2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
Já to všechno beru, i když je cukání a CUKÁNÍ. To moje bylo takové, že se s tím nedalo normálně rozjet .... buď to chcíplo nebo se s tím muselo do otáček jak s fichtlem. A na mokru to bylo bez legrace wo držku. A ještě ... nešlo o cukání při malých otáčkách, ale chcípání na malém plynu bez ohledu na otáčky.
Jinak ještě: motorku jsem dával do opravy když jsem odjížděl na dovolenou. Kdybych se vrátil a po 14 dnech na mne čekala vyblejskaná Jawka v novým palivovým vedením a vyměněným výpletem tak bych byl naprosto šťastnej a jezdil dál. Hlavní důvod celé té taškařice je přístup fabriky, která se k věci nedokáže postavit čelem. Prostě mi došla trpělivost. :)
Taky si myslím, že na nový stroj je množství, ale především povaha závad hodně špatná, rozpadající se palivový hadičky mluví za všechno :puke: to ať mi nikdo neříká, že se jedná o závadu, kterou nešlo předpokládat. Garančky po prvních pár tisíc km si osobně představuju jako výměnu oleje, svíček a případně podebatování s mechaniky, jak dobře to jede a jak pěkně to vypadá, né jako několikadenní práci s výměnou půlky dílů co na motorce jsou :/
Podle mě si svým přístupem podřezávají už tak dost tenkou větev, na které sedí, protože zrovna co se týká motorek bych řekl, že pro potenciálního kupujícího jsou zkušenosti ostatních s danou značkou hodně důležitý, moto není věc co by si člověk koupil bez rozmyslu po cestě z práce. Zvlášť když se jedná o značku, kterou si kupují z větší části nadšenci a příznivci dané značky přesto, že konkurence vyrabí v dané cenové kategorii minimálně stejně kvalitní a vybavené stroje.
Jednoduše řečeno - nadšený fanoušek Jawy by určitě pár drobných závad překousl, ale s přístupem který jsi popsal budeš možná jejich poslední zákazník, a můžou si za to jen oni sami *no* *no*
Určitě napiš, jak to s nimi dopadlo, držím palce ať se nakonec rozumně dohodnete a neskončí to u pověstně "rychlých" českých soudů :rolleyes: