globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výkon popř. jeho štelování
28.6.2013 v 12:23
Zdarec pánové, zatím relativně krátkou dobu jezdím na svém xt 600 Z, 2RW. rok v. 1989.
Až na pár vyjímek vše v pohodě, ale trápí mě jedna věc. Za zlatý prase z něj nedostanu víc jak 120km/h. Prakticky o nic nejde, neboť na to moje ježděníčko to stačí, ale když je potřeba někde přidat tak to nejde. Nenapadá někoho něco? Vzduch filtr vyměněn.

Výkon popř. jeho štelování

28.6.2013 v 12:39 | Nahoru | #1
Mas origo retezovy kolecko a rozetu ? Kamarad ju ma udelanou do pomala, takze presun snim nekam je pak dost nudou. Ale v terenu to je znat.

1 reakcí na tento příspěvek Výkon popř. jeho štelování

28.6.2013 v 13:34 | Nahoru | #2
Nevim kolik je origo, ale já to neměnil. Navíc se ani nezvedne což by s velkou rozetou neměl bejt problém.

1 reakcí na tento příspěvek Výkon popř. jeho štelování

28.6.2013 v 14:00 | Nahoru | #3
...

Naposledy editováno 28.06.2013 14:10:37

(reakce na) Výkon popř. jeho štelování

28.6.2013 v 14:14 | Nahoru | #4
Vopicacek> ze by 120 koni ? doslovne konskych sil ?

Ale tady nejsme mezi konskymi handliri pane Duchacku. "Ale to je HP HP HP" , ale vona chape

(reakce na) Výkon popř. jeho štelování

28.6.2013 v 14:17 | Nahoru | #5
filoUs112> NO mohl to menit , ten od koho si koupil.

Výkon popř. jeho štelování

28.6.2013 v 15:23 | Nahoru | #6
Ano, to vskutku mohl. Nicméně nevyměnil na tom ani prasklou žárovku, natož retězovku.
Kouknu někde do lejster a spočítám zuby, ale řekl bych že tam je origo. Myslel jsem si, jestli ji třeba nemam nějak škrcenou. Drív se dávaly mezi karbec a hlavu nějaký kroužky (kteruý tam nemám) nebo přicpával výfuk a to taky nemám . Napadlo mě jestli nemám nějak špatně seřízen karbec

Výkon popř. jeho štelování

28.6.2013 v 15:28 | Nahoru | #7
A jak se to projevuje ze to vic nejede na kolika otackach si na 120 kmh ?

Výkon popř. jeho štelování

28.6.2013 v 17:24 | Nahoru | #8
Tak ono XTčko moc rychle nikdy nejelo a nikdy nepojede mě podle tachometru Xtčko taky jelo jen 120 až když jsem jela na motosraz s jinýma motorkářema tak mi povídali co kecám že mi to víc jak 120 nejede - prej jsme jeli velkou část cesty 140 (po dálnici)a stačila jsem (každopádně s větrem v zádech a zalehlá ) takže třeba ti jen neukazuje tachometr
Jinak převod koleček je myslím 15 x 45

1 reakcí na tento příspěvek Výkon popř. jeho štelování

28.6.2013 v 17:59 | Nahoru | #9
Při brouzdání po netu jsem četl, že dá okolo 150. Navíc v TP píšou maximálku 146 a u všech strojů co mám jsem hodnotu co je v TP vždy přejel . Prostě se mi zdá 120 na tenhle stroj málo.
Projevuje se to tak, že nemám to srdce jí trápit a musím ubrat KDyž jsem to před chvilkou zkoušel, tak jsem na 110 řadil za 5 přidala na 125 a konec, motor řve až mi krvácí srdce.
Otáčky motoru nevím, neboť jsem ještě nevyměnil náhon od otáčkoměru...

Dřív jsem mel Jawku s podobným problémem, jela mi jen 80, nechal jsem poladit předstih a karbec a jela 130 levou zadní.

