globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
31.5.2013 v 21:20
Zdravím přátelé. Dnes jsem měl opravdu pech. Při jízdě se mi vrazil do zadní pneu úlomek nějakého kovového prutu o průměru cca 1 cm. Můžete mi někdo poradit co s tím? Prut je zapíchnutý v pneumatice na které je najeto 3000 km v místě žlábku vzorku. Doprdele práce, počasí na nic a když člověk na chvíli vyrazí tak tohle. Myslíte, že to půjde opravit? Novou pneu se mi ooopravdu kupovat rozhodně nechce. RADU CO NEJDŘÍVE. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.

5.6.2013 v 07:37 | Nahoru | #1

Bubrak-ZX10R píše: Jde o to, ze nevis jak tam ten clovek knot dal a proto nemuzes urcit zda je problem v knotu nebo ve zpusobu jeho aplikace. Proto se Fish ptal kdo to instaloval, jestli ty.



ok mohli bychom se alepson shodnout na tom, ze aplikace (a nejen ta) knotu ma svoje zakonitosti a s tim spojena rizika. u hribku to prakticky absolutne odpada. co z toho vypliva? to uz asi nemusim dodavat, ne? :) panove, verte si cemu chcete, nicmene faktem zustava, ze lide, kteri pneumatiky delaji, vam knot poslou velkim obloukem do prdel* a neni to kvuli tomu, ze jim oprava hribkem prinese velkej balik penez do kapsy. kazdy si chce za svou praci rucit a proto se kola v poradnych servisech opravuji zasadne hribkem. muzeme se tu "hadat" porad dokola, nicmene to evidentne nema smysl. zkuseny clovek by nemel mit s aplikaci knotu problemy a mel by mu drzet, presto se obcas stane, ze netesni, nebo je vytrzeny. u hribku tohle z 99,99% odpada. co na tom chcete porad resit a vysvetlovat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.

5.6.2013 v 11:32 | Nahoru | #2

Eso_Rimmer píše: ok mohli bychom se alepson shodnout na tom, ze aplikace (a nejen ta) knotu ma svoje zakonitosti a s tim spojena rizika. u hribku to prakticky absolutne odpada. co z toho vypliva? to uz asi nemusim dodavat, ne? :) panove, verte si cemu chcete, nicmene faktem zustava, ze lide, kteri pneumatiky delaji, vam knot poslou velkim obloukem do prdel* a neni to kvuli tomu, ze jim oprava hribkem prinese velkej balik penez do kapsy. kazdy si chce za svou praci rucit a proto se kola v poradnych servisech opravuji zasadne hribkem. muzeme se tu "hadat" porad dokola, nicmene to evidentne nema smysl. zkuseny clovek by nemel mit s aplikaci knotu problemy a mel by mu drzet, presto se obcas stane, ze netesni, nebo je vytrzeny. u hribku tohle z 99,99% odpada. co na tom chcete porad resit a vysvetlovat?



Ano, aplikace knotu ma svoje zakonitosti, ale stejne ma zakonitosti i treba vymena oleje s filtrem. Uz bylo tolik pripadu, kdy se uvolnil filtr nebo vypustni sroub a ridic se v lepsim pripade vymlel bez zdravotnich nasledku. A svoje zakonitosti a rizika ma i samotna jizda na motorce, takze analogie je, ze tato rizika pri jizde v aute absolutne odpadaji.

Jasne, hribek na vyhodu, ze ma plochu uvnitr a ta brani tomu aby vyletel, coz je jeho + k eliminaci rizika. Nicmene opakuji, toto riziko u opravy knotem je mozna vetsi, ale v pripade spravne aplikace po mych zkusenostech porad velmi nizke. Navic pokud knot vyleti, tak se v pripade zadni pneumatiky nic nedeje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder OndrovoMotoStory 13 27.2.2024 v 17:08 1Gabo
rozvodový řetězy Suzuki M 800 Intruder tahgun 15 23.11.2022 v 11:39 Medved
Co se to stalo s cruisery Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki LC 1500 Intruder, Su... peta.mar 24 15.7.2022 v 05:02 Yura
Motor suzuki M 800 Suzuki M 800 Intruder Alg3na 2 13.6.2022 v 15:42 fatesmaker
Cukání a zhasnutí motoru Suzuki M 800 Intruder Qqww 2 2.5.2022 v 07:23 Qqww


TOPlist