globalmoto_kveten





Téma: Test MH gsxr 1000 K7
 
24.5.2013 v 11:28
Zdravim, nemáte někdo doma MotoHouse kde se testovala Suzuki GSXR 1000 K7? Popřípadně mohli byste mi ho naskenovat? Předem moc dík.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 11:38 | Nahoru | #1
zbytecny..rekli ze stoji ve vsam za hovno oproti k5-6 tedy radeji to necti...

(reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 12:08 | Nahoru | #2

z-x-r píše: zbytecny..rekli ze stoji ve vsam za hovno oproti k5-6 tedy radeji to necti...



ale v motoru potencial je :) kdyz se to prekope na "k6ku" tak to je fajn stroj :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 12:48 | Nahoru | #3
z-x-r> No i tak by mě to zajímalo :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 12:58 | Nahoru | #4
HansB> Kup si ji a udělej si svou recenzi.

A myslím, že je lepší na běžné použití než K5/6, má elektronicky ovládaný tlumič řízení a antihop spojku. Obojí na cestě funguje dobře.

e: tím se ale zase zkrotila trochu divokost, takže to někomu může chybět..

Naposledy editováno 24.05.2013 13:00:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 13:06 | Nahoru | #5
Danielos> No já už jí mám Jen bych si o ní chtěl přečíst

(reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 13:11 | Nahoru | #6

HansB píše: Danielos> No já už jí mám Jen bych si o ní chtěl přečíst



jo.. ták..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 14:24 | Nahoru | #7

Danielos píše: HansB> Kup si ji a udělej si svou recenzi.

A myslím, že je lepší na běžné použití než K5/6, má elektronicky ovládaný tlumič řízení a antihop spojku. Obojí na cestě funguje dobře.

e: tím se ale zase zkrotila trochu divokost, takže to někomu může chybět..



K6 ma taky antihop,a na bezne jezdeni tlumic rizeni dostacujici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 15:00 | Nahoru | #8

2LEKO píše: K6 ma taky antihop,a na bezne jezdeni tlumic rizeni dostacujici.



Ale K7 má hezčí pozadí budíků A elektronický tlumič je komfortnější

Tak v čem je K5 lepší?

1 reakcí na tento příspěvek Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 15:16 | Nahoru | #9
Danielos: ty elektronicky tlumice maj potencial, ale v realu neni uplne dobre vyuzitej, tuhost ridej pouze v zavislosti na rychlosti ... coz obcas se hodi kdyz tlumic jde ztuha i v maly rychlosti... meli by do toho kodu v ECU co ridi tlumic pridat vazbu na otevreni plynu... teda kdovi jestli ty novy biky uz to nemaj, takhle do hloubky my znalosti koncej nekde na urovni K6tek :)

(reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 20:14 | Nahoru | #10
assassin> Jo, já jsem měl své moto zatím bez tlumiče a na cestu a moje kochačky mi to zatím vyhovuje. Je fajn, že na místě to neklade odpor. Uvidíme zda mě někdy zklame, snad ne, to spíš já

Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 20:43 | Nahoru | #11
Danielos: no tvuj styl jizdy bych za kochacku neoznacil.. ikdyz ho znam jen z videa...

ono si mel pomerne "hodnou" motorku, takze tam nebyl tolik potreba, ja jezdil asi 4roky na TL bez tlumice a kdyz ho dnes sundam tak to fakt nejde...

ono to s tlumicem (hlavne nakym tuzsim aftermarket, ty oem nejsou moc ucinny) to chce zmenu stylu... ono to do zatacky vic premlouvas, nepreklopis to tak rychle atd.. ale zas muzes jit driv a tvrdeji na plyn, s nadzvednutym kolem ze zatacky jeste nez jedes uplne rovne... to uz je na moto bez tlumice lehce o hubu, s tlumicem to pripada "skoro" v klidu...

(reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

24.5.2013 v 20:54 | Nahoru | #12

HansB píše: Danielos> No já už jí mám Jen bych si o ní chtěl přečíst


To je jak objednat si kurvu a pak si na posteli číst v bravíčku "Láska,sex a něžnosti"

1 reakcí na tento příspěvek Test MH gsxr 1000 K7

25.5.2013 v 18:34 | Nahoru | #13
Od K5 do K8 nejlepší bajky co kdy suzuki vyrobila....až ty k7 a k8 jse musí trochu upravit vyházet zbytečnosti jako je katalizátor..obrovské tlumivky atd. a pak máš z toho taky super bajk...novější modely už stojej za hovno prej

Naposledy editováno 25.05.2013 18:34:40

(reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 12:17 | Nahoru | #14
tigerbou> jedna baba prej povidala...jedina co se jim povedla je do K6 zbytek bylo slapnuti do hovna..
Ale s motorem po otevreni ma opet pravdu ASSASSIN...Ale prachy na otevreni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 12:24 | Nahoru | #15

Danielos píše: HansB> Kup si ji a udělej si svou recenzi.