(reakce na) Výkon popř. jeho štelování

30.6.2013 v 18:05 | Nahoru | #10
filoUs112> To se nemas ceho chytit pokud nevis otacky. Dej dohromady otackomer a pak to pomer s nekym kdo ma stejnou motorku.

Výkon popř. jeho štelování

14.9.2013 v 10:41 | Nahoru | #11
Spočítej zuby na sekundárním převodu a zkontroluj to s originálem. Dále si zkalibruj rychloměr, buď jízdou vedle někoho jinýho, nebo třeba podle GPS... Pak můžeme poradit dál

Výkon popř. jeho štelování

14.9.2013 v 11:06 | Nahoru | #12
Zkus mrknout na membránu na sekundárním karburátoru. Za ty roky už bývaj steřelý a občas prasknou. Těch 120 by odpovídalo.

Výkon popř. jeho štelování

12.11.2020 v 08:45 | Nahoru | #13
Zdravim, mám stejný problém. Tenerka typ 1VJ (1987). V papírech má 34kw. Jakmile tam padne pětka, tak motor má co dělat, aby vytáhl aspoň 120 za hodinu. Při stovce točí 4500, při 120 okolo 5000 a dál se jí už nechce. Z hodně prudkýho kopce jsem jí rozmotal až na nějakých 145 ale jinak to neudrží ani náhodou. Při tom dle informací by měla dát i víc. Mašina krom toho šlape jak hodinky, startuje na škrtnutí, do otáček normálně jde, nekouří, neškytá, nestřílí, spotřeba v cajku. Mám nový vyfuk marving edr, se kterym jsem trošku šteloval i směs (najeto asi 1500km). Docela by mě zajímalo, co by se s tím dalo dělat. Samozřejmě mě nezajímají žádný divočárny na dálnici okolo 160kmh na trase Praha-Brno ale spíš mi jde o předjíždění na cestách apod.

1 reakcí na tento příspěvek Výkon popř. jeho štelování

12.11.2020 v 11:06 | Nahoru | #14
koukni se na tu membranu v sekundarnim krburatoru , muže být prasklá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon popř. jeho štelování

12.11.2020 v 15:42 | Nahoru | #15

zdenysrx6 píše: koukni se na tu membranu v sekundarnim krburatoru , muže být prasklá



myslim ze rv 87 zadnou membranu nema. Jestli si dobre pamatuju tak je tam takovej valecek co se zveda potlakem a vetsinou to bejva zarezly.

(reakce na) Výkon popř. jeho štelování

12.11.2020 v 16:12 | Nahoru | #16
gugo> Podle schématu, který jsem našel na partsdepot tam jedna malá membrána je ale na tom hlavním karburátoru. V tom sekundárnim to vypadá asi opravdu na nějakej ten váleček. Tak to zkusim omrknout. Díky

Naposledy editováno 13.11.2020 06:51:06

Výkon popř. jeho štelování

13.11.2020 v 10:54 | Nahoru | #17
aha , aspon vim z jakýho roku je ten karbec , v mojí 86 je ještě membrana a taky byla praskla když sem to koupil , zaboha to nešlo přes 110

Výkon popř. jeho štelování

14.11.2020 v 19:44 | Nahoru | #18
Oukej, tak ten váleček je klasický šoupátko (zarezlý není a běhá normálně), který se ale zvedá tou membránou, jak se pod ní nažene tlak. Jedna věc je ta, že ta membrána vypadá už dost vypleskaně, ale neni prasklá. Nicméně neuškodí vyměnit. Hlavní problém budou spíš příruby mezi hlavou a karburátorem. Ta guma na nich se úplně oddělila od toho hliníku a karbec šel dolů bez povolení jedinýho šroubu. Tudíš to muselo prostě tahat faleš. Ale díky za pomoc chlapi.

