Naposledy editováno 30.07.2013 15:03:30
2 reakcí na tento příspěvek poradíte do začátku? Honda Shadov 750 Spirit
VT1100 v žádné verzi neměla řetěz. Řetěz měli jen:
VT600C 88-08: plastový zadní blatník a kastlíky
VT750C 98-03: plastový přední blatník, kastlíky a kryt tachometru na nádrži.
VT750RS 10-12: jako VT750C 04-dosud, popis je níže
Kardan:
Starší modely 83-96/97 VT500C, VT700C, VT750C, VT800C, VT1100C
VT1100C/C2 97-08: pokud je nějaký plast, tak jen na kastlících u některých modelů
VT750C 04-dosud: na motoru kryty bočních krytů motoru, kryty víka hlavy válce, kastlíky a blatníky. Tam už je plastu opravdu dost.
Jediný problém který jsem s plastem zaznamenal byl na jedné VT750C 04-dosud, kdy byl lehce zdeformovaný jeden kryt víka hlavy válce.
Co se týče Snímatelných žebrovaných krytů válce, ty byly vždy kovové. Má to i své opodstatnění. Pokud už dojde k problému s chladící soustavou, žebra stačí za normální jízdy motor uchladit. Vím o čem mluvím, protože jsem měl proražený chladič a motka bez vody jela bez problémů vesele dál. Že nemám vodu jsem nevěděl, protože čidlo je ve vodě na vrchu chladící soustavy, takže pokud není voda, není co ukazovat, ale to je stejné jako u aut a je to na delší povídání, které sem ostatně nepatří.
Jinak VT750C je na začátek akorát. Dokonce jestli plánuješ jezdit se spolujezdcem, je pro spolujezdce o dost pohodlnější než VT1100C. To ti potvrdí každý baťůžek, co zkusil obě mašiny.
Vstřikovací čerpadlo je na VT750 tuším od roku 2010.
Jen jedna rada, kupuj a jezdi podle svého srdce a pak budeš spokojen.
Naposledy editováno 05.07.2013 15:10:26
Jerry_BnJ píše: Co se týče žebrovaných krytů válce, ty byly vždy kovové. Má to i své opodstatnění. Pokud už dojde k problému s chladící soustavou, žebra stačí za normální jízdy motor uchladit. Vím o čem mluvím, protože jsem měl proražený chladič a motka bez vody jela bez problémů vesele dál. Že nemám vodu jsem nevěděl, protože čidlo je ve vodě na vrchu palivové soustavy, takže pokud není voda, není co ukazovat, ale to je stejné jako u aut a je to na delší povídání, které sem ostatně nepatří.
Jerry, to je paráda, díky za futo zkušenost.
Jerry_BnJ píše: Jinak VT750C je na začátek akorát. Dokonce jestli plánuješ jezdit se spolujezdcem, je pro spolujezdce o dost pohodlnější než VT1100C. To ti potvrdí každý baťůžek, co zkusil obě mašiny.
Vstřikovací čerpadlo je na VT750 tuším od roku 2010.
Jen jedna rada, kupuj a jezdi podle svého srdce a pak budeš spokojen.
Jenom upřesním, že vstřikování je u Shadowky VT 750 už od roku 2007 včetně - mluvím o roku výroby, tedy nikoliv o tom, když si někdo na krámě u dealera koupí starší model {do r.v. 2006 včetně) třeba až v roce 2007 nebo 2008, a pak dle data první registrace uvedeného v TP se mylně domnívá, že má r.v. novějšího data.
Jednoznačným rozlišením je 10. znak VIN (číslice 7 a vyšší) a brzdový kotouč na pravé straně předního kola.
A samozřejmě absence sytiče a karburátoru, ale to už je nutno se sehnout a podívat zblízka...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Shadow Spirit VT750 [1 ... 6, 7] Honda VT 750C Shadow, Honda VT 750 Shadow Spirit | Dovi | 210 | Dnes v 08:32 HANOJ |
výfuk Honda VT 750 Shadow Spirit | peko11 | 9 | 31.3.2024 v 08:38 brnzi |
jaky olej do motoru a diferenciálu [1, 2] Honda VT 750 Shadow Spirit | venagsxr | 32 | 9.5.2022 v 08:18 Wingfr |
honda vt 750 shadow spirit výpadky ... Honda VT 750 Shadow Spirit | Kubajs999 | 2 | 22.9.2021 v 17:57 Yura |
Jaké mazivo do šneku náhonu čidla r... Honda VT 750DC Black Widow, Honda VT 750C Shadow, Ho... | iPospa | 10 | 30.12.2020 v 21:30 iPospa |