globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejdou dva válce
Hoj mám problém. Po uplné rozborce motoru mi nejdou dva prostřední válce. Svíčky venku hází jiskru, směs dovnitř jde,trysky krásně práší, ale prostě to na 4 nejde. Nějaké tipy?
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

8.7.2013 v 14:44 | Nahoru | #1
přehozený kabely od vstřiků, přehozený fajfky

(reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 14:53 | Nahoru | #2
FiZzeR> To sem kontroloval, všechno správně, je to na káblech očíslovaný. Není možné že by byly svíčky špatné a nepálily prostě jen vevnitř?

Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:04 | Nahoru | #3
Jestli nejdou vnitřní, nebo naopak vnější válce, tak první podezření padá na zapalovací cívku pro tyto dva válce. Může mít klidně zkrat jen v části sekundáru, takže dává nižší napětí, které už uvnitř válce (ve stlačené směsi) na jiskru nestačí. Mezizávitový zkrat na primáru by měla ECU poznat, ale nevím to jistě. Kdyby byly vadné samotné svíčky, tak by je stačilo přehodit a závada by se přesunula na válce, do kterých bys je dal. Zkus ještě navzájem zaměnit obě zapalovací cívky (přendat jak primární, tak VN kabely) a když se závada přesune, je cívka jasná.
Samozřejmě, pokud to délka VN kabelů dovolí. Nejsnazší bude obě cívky přímo přendat v jejich držácích.

Kdyby i po tom všem závada přetrvávala na stejných válcích a vstřiky s jistotou fungují správně, tak změřit kompresi.

2 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:08 | Nahoru | #4
Pro každou svíčku je zvlášť cívka takže tuhle možnost mužu vyloučit. Teď sem dostal tip, fouklý těsnění pod hlavou mezi druhým a třetím válcem, ale to se mi nezdá.Je tam sice starý těsnění ale z obou stran vzaný červeným tmelem, takže by to mělo těsnit.

(reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:09 | Nahoru | #5

Miky1300 píše: Pro každou svíčku je zvlášť cívka takže tuhle možnost mužu vyloučit. Teď sem dostal tip, fouklý těsnění pod hlavou mezi druhým a třetím válcem, ale to se mi nezdá.Je tam sice starý těsnění ale z obou stran vzaný červeným tmelem, takže by to mělo těsnit.





Odvez to do servisu

Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:11 | Nahoru | #6
Servis? To bych měl hotový tak na konci léta bude tam nějaká hovadina jako vždycky, jen mě už nenapadá co.

Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:17 | Nahoru | #7
no jestli mas stary tesneni pod palici lepeny silikonem tak potezprdel

Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:19 | Nahoru | #8
no jinak bych zacal tim ze svicky prohodim, pak prohodim civky pokud to jde.

edit: zkousel si to projet? me se sice na karbecu stalo ze to jelo na tri a kdyz se trochu ohrala tak nad 5000 se chytal i ctvrtej valec a svicka se procistila a makala jeste dal

co si mel presne rozebrany? nedal si rozvody o 180°(360°) jinak? ventilovy vule si kontroloval po slozeni?

Naposledy editováno 08.07.2013 15:25:07

Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:29 | Nahoru | #9
Tak ona sada těsnění na busu vyjde na nějakých 7 tisíc,tak sem to s tim těsněním risknul. Ventily sou udělaný nanovo, rozvody sou antidebilní. Tu motorku sem dělal xkrát ale s tohodle sem fakt celkem na nervy.

Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:36 | Nahoru | #10
nechtej me rozesmat, tesneni pod palici za 1815kč na partsdepot, na wemoto podobne. na wemoto maji tesneni pod viko spojky + altiku za 273+122kč.

2 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:40 | Nahoru | #11
Ano zvlášť to vyjde levnějc, já měl na mysli sadu, na PD sem se už koukal, ale 1800 je momentálně už velká rana po tom co sem do toho za poslední dva měsíce nasypal.Ale jestli to nebude svičkama nebo civkou tak mi asi nic jinýho nezbyde

(reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:44 | Nahoru | #12

Miky1300 píše: Pro každou svíčku je zvlášť cívka takže tuhle možnost mužu vyloučit. Teď sem dostal tip, fouklý těsnění pod hlavou mezi druhým a třetím válcem, ale to se mi nezdá.Je tam sice starý těsnění ale z obou stran vzaný červeným tmelem, takže by to mělo těsnit.



Jo tak pokud mažeš těsnění pod hlavou silikonem, tak to musíš být opravdu machr.

(reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 15:57 | Nahoru | #13
Miky1300> Teda cpát silikon pod hlavu to je barbařina tam kolikrát jde o desetiny ne-li setiny milimetru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 16:47 | Nahoru | #14
Miky1300> na co celou sadu? k nicemu... jako mit sundanou hlavu a kvuli tomu ze do dalsi vyplaty to nepocka lepit tesneni pod hlavou silikonem to je fakt libovka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 17:08 | Nahoru | #15
milion>

Beztak má namysli víko ventilů a ne hlavu...alespoň doufám teda

No jinak prohodit svíčky, popř. kabely, potom cívky a pak se uvidí, mno...

1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

Skvělá odpověď, děkuji! 8.7.2013 v 17:24 | Nahoru | #16
Miky1300> zkusil bych změřit kompresi na všech válcích.Zkontroloval bych karburátory.Jako další bych zkusil přehodit cívku,VN kablík,fajfku,svíčku z funkčního válce na nefunkční a zkontroloval jestli jde do motoru směs benzínu a vzduchu(mokrá svíčka).Pokud by se nic nezměnilo,kouknul bych na snímače polohy kliky (pokud má více než jeden).Jako další bych měřil osciloskopem napětí jak na primární straně,tak na sekundární straně cívky.V tomhle stádiu by to vypadalo na špatnou jednotku -proměřit výstupy.

(reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 17:26 | Nahoru | #17
fantomas> Konečně rozumná odpověď děkuju

1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

8.7.2013 v 17:28 | Nahoru | #18
A ano chápu že cpát silikon pod hlavu je prasárna, ale momentálně nejsou možnosti. Posledně sem to tak taky udělal a fungovalo to bez chyby. Těsnění tam samozřejmě přijde nový, ale až budou další prachy. S tak velkou opravou sme nepočítali,proto tohle prozatimní řešení.

(reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 17:28 | Nahoru | #19
Bobulus> Víko ventilů má svoje spec. gumový těsnění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 17:51 | Nahoru | #20

Miky1300 píše: A ano chápu že cpát silikon pod hlavu je prasárna, ale momentálně nejsou možnosti. Posledně sem to tak taky udělal a fungovalo to bez chyby. Těsnění tam samozřejmě přijde nový, ale až budou další prachy. S tak velkou opravou sme nepočítali,proto tohle prozatimní řešení.



no jestli ti to za to stoji zase sundavat komplet hlavu, tak proc ne. az se ti nacucne ten tvuj vymacknutej silikon do olejovyho kanalu a pricpe to tam tak tu pak nebrec

Naposledy editováno 08.07.2013 17:51:47

Nejdou dva válce

8.7.2013 v 18:03 | Nahoru | #21
Pokud ti všechny cívky hází jiskru, všechny vstřiky dávkují palivo nezbývá než změřit kompresní tlaky.
Nebo to odvézt do servisu dříve než pokusama něco zničíš. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 18:04 | Nahoru | #22
milion> jo pod to se taky podepisuju obecně všude kam se dává silikon já ho třeba dával když sem půlil motor kuli převodovce (je to i v manuálu,nebot tam žádný těsnění neni) tak ale jen trochu pomazat aby,až se protlačí okolo tak pak to napadá kam nemá a je vykydáno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 18:16 | Nahoru | #23
Packyn> však je tam jen nepatrnej film aby se vymezily vymčkané místa na těsnění. Zas takový prase nejsem

(reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 19:12 | Nahoru | #24
Miky1300> Nu dobrá tak dej pak vědět jak to maká až přijdeš na současnou závadu

1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

8.7.2013 v 20:35 | Nahoru | #25
no k silikonu na starem tesneni pod hlavou se vyjadrovat nebudu, kazdopadne uz sem zazil nefunkcni civku pod tlakem. Venku haze jiskru a ve valci ani prd.
to zjistis tak ,ze je prohodis a uvidis. Prohodil bych aji kabely a civky, tim si vyloucis dalsi veci. Co ti doporucim tak je to ,ze kdyz se s necim takhle clovek sere a laboruje, tak je vhodne si psat co uz delal a jak to dopadlo. Protoze za chvili z toho mas hlavu jak balon a budes chodit dokola kvuli jedne kokotine co si myslis ,ze si udelal a ono si ji zapomel udelat.
Hodne stesti. Pokud to bude tim fouklym tesnenim se silikonem tak se aji zasmeju :D
Dotahnul si tu kebuli momentakem ?

1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

8.7.2013 v 22:43 | Nahoru | #26
neporadim, neb vše co mě napadlo, už se tu napsalo, ale značim si to, protože mě zajímá, jak to dopadne...

1 reakcí na tento příspěvek Nejdou dva válce

8.7.2013 v 22:45 | Nahoru | #27
Jestli to začalo dělat po rozborce tak je něco špatně při skládání, vsadil bych na špatně seřízený ventily. Nebo něco padlo do sání a zablokovalo ventil otevřenej, nebo zapomenutej a nasátej hadr.. Změř tu kompresi. Těsněním to nebude, i kdyby bylo fouklý tak musí chytnout všechny válce, na to aby dva válce nejely by mezi nima musel kus chybět.

(reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 23:45 | Nahoru | #28
cuir> No jestli to bude těsnění tak se rozběhnu proti zdi:) Samo, kompletně všechno je dotahovaný momenťákem

(reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 23:46 | Nahoru | #29
kodl77> ventily sem kontroloval před nasazením třikrát, protože se dávaly některý nový, takže na všech se dělaly i podložky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

8.7.2013 v 23:47 | Nahoru | #30
mari> no mari, mě to taky docela zajímá. Po takové maturitě s motorem se zaseknout na tomhle, to je hodně nahovno.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist