globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: spadl jsem jak idiot
musím se s váma podělit o svůj včerejší trapas, ale zajímá mě hlavně proč se mi to stalo.
Přijel jsem domů a vzpoměl jsem si, že jsem zapoměl vyzvednout manželku z práce. Měl jsem tričko a trenky, do práce je to pár km, tak jsem jen obul tenisky a vyrazil jsem. Najednou se mi zdálo že zvuk motoru je takovej ostrej, občas vynechal válec a trochu to škublo. Na první křižovatce to chcíplo, smrděl benzín a volnoběh vůbec nedržel. Nastartoval jsem jen s trochu otevřeným plynem, zvuk jak traktor s děravým komínem. Bez plynu ani neškytla, jen blikalo FI.
Dorazil jsem na místo srazu a odbočoval jsem ze silnice doprava do pravého úhlu na parkoviště, jel jsem na jedničku, hodil jsem nohu pod řadičku že tam kopnu neutrál, v té chvíli mě to najednou chcíplo, a teď nevím proč se to stalo, ale najednou jsem se válel na pravým boku.
Je možný že se seklo zadní kolo a v tom malým náklonu to ustřelilo? Taky mi připadlo, že se mi nějak zkřížili řidítka nebo co. Motorku jsem jen položil, nikam se neodšoupala, zůstala na štěstí na jednom místě.

Ale:
1) Po tom co jsem ji zvedl už šla nastartovat normálně - nechápu. Domů jela normálně, zkusím radši vyměnit svíčky, ale proč se objevil ten problém se škubáním netuším.
2) spadla na brzdovej pedál kterej se bohužel ulomil, tak se chci zeptat, kde ho v Brně zavařit, novej na Partsdepot stojí přes 2 litry, to se mi zdá dost ale jinde jsem ho nenašel.
Mám SV1000, nemohl bych použít pedál z 650?
3) Při pádu jsem stačil seskočit, ale jak jsem měl tenisku pod řadičkou, tak jsem ji tím vytrhnutím dostal do polohy že trčela kolmo nahoru. Šla sice vrátit zpět, ale nevím jestli jsem něco neulomil, nějakej trn, nebo jestli se neprotočila na ose, protože se mi pak při řazení zdálo, jako by byla posazená cca o centimetr víš (možná se mi to jen zdálo, protože jsem zároveň roztrhl tenisku na nártu, tak jsem pak řadil prakticky bosou nohou)

no a jak to bývá samozřejmě že tam postávala hromada lidí, samozřejmě že jsem se svalil před auto ženské, která chtěla vyjet z parkoviště a dávala mi přednost, všichni se na mě dívali jak na idiota, včetně manželky, která se ke mě nejdřív vůbec nehlásila, a přišla teprve až se davy rozešly.
A dík klukovi na skůtru, kterej u mě zastavil a zeptal jsem jestli jsem v pořádku, i když vzhledem k okolnostem se asi neptal ani tak na stav mého těla jako spíš ducha...

17.6.2013 v 10:42 | Nahoru | #121
...já zažil taky "jeden veselý příběh z natáčení" . Jednou, ještě ze šestkou jsem přijel tankovat k pumpě, jenom tak v kraťáskách. Zastavím u stojanu sundám helmu, otvírám nádrž a snažím se naklonit na pravou stranu pro pistoli. Nějak jsem nemohl došáhnout. Natáhnu se dál a v tom jsem se dotknul holým lýtkem vejfucku, málem jsem si cvrknul. Bylo slyšet jak to zasyčelo. Dělám velmi tvrdýho, nehnu ani brvou. Natankoval jsem, šel zaplatit a dělal jako by se vůbec nic nestalo. Na nohu jsem se ani nepodíval. Natáhnu helmu, nastartuju, odjíždím. Jenom jsem vyjel na hlavní, začal jsem hoodně nahlas píč...t, kur....t, abych si ulevil. Jizva tam už zůstane

17.6.2013 v 12:00 | Nahoru | #122
supra-r6> Hlavně že si byl fakt drsnej Co člověk neudělá aby nebyl za blba Podkladní si myslela jak si hustokrutej když cítila to spálený maso

17.6.2013 v 13:33 | Nahoru | #123
Musím se taky pochlubit svými ,,chlapáckými držkopády". Poprvé nebylo třeba se ani rozjíždět: Někdy v sedmnácti jsem si pořídil Jawu 640, celej hrdej a nadšenej jsem jí chodil obdivovat do garáže snad každejch 5 minut. Stála na bočním stojánku, takže dost nakloněná na levobok. Tu se mi něco nezdálo na pravým boku na stupačce a přehnul jsem se přes sedačku, že to jako opravím. Nemohl jsem na to došáhnout, tak jsem si, opřen o sedačku břichem motorku narovnal, ale jak jsem byl tenkrát lehkej, třiapůla se překlopila doprava i semnou a opřela se o zeď, zatímco jsem já zůstal zaklíněnej a skříplej hlavou dolů a nohama vzhůru vedle ní Nakonec se mi povedlo se protáhnout ven, jinak bych asi radši v garáži umřel hlady, než volal o pomoc

Druhou pěknou držku a vlastně i poslední jsem hodil, když se mi za jízdy nevrátila brzdová destička a čím víc jsem tahal za plyn, tím víc se vlivem zařátí snažilo přední kolo zastavit. Když už to jelo jen na jedničku a cca. 10km/h, rozhodl jsem se zastavit na prašném kraji silnice a zkontrolovat, co se vlastně děje. Co udělá plná brzda na předním kole a plnej plyn na zadním kole na štěrku nemusím dál rozvádět

17.6.2013 v 18:23 | Nahoru | #124

17.6.2013 v 19:34 | Nahoru | #125
Kamarád se vrtal v kontaktech a čistil je sprejem a nedal to dobře dohromady. Takže se vlastně vibracemi aktivoval chcípák. Moc nechybělo a dovezl jsem mu to v bedně. Takže vím, jak jsi si připadal s těmi kolemjdoucími.

17.6.2013 v 20:12 | Nahoru | #126

Marex píše: Kámoš si koupil jetýho velkýho Horneta a dal mi ho do ruk, abych otestil, jestli je O.K. Když jsem se rozjel a dal tomu napít, bloklo se mi zadní kolo a já jsem popojel rozkrokem až na budíky. Slajd jako prase. Ustál jsem to jen náhodou. Na budíkách blikal nějaký nesmysl a cestou zpátky repríza.

dobré, a to nejde udržet rukama? takový výmrd to by mě ani ve snu nenapadlo no hlavně žes to ustál,

Naposledy editováno 17.06.2013 20:19:17

17.6.2013 v 20:48 | Nahoru | #127
Jenick> ty vole taky dobrý

17.6.2013 v 23:44 | Nahoru | #128
AHOJ
Já,asi týden potom co jsem koupil motorku, zůstal zaklíněný v drátěném plotě. Přihodilo se to tak, že jsem se vlastně teprve učil jezdit a v mírné zatáčce jsem chtěl přibrzdit předek. Místo toho se mě ale podařilo přidat plný a přeletěl jsem škarpu a narazil do plotu u baráku. Měl jsem štěstí , protože jeden sloupek byl trochu volnější a pustil mě tam jak do sítě. Jenomže já ležel na boku a nemohl se odsud dostat. Nejlepší na tom bylo, že kousek od místa pádu seděla na lavičce asi osmdesátiletá paní a nebyla schopná ani slova jak se lekla. Bylo to v létě a celkem horko. No a já v kožené bundě, mokrý jak prase tam ležel jak chcíplina. Paní se mě zeptala jestli se mě nic nestalo. No a já, jak jsem byl na sebe nasraný tak jsem té chudince ani neodpověděl. A přitom to byl jejich plot. Nakonec jsem vylezl, omluvil se a chtěl zaplatit škodu. Paní jen mávla rukou a říkala že je ráda že jsem se nezabil.

