2 reakcí na tento příspěvek Test MH gsxr 1000 K7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
A myslím, že je lepší na běžné použití než K5/6, má elektronicky ovládaný tlumič řízení a antihop spojku. Obojí na cestě funguje dobře.
e: tím se ale zase zkrotila trochu divokost, takže to někomu může chybět..
Naposledy editováno 24.05.2013 13:00:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
Danielos píše: HansB> Kup si ji a udělej si svou recenzi.
A myslím, že je lepší na běžné použití než K5/6, má elektronicky ovládaný tlumič řízení a antihop spojku. Obojí na cestě funguje dobře.
e: tím se ale zase zkrotila trochu divokost, takže to někomu může chybět..
K6 ma taky antihop,a na bezne jezdeni tlumic rizeni dostacujici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
2LEKO píše: K6 ma taky antihop,a na bezne jezdeni tlumic rizeni dostacujici.
Ale K7 má hezčí pozadí budíků A elektronický tlumič je komfortnější
Tak v čem je K5 lepší?
1 reakcí na tento příspěvek Test MH gsxr 1000 K7
ono si mel pomerne "hodnou" motorku, takze tam nebyl tolik potreba, ja jezdil asi 4roky na TL bez tlumice a kdyz ho dnes sundam tak to fakt nejde...
ono to s tlumicem (hlavne nakym tuzsim aftermarket, ty oem nejsou moc ucinny) to chce zmenu stylu... ono to do zatacky vic premlouvas, nepreklopis to tak rychle atd.. ale zas muzes jit driv a tvrdeji na plyn, s nadzvednutym kolem ze zatacky jeste nez jedes uplne rovne... to uz je na moto bez tlumice lehce o hubu, s tlumicem to pripada "skoro" v klidu...
1 reakcí na tento příspěvek Test MH gsxr 1000 K7
Naposledy editováno 25.05.2013 18:34:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
Danielos píše: HansB> Kup si ji a udělej si svou recenzi.
A myslím, že je lepší na běžné použití než K5/6, má elektronicky ovládaný tlumič řízení a antihop spojku. Obojí na cestě funguje dobře.
e: tím se ale zase zkrotila trochu divokost, takže to někomu může chybět..
Tak jestli menší zábava je vhodnější pro běžné použití... Elektronický tlumič - k čemu? Většina lidí ho stejně předělá za klasiku. Tady žádnou přidanou hodnotu nevidím. Je to jakoby napsali, že ten hnusnej katalyzátor a výfuky jsou prostě lepší, než cokoli dřív a šetrnější k přírodě. Vždy se to nějak zdůvodní, že to má obrovskej přínos, i když je to cesta zpět... Antihop má samozřejmě i K5/6. Jinak tady v sekci Manuály je myslím scan testu z Motohousu, kde je porovnání K5 a K9 a myslím, že je tam zmíněná i K7.
Naposledy editováno 28.05.2013 12:26:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
Danielos píše: Ale K7 má hezčí pozadí budíků A elektronický tlumič je komfortnější
Tak v čem je K5 lepší?
Stáhni si ten článek nebo Ti můžu poslat článek o K5/6 z letošního Motohousu, tam to vysvětlili, proč i po těch letech je to pořád tak zábavná motorka... Ne nadarmo ji hodnotí tak, jak ji hodnotí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
BlackSabbath píše: Stáhni si ten článek nebo Ti můžu poslat článek o K5/6 z letošního Motohousu, tam to vysvětlili, proč i po těch letech je to pořád tak zábavná motorka... Ne nadarmo ji hodnotí tak, jak ji hodnotí...
Pošli mi to taky, dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
BlackSabbath píše: Tak jestli menší zábava je vhodnější pro běžné použití... Elektronický tlumič - k čemu? Většina lidí ho stejně předělá za klasiku. Tady žádnou přidanou hodnotu nevidím. Je to jakoby napsali, že ten hnusnej katalyzátor a výfuky jsou prostě lepší, než cokoli dřív a šetrnější k přírodě. Vždy se to nějak zdůvodní, že to má obrovskej přínos, i když je to cesta zpět... Antihop má samozřejmě i K5/6. Jinak tady v sekci Manuály je myslím scan testu z Motohousu, kde je porovnání K5 a K9 a myslím, že je tam zmíněná i K7.
Aneb jak popsat list a napsat ho.no
BlackSabbath píše: Stáhni si ten článek nebo Ti můžu poslat článek o K5/6 z letošního Motohousu, tam to vysvětlili, proč i po těch letech je to pořád tak zábavná motorka... Ne nadarmo ji hodnotí tak, jak ji hodnotí...
Když to neumíš popsat v čem je lepší, tak se musíš odkazovat na článek. Tak pošli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
Danielos píše: Aneb jak popsat list a napsat ho.no
Ok, když to bereš takhle... Za co lze potom označit Tvoje příspěvky?
Já proti K7/8 nic nemám, ve výběru jsem ji měl. Ale prostě je potřeba si uvědomit, že to nebyl od Suzuki krok kupředu...
K5 je taková K1 v moderním vzhledu, jede odspodu až nahoru jako prase, je lehounká
a díky tomu to prostě platí za "legendu" stejně jako onehdá K1 nemá přepínání palivových map atd.
K7 je taková hodnější, odspodu nic moc ale nahoře táhne taky festovně jen už se na ní podepsala doba, dva hnusný vejfuky, katalizátor, mapy....
Nicméně obě dvě jsou dobrý bez keců a když se sundaj ty odporný vejfuky tak i ta K7 je daleko lehčí a hezčí
Suza prostě vyhodila stejně jako kdysi s K1 laťku vysoko i s K5 a každej čekal úplně brutální booom při příchodu K7 který se nekonal. Kdysi taky každej čekal že příjde K3 která zamele světem jako K1 ale nestalo se tak
Přesto ale všechno mělo smysl
Jinak co se týče budíků tak K5 má hezčí, K7 má jak kdyby si tam nějaký dítě dalo polep z hračkárny ale každýho věc. Nejhezčí budíky by měla K5 s bílým podkladem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
BlackSabbath píše: Ok, když to bereš takhle... Za co lze potom označit Tvoje příspěvky?
Já proti K7/8 nic nemám, ve výběru jsem ji měl. Ale prostě je potřeba si uvědomit, že to nebyl od Suzuki krok kupředu...
Já se nevyjádřil vůbec co je lepší, jen se zeptal v čem je K5 lepší a podívej se jak reaguješ
V podstatě plno lidí tady furt píše, že K5 je nejlepší, ale neví proč jako ty To že to byl velký skok dopředu je jasné, jinak bych si gixero nepořídil
Mě jen zajímalo/zajímá v čem je teda K5/6 lepší než novější modely.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
Danielos píše: Já se nevyjádřil vůbec co je lepší, jen se zeptal v čem je K5 lepší a podívej se jak reaguješ
V podstatě plno lidí tady furt píše, že K5 je nejlepší, ale neví proč jako ty To že to byl velký skok dopředu je jasné, jinak bych si gixero nepořídil
Mě jen zajímalo/zajímá v čem je teda K5/6 lepší než novější modely.
Tak snad to vyčteš v těch článcích, budeš to mít přímo od zdroje a nebudu nic zkreslovat. Jinak hlavní rozdíly, který chceš slyšet, tak napsal GRASSEL. Vyšší váha, bohužel nutnost plnit přísnější emise a docela zbytečný přepínání map. Celkově už to není tak dobře vyladěnej balíček.
BlackSabbath píše: Tak snad to vyčteš v těch článcích, budeš to mít přímo od zdroje a nebudu nic zkreslovat. Jinak hlavní rozdíly, který chceš slyšet, tak napsal GRASSEL. Vyšší váha, bohužel nutnost plnit přísnější emise a docela zbytečný přepínání map. Celkově už to není tak dobře vyladěnej balíček.
Hmotnost se řeší jinými výfuky, přepínání map mi nevadí, když po každém vypnutí/zapnutí to nemusím nastavovat, tak jako kdyby to tam nebylo. A když to někomu půjčím tak se céčko hodí.
To jsem chtěl slyšet, aby ti to šlo rozporovat. Od toho tu jsem
1 reakcí na tento příspěvek Test MH gsxr 1000 K7
Vzhled každej kritizoval ale podle mě když se na 06ku dá jen jeden bočák vejfuk tak je pěkná a vzhledově okamžitě hrozně zhubne jen to prostě není taková divočina jako 04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test MH gsxr 1000 K7
GRASSEL píše: Je to úplně jak s kawou 04 vs 06 každej byl zklamanej že je to krok zpátky ale přitom nebyl, 06 je rychlejší, stabilnější....
Vzhled každej kritizoval ale podle mě když se na 06ku dá jen jeden bočák vejfuk tak je pěkná a vzhledově okamžitě hrozně zhubne jen to prostě není taková divočina jako 04
To jsem chtěl slyšet
btw: já chtěl taky koupit K5/6, ale i když jich bylo na podzim hodně v nabídce, stav byl nevyhovující, téměř vše šrot, krom jedné té první ale na to že byla položená chtěl za ni podle mě moc.
E: třeba čumák se mi líbí více od K5/6
Naposledy editováno 28.05.2013 13:51:07
Danielos píše: To jsem chtěl slyšet
btw: já chtěl taky koupit K5/6, ale i když jich bylo na podzim hodně v nabídce, stav byl nevyhovující, téměř vše šrot, krom jedné té první ale na to že byla položená chtěl za ni podle mě moc.
E: třeba čumák se mi líbí více od K5/6
Já jsem tenkrát vybíral mezi jetýma K5/6 a novou K7 a vybral jsem stejně starší model... Ale to byl ještě větší výběr.