Naposledy editováno 14.11.2020 19:44:38

Výkon popř. jeho štelování

15.12.2020 v 08:29 | Nahoru | #19
2RW model byl pro Svycary ne? Tech veci na vymenu je tam vic, alespon na 3DS, kterou jsem predelal na 3AJ. Doporucuji tu 2RW predelat na 1VJ.

@Blažkowicz - nech si vycistit karbce v ultrazvuku, rozeber a zjisti jake dily jsou vadne (asi gumove casti). Pak zjisti jestli ti nesaje falesny vzduch okolo prirub.

Naposledy editováno 16.12.2020 08:18:42

1 reakcí na tento příspěvek Výkon popř. jeho štelování

29.3.2021 v 10:05 | Nahoru | #20
Zdravíčko pánové, tak jsem tu zas. Přes zimu vyměněny příruby karburátoru. Karbec komplet rozebrán a vyčištěn. Snad došlo k lehkému zlepšení ale situace je víceméně stale stejná, jako jsem zde psal dříve. Na rovině 120-130, z kopce 140 ale techničákových 148 jsem nedostal a hospodských 160, jak někteří lidé píšou , mi přijde absolutně nereálný. Od stovky ty otáčky stoupají dost zoufale. Přitom spodek tam je ale výkonová špička chybí. Je možný, že nastal čas na nějakou tu generálku po letech služby??

Naposledy editováno 29.03.2021 10:06:32

Výkon popř. jeho štelování

30.3.2021 v 08:09 | Nahoru | #21
Jake mas primarni a sekundarni kolecko? Jakou mas kompresy? Mel jsi sundanou hlavu jestli ti to neutika pres ventily?

1 reakcí na tento příspěvek Výkon popř. jeho štelování

31.3.2021 v 08:48 | Nahoru | #22
To vážně šestistovka jede tak málo?

(reakce na) Výkon popř. jeho štelování

31.3.2021 v 08:51 | Nahoru | #23
mito7> No fakt, me treba okruhovka jede taky cca 130 max ... 450ka neco pres 50koni

1 reakcí na tento příspěvek Výkon popř. jeho štelování

1.4.2021 v 09:24 | Nahoru | #24
Mé EV na kterém jezdí dcera umí 120 na trojku. Není to 7-mi kvalt, jen 6.

(reakce na) Výkon popř. jeho štelování

1.4.2021 v 09:37 | Nahoru | #25
mito7> To vis 125 je jinej divočák
Jen tam ta 450 bude mit tech 120 za poloviční cas je to ctyrkvalt

1 reakcí na tento příspěvek Výkon popř. jeho štelování

1.4.2021 v 14:19 | Nahoru | #26
A na čtyřku už tě předjede? To dá přes 140km/hod.

(reakce na) Výkon popř. jeho štelování

1.4.2021 v 16:06 | Nahoru | #27
mito7> to je jasny, muze mi to prijet ukazat treba do vysokeho myta.

ono to bylo rejpnuti, resit u endura jakou ma maximalku, prestoze je to 600ccm? proc, ta motorka je stavena na neco jineho nez kapotovana dvaca…

ono to XT pojede 120 po poli, to mito se po prejeti pangejtu rozpadne na atomy

(reakce na) Výkon popř. jeho štelování

2.4.2021 v 15:14 | Nahoru | #28
Blažkowicz> taky bych řek nízká komprese , změřit tlaky a uvidíš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přední kolo-setkal se z tím někdo Yamaha XT 600Z Raptile 4 7.4.2024 v 15:13 Raptile
TCT/TET [1, 2] Yamaha XT 600Z Trumen28 32 13.2.2024 v 15:17 MedWed
Yamaha xt 600z tenere nejde do otáček Yamaha XT 600Z Trumen28 4 8.10.2023 v 12:29 Trumen28
Yamaha xt 600z tenere dobíjení Yamaha XT 600Z Trumen28 7 26.9.2023 v 09:29 Jenik789
Yamaha XT 600 Z 1984 jaký průměr na... Yamaha XT 600Z Luka09 1 14.6.2023 v 16:47 ja1


TOPlist