18.6.2013 v 00:58 | Nahoru | #129

Hroch_cz píše: Mimochodem, ještě jsem si při čtení těch skvělých příspěvků vzpomněl na toho mameluka, co před pár lety přistál na tlamě na náměstí Kříženeckých na Barrandově. Tehdy se tam konala nějaká akce za to, aby se motorkáři chovali bezpečně. Ani neměl na hlavě blembák, debil. Pro popularitu motorkářů mezi zbytkem populace udělal tehdy opravdu hodně

18.6.2013 v 07:44 | Nahoru | #130

BladeRider píše: No aspoň něco udělal Ty radši mlč ty jsi jinej Gang když řešíš co si nějakej gaučák myslí prodej motorku protože ty jsi ten co dělá tu ostudu. běž si radši vyměnit plenku vyčurat a spát

No to toho udělal. Přifrčet před televizní kameru a rozbít si držku, to je opravdu hustokrutej střelec. A Ty budeš asi druhej, jak to tak pozoruju. Motorku si s dovolením nechám a Ty se do mne neser, hlávko zelná.

18.6.2013 v 08:54 | Nahoru | #131

Yura píše: to je dobrý, největší ocas sem já
zapomenutej kotoučák na předku - a řach sem sebou před restaurační zahrádkou plnou lidí

..u hradu, lidí jak na Václaváku. Oblíkám rukavice, sedám, za jedna, spojka záběr, půl metru rozjezd a katapult na řidítka Ku.r.va, kloubák v zadním kole! Od té doby zamykám předek a volepil jsem zamek reflexní žlutou páskou.. Jo a taky běžně rozjíždím s opatrností, jako bych čekal onen katapult. Naštěstí to bylo s XJ900, Varadero bych neustál

18.6.2013 v 10:04 | Nahoru | #132
O zastavení motorky v náklonu a následném žuchnutí na bok taky cosi vím...
Kdysi jsem viděl na akci ve Slušovicích chlapíka, který zapoměl, že má v kole U zámek a seknul sebou na bok, tak jsem řehtal jaká je to trubka! Ještě tu samou sezonu se mi to povedlo taky....na dnech Yamahy na brněnském okruhu!! Mraky lidí...padl jsem jak podťatý strom Tak jsem byl taky za jelito. Takže buď v klidu,je nás víc! Pěkné na tom je, že se si z toho umíme udělat prču a zasmát se tomu.

Naposledy editováno 18.06.2013 12:45:53

18.6.2013 v 10:55 | Nahoru | #133
Z toho si nic nedělej, stalo se koukám každýmu čtvrtýmu, já pro změnu před pár lety odbočoval na světlech, pouštěl lidi na přechodu a když jsem zastavil, tak jsem jaksi zapomněl sundat aspoň jednu nohu ze stupačky, prostě jsem je obě nechal na nich, a svalil se přímo na bok.
První vyjížďka na vetší moto - GS500E, ještě jsem ani neměl papíry, centrum Prahy. Samozřejmě jsem přitom ulomil fajfku na válci a sežeň ji v neděli dopoledne v létě...

18.6.2013 v 12:52 | Nahoru | #134

Asi myslíš No feara - http://www.motorkari.cz/profil/?uid=4727

18.6.2013 v 13:25 | Nahoru | #135

... napred jsem byl tvrdak a necelou hodku jsem se snazil sam, pak jsem prestal citit nohu, zacalo se mi chtit chcat, po chvili i srat....

... no napred jsem o pomoc volal, pravda, jen tak zlehka a decentne. Ovsem za chvili uz jsem tam jecel jak zavalenej hornik....

Mel jsem kliku, prijel naproti do garaze starsi typek s pani a ti ze me tu namahu spolecne sundali. Takze se to v okoli ani nijak nerozmazavalo.

Naposledy editováno 18.06.2013 13:56:07

18.6.2013 v 13:29 | Nahoru | #136
Hehe, já spad jak idiot uprostřed křižovatky, na velké mašině pár set kilometrů, odbočuju v malé rychlosti doleva, lekl jsem se přijíždějícího auta, prudká brzda a už jsem ležel
Největší trauma bylo, že jí nezvednu, naštěstí jsem v tý naštvanosti mobilizoval síly jako superman a zvedl jí.

