě díváš ze všech úhlů, ty odstíny jsou prostě pod velkým úhlem trochu jiné, není to zase nic, co by ti vadilo, ale korunku dolů na tom uhádáš.
Ještě se můžeš podívat na stupačky/řadičku/zadní brzdu, pokud jsou ošoupané, tak se motorka klouzala (podle těch gum ten člověk netahal stupačky po zemi), pokud ne, tak buďto měněné nebo někdo nabral jeho, potom obzvlášť pozor na sváry na rámu...
No, koukám, že už jsem sepsal celkem sloh , radši toho už nechám a půjdu spát .
Doufám, že dobře pořídíš, je to skvělý stroj , sice to špatně brzdí, je to těžké, mizerný podvozek, předek není stavitelný, ale z nějakého důvodu mám tu motorku rád. Co to zase povídám, žádný "nějaký důvod", má super motor a jako celek funguje docela dobře.

Díky za info... jen se chci zeptat,podle čeho soudíš že "Rozhodně byla padená a pojišťovna zákazníka vyplatila" ... Určitě musí být vždy padená když se prodává ? ) Z toho mě vinil kluk,co ode mě kupoval moto a přitom nebyla padnutá Ale díky za velké množství rad )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F mmv38 11 15.12.2023 v 16:52 Anti
Kawasaki ER6f 2011 ladeny vyfuk Kawasaki ER 6F Dodorr 3 28.8.2023 v 00:13 Fazer800
Majitelky Kawasaki ER6f - SEM! [1, 2] Kawasaki ER 6F Oilman 33 27.8.2023 v 23:55 Fazer800
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Chladicí kapalina Kawasaki ER 6N, Kawasaki ER 6F, Kawasaki Versys-X 300 Dumb 5 18.3.2023 v 07:59 jardad


TOPlist