A myslím, že je lepší na běžné použití než K5/6, má elektronicky ovládaný tlumič řízení a antihop spojku. Obojí na cestě funguje dobře.

e: tím se ale zase zkrotila trochu divokost, takže to někomu může chybět..


Tak jestli menší zábava je vhodnější pro běžné použití... Elektronický tlumič - k čemu? Většina lidí ho stejně předělá za klasiku. Tady žádnou přidanou hodnotu nevidím. Je to jakoby napsali, že ten hnusnej katalyzátor a výfuky jsou prostě lepší, než cokoli dřív a šetrnější k přírodě. Vždy se to nějak zdůvodní, že to má obrovskej přínos, i když je to cesta zpět... Antihop má samozřejmě i K5/6. Jinak tady v sekci Manuály je myslím scan testu z Motohousu, kde je porovnání K5 a K9 a myslím, že je tam zmíněná i K7.

Naposledy editováno 28.05.2013 12:26:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 12:28 | Nahoru | #16

Danielos píše: Ale K7 má hezčí pozadí budíků A elektronický tlumič je komfortnější

Tak v čem je K5 lepší?


Stáhni si ten článek nebo Ti můžu poslat článek o K5/6 z letošního Motohousu, tam to vysvětlili, proč i po těch letech je to pořád tak zábavná motorka... Ne nadarmo ji hodnotí tak, jak ji hodnotí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:04 | Nahoru | #17

BlackSabbath píše: Stáhni si ten článek nebo Ti můžu poslat článek o K5/6 z letošního Motohousu, tam to vysvětlili, proč i po těch letech je to pořád tak zábavná motorka... Ne nadarmo ji hodnotí tak, jak ji hodnotí...



Pošli mi to taky, dík

(reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:09 | Nahoru | #18

FiZzeR píše: Pošli mi to taky, dík

Tak mně pošli do zprávy mail...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:26 | Nahoru | #19

BlackSabbath píše: Tak jestli menší zábava je vhodnější pro běžné použití... Elektronický tlumič - k čemu? Většina lidí ho stejně předělá za klasiku. Tady žádnou přidanou hodnotu nevidím. Je to jakoby napsali, že ten hnusnej katalyzátor a výfuky jsou prostě lepší, než cokoli dřív a šetrnější k přírodě. Vždy se to nějak zdůvodní, že to má obrovskej přínos, i když je to cesta zpět... Antihop má samozřejmě i K5/6. Jinak tady v sekci Manuály je myslím scan testu z Motohousu, kde je porovnání K5 a K9 a myslím, že je tam zmíněná i K7.



Aneb jak popsat list a napsat ho.no

(reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:27 | Nahoru | #20

BlackSabbath píše: Stáhni si ten článek nebo Ti můžu poslat článek o K5/6 z letošního Motohousu, tam to vysvětlili, proč i po těch letech je to pořád tak zábavná motorka... Ne nadarmo ji hodnotí tak, jak ji hodnotí...



Když to neumíš popsat v čem je lepší, tak se musíš odkazovat na článek. Tak pošli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:29 | Nahoru | #21

Danielos píše: Aneb jak popsat list a napsat ho.no


Ok, když to bereš takhle... Za co lze potom označit Tvoje příspěvky?
Já proti K7/8 nic nemám, ve výběru jsem ji měl. Ale prostě je potřeba si uvědomit, že to nebyl od Suzuki krok kupředu...

Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:33 | Nahoru | #22
K5 i K7 jsou dobrý bajky, neřekl bych která je lepší....
K5 je taková K1 v moderním vzhledu, jede odspodu až nahoru jako prase, je lehounká
a díky tomu to prostě platí za "legendu" stejně jako onehdá K1 nemá přepínání palivových map atd.

K7 je taková hodnější, odspodu nic moc ale nahoře táhne taky festovně jen už se na ní podepsala doba, dva hnusný vejfuky, katalizátor, mapy....
Nicméně obě dvě jsou dobrý bez keců a když se sundaj ty odporný vejfuky tak i ta K7 je daleko lehčí a hezčí

Suza prostě vyhodila stejně jako kdysi s K1 laťku vysoko i s K5 a každej čekal úplně brutální booom při příchodu K7 který se nekonal. Kdysi taky každej čekal že příjde K3 která zamele světem jako K1 ale nestalo se tak
Přesto ale všechno mělo smysl

Jinak co se týče budíků tak K5 má hezčí, K7 má jak kdyby si tam nějaký dítě dalo polep z hračkárny ale každýho věc. Nejhezčí budíky by měla K5 s bílým podkladem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:33 | Nahoru | #23

BlackSabbath píše: Ok, když to bereš takhle... Za co lze potom označit Tvoje příspěvky?
Já proti K7/8 nic nemám, ve výběru jsem ji měl. Ale prostě je potřeba si uvědomit, že to nebyl od Suzuki krok kupředu...