18.6.2013 v 13:39 | Nahoru | #137

šmudla píše: Asi myslíš No feara - http://www.motorkar...il/?uid=4727 [/quote]
kretén ty vole..... U mě tim nijak neklesnul kdo nic nedělá nic nezkazí
Motorkáři si hráli na svatoušky a jeden se vysekal
mě spíš pobavilo to druhý video jak řeší co kdo píše v diskuzi

18.6.2013 v 13:43 | Nahoru | #138
Bubak-z-Nemecka> Tak to buď rád, že jsi neměl nic zlomenýho, já takové štěstí neměl, když jsem spadl sice na jedničku téměř v nulové rychlosti, ale zůstala mi noha pod motkou.No až jsem se vyprostil, tak jsem viděl, že mám kotník na druhou stranu.

18.6.2013 v 14:44 | Nahoru | #139
Ahoj,mě se to stalo v neděli to samé.Jela jsem v malé rychlosti do zatáčky a pak už jen obrubník a já vysela na zábradlí.Urvala jsem spojku a blinkr a plasty taky nic,moc,ale beru to jako zkušenost. sice se za to stydím,ale,když se to děje i chlapům,hned jsem klidnější.Hlavně,že se nestalo nic vážného motce

18.6.2013 v 15:43 | Nahoru | #140

Lucciferka píše:
Tak to mi těžce připomíná mě napodruhé u benzinky :P s mojí Sůzou Intruder 600 jsem zastavila u stojanu na Shellce, začala naklánět mášu na stojánek a ejhle, on tak jaksi nebyl :D no naštěstí jsem to vychytala a kopla ho tam na poslední chvíli. Kluci co přijeli vedle se na mě uculovali - no jo ženská :D a pak jsem natankovala a řekla si - joo teď si pěkně odjedu ať kluci ví že nejsem žádný béčko, no a samozřejmě jsem se chtěla rozjet, málo plynu a rychlá spojka a chcíp :D no brzdila jsem i očima a rudá jsem byla až na zadku když jsem slyšela ten komentář - no jo ženská - nahlas za sebou

s toho si nic nedělej kluci jsou samí komentář ale píchat by tě chtěli všecí

18.6.2013 v 19:46 | Nahoru | #141
Tak me se taky stalo ze odbocuju od stopky naklopenej mam tam dvojku a chciploto protoze sem jel moc pomalicku. Hned jsem letel nabok nastesti jsem se stihl zaprit a dostal herdu od nadrze do rozkroku.....sice sem asi bezdetnej ale usetril sem si trapas a velkou ztratu penez ;)

Naposledy editováno 18.06.2013 19:47:44

19.6.2013 v 11:43 | Nahoru | #142
Tak se taky podělím Jednou, ještě v lednu když mrzlo ale už byly suché silnice, mě nenapadlo nic jinýho než se jít projet tak fajn, po městě pohoda, tak že zajedu za město a sjedu si nějakou tu polňačku. Tak si jedu a za městem je průjezd pod mostem, bylo tam trošku vlhko tak že pojedu opatrně, tak si jedu a za mostem mi z ničeho nic ujelo zadní kolo tak rychle že jsem se válel ani nevím jak Tak jsem to nasranej zvedl, mašinu taky, samozřejmě bylo odřený koleno výfuku jelikož to spadlo na to a roztrženej grip, tak se vztekem jsem se otočil že pojedu dom a pod tím mostem jsem jel ještě opatrnějš. No a co se nestalo, samozřejmě zase pod mostem projedu a zase ležím na zemi, teď pro jistotu na druhou stranu to už jsem byl fakt vzteky bez sebe, co to jsem za debila v takovým počasí jet na mašině ven aby toho nebylo málo tak při tom druhým pádu za mnou jely asi 3 auta, radči nechci vědět co si o mě říkali Myslím že spadnout dvakrát na jednom místě se povede jen mě

19.6.2013 v 12:19 | Nahoru | #143

cita29 píše: Myslím že spadnout dvakrát na jednom místě se povede jen mě

Ne, taky se mi to stalo, na kolejích...

aifel202 píše: Kochám se krajinou, udržujem plynulé tempo, když tu zatáčka za zatáčkou a já si nevšim, že to kolega předemnou zavřel ......píííísk, pííísk, zlekl jsem se a podržel brzdu a hodil ukázkovou tlamu

Tohle taky znám...

KubaLC8 píše: to je celkem normalni, me se to stava i kdyz motor je v pohode, proste velkoobjemovej dvouhrnek, kdyz neni konstelace hvezd naklonena, tak v nizkejch otackach se proste zastavi a nez stacis sahnout po spojce lezis

I tohle...

Naposledy editováno 19.06.2013 12:42:12

19.6.2013 v 18:00 | Nahoru | #144

Bubak-z-Nemecka píše: ... ja mam taky peknou garazovou. Kdyz jsem pred lety renovoval 275-tikilovy iXeSo (Yamaha XS 750 2D) ze 77myho, tak jsem ho mel nakloneny na centralu na sebe. Cosi jsem kutil na druhy strane na motoru. Jak jsme se natahoval, tak mi na umasteny podlaze ustrelily cvicky, pad jsem na prdel na zem zadama oprenej o zed. Jedna noha mi zajela pod motor, druha podel zdi. V pudu sebezachovy jsem pochopitelne pripazil, abych zmirnil pad na prdel. Jenze tim jsem pustil motorku. V ten moment na me padla a prispendlila me tam jak motyla ve sbirce. jedna noha pod motorkou, druha do praku podel zdi, motorka lezela na me trochu oprena o zed riditkem, stupacka zapichla v pupku a ruce v podstate za zadama.

Jsi lepší. Na tohle nemám. Fakt jsem se posmál.

19.6.2013 v 21:04 | Nahoru | #145
CZepelin> Pokud se nepo.. něco jiného, tak NE, řadička s tím nemůže mít nic společného. Převodový poměr jednotlivých stupňů v převodovce ti to fakt nezměnilo, počet rychlostních stuňů taky ne , snímač otáček, ani rychlosti na řadičce není, ale duše motorkáře je pocitově dost náchylná, takže na 99 % bych příčinu viděl v hlavě a její reakci na pád před obecenstvem.
A to přejde..

20.6.2013 v 07:48 | Nahoru | #146
Mně se povedla taky pěkná krpa, byli sme s kamošem na okruhu podívat se na volny jízdy, zastavili sme na hoře na ce-čku na parkovištu za plotem, po chvilce okukování sme se rozhodli že pojedeme dál, tak sem to naháknul začal vycouvávat do kopca. Kousek před nama stály u plotu dvě osumnáctky v proklatě krátkých sukních, tak sem se samozřejmě nedíval pod nohy ale snažil sem se zrengenovat i ten kousek látky co na roštenkách zbyl. No a protože 6-ka ninja se dokopca po zpátku a jěšte na štěrku dobře netlačí tak to odnesla páčka brzdy, blinkr a podřená kapota. Ponaučení vždycky čum tam kam máš

20.6.2013 v 07:59 | Nahoru | #147

Jarys471 píše: Proto jsi tak sprintoval u Obřího sudu k Jamirovi. Ty víš, jak se leží pod motkou.

K autorovi tohoto tématu: Buď v klidu, na ksichty kolem se vyser. Když nejde o život, jde o hovno.

Já mu tam taky letěl helfnout, jak kdybych věděl, že na zpáteční cestě z Potoka do Ovy budu taky potřebovat pomoc

25.6.2013 v 15:06 | Nahoru | #148

K.š.a.n.d.a píše: Jj... v profilu u zlute K6 nebo v deniku motorky kdyz jsem ho jeste psala.... mam myslim jeste fotku jak jsem to xx let zpatky slozila rovnou pred barákem ze stejneho duvodu. Nulova rychlost, náklon, riditka se smykly a sla jsem na bok. Padala jsem jako do vaty....naprosto ladne. Uz jsem nestihla vůbec nic. To si zazilo asi vic lidi

Ahoj, zajímavá dekorace před barákem :

6.7.2013 v 02:23 | Nahoru | #149
CHudak suza.

6.7.2013 v 07:04 | Nahoru | #150
Tak jsem se hned ráno pěkně zasmál.Nějaký trapas zažil snad každý.Důležití jsou však diváci. Taky jedno video,kde by se hlavní hrdina raději do země propadl.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01