Já se nevyjádřil vůbec co je lepší, jen se zeptal v čem je K5 lepší a podívej se jak reaguješ

V podstatě plno lidí tady furt píše, že K5 je nejlepší, ale neví proč jako ty To že to byl velký skok dopředu je jasné, jinak bych si gixero nepořídil

Mě jen zajímalo/zajímá v čem je teda K5/6 lepší než novější modely.

Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:34 | Nahoru | #24
Tady máte ten starší test zde v sekci Manuály.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:38 | Nahoru | #25

Danielos píše: Já se nevyjádřil vůbec co je lepší, jen se zeptal v čem je K5 lepší a podívej se jak reaguješ

V podstatě plno lidí tady furt píše, že K5 je nejlepší, ale neví proč jako ty To že to byl velký skok dopředu je jasné, jinak bych si gixero nepořídil

Mě jen zajímalo/zajímá v čem je teda K5/6 lepší než novější modely.


Tak snad to vyčteš v těch článcích, budeš to mít přímo od zdroje a nebudu nic zkreslovat. Jinak hlavní rozdíly, který chceš slyšet, tak napsal GRASSEL. Vyšší váha, bohužel nutnost plnit přísnější emise a docela zbytečný přepínání map. Celkově už to není tak dobře vyladěnej balíček.

(reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:42 | Nahoru | #26

BlackSabbath píše: Tak snad to vyčteš v těch článcích, budeš to mít přímo od zdroje a nebudu nic zkreslovat. Jinak hlavní rozdíly, který chceš slyšet, tak napsal GRASSEL. Vyšší váha, bohužel nutnost plnit přísnější emise a docela zbytečný přepínání map. Celkově už to není tak dobře vyladěnej balíček.



Hmotnost se řeší jinými výfuky, přepínání map mi nevadí, když po každém vypnutí/zapnutí to nemusím nastavovat, tak jako kdyby to tam nebylo. A když to někomu půjčím tak se céčko hodí.

To jsem chtěl slyšet, aby ti to šlo rozporovat. Od toho tu jsem

1 reakcí na tento příspěvek Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:43 | Nahoru | #27
Je to úplně jak s kawou 04 vs 06 každej byl zklamanej že je to krok zpátky ale přitom nebyl, 06 je rychlejší, stabilnější....
Vzhled každej kritizoval ale podle mě když se na 06ku dá jen jeden bočák vejfuk tak je pěkná a vzhledově okamžitě hrozně zhubne jen to prostě není taková divočina jako 04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:47 | Nahoru | #28

GRASSEL píše: Je to úplně jak s kawou 04 vs 06 každej byl zklamanej že je to krok zpátky ale přitom nebyl, 06 je rychlejší, stabilnější....
Vzhled každej kritizoval ale podle mě když se na 06ku dá jen jeden bočák vejfuk tak je pěkná a vzhledově okamžitě hrozně zhubne jen to prostě není taková divočina jako 04



To jsem chtěl slyšet

btw: já chtěl taky koupit K5/6, ale i když jich bylo na podzim hodně v nabídce, stav byl nevyhovující, téměř vše šrot, krom jedné té první ale na to že byla položená chtěl za ni podle mě moc.

E: třeba čumák se mi líbí více od K5/6

Naposledy editováno 28.05.2013 13:51:07

(reakce na) Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:53 | Nahoru | #29

Danielos píše: To jsem chtěl slyšet

btw: já chtěl taky koupit K5/6, ale i když jich bylo na podzim hodně v nabídce, stav byl nevyhovující, téměř vše šrot, krom jedné té první ale na to že byla položená chtěl za ni podle mě moc.

E: třeba čumák se mi líbí více od K5/6


Já jsem tenkrát vybíral mezi jetýma K5/6 a novou K7 a vybral jsem stejně starší model... Ale to byl ještě větší výběr.

Test MH gsxr 1000 K7

28.5.2013 v 13:55 | Nahoru | #30
....K7... jiné svody a koncovka a je to motorka...a když to nemá možnost někdo porovnat s K6,tak bude nadšený..to moto funguje skvěle!...možná díky trochu jiné konstrukce se zdá štíhlejší a ovladatelnější než K6..motorově je nepatrně "vybušnější" K6!...ale rozdíl pro "konzumního" jezdce je nepatrný!..obě ty motorky jsou výborné doposud!...jen brzdy trochu pokulhávají za konkurencí!